Miten joku pystyy harrastamaan seksiä ilman että käy ensin alapääpesulla??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heila
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
suuseksiä ennen on ainakin vehkeet oltava puhtaat.

Miten määrität "puhtaan"? Mä kun saatan mieheltä ottaa suihin vaikkei ois käynyt vehkeitään ensin pesemässä. Mulla itsellä tuo suihinotto on niin fiilispohjaista kuten itse paneminenkin et menee fiilikset jos pitäis miehen käskee käydä ensin pesulla. :| Mut mies kuitenkin päivittäin pesee paikkansa niin sillä tavalla ei kovin kokkareista kikkeliä "joudu" imemään :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Anna-Emiilia:
Alkuperäinen kirjoittaja Estu:
No hyi :x

Me molemmat käydään suihkussa aamuin illoin eli peruspuhtaus on ok ja kyllä mä ennen sekstailua käyn alapään pesemässä ja mieskin pesaisee. Ja sama toistuu homman jälkeen.

Voi jestas.. ihana lukihäiriö. Luin että "ja mieskin pieraisee".. ja nyt hekotan täällä entistä enemmän =) =)

Mut siis itse aiheeseen, meillä käydään kyl pesulla, mut jos rehellisiä ollaan niin kaipaan kyl spontaanimpaa toimintaa.

Ja minä hekotan sun lukihäiriötäsi! ja mieskin pieraisee... :D

Alkuperäinen kirjoittaja Pieruhuumorin ystävä:
Alkuperäinen kirjoittaja Anna-Emiilia:
Alkuperäinen kirjoittaja Estu:
No hyi :x

Me molemmat käydään suihkussa aamuin illoin eli peruspuhtaus on ok ja kyllä mä ennen sekstailua käyn alapään pesemässä ja mieskin pesaisee. Ja sama toistuu homman jälkeen.

Voi jestas.. ihana lukihäiriö. Luin että "ja mieskin pieraisee".. ja nyt hekotan täällä entistä enemmän =) =)

Mut siis itse aiheeseen, meillä käydään kyl pesulla, mut jos rehellisiä ollaan niin kaipaan kyl spontaanimpaa toimintaa.

Ja minä hekotan sun lukihäiriötäsi! ja mieskin pieraisee... :D

Puhaltamalla puhdas! :D :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja eipä pestä ei kysyy:
Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:
Alkuperäinen kirjoittaja eipä pestä ei:
Vaikka suihkunraikas mies tuoksuu ihanalta, niin pakko todeta, että kun mies tulee hikisenä työmaalta kotiin siinä ei paljoo suihkuun ehditä kun mä jo kimppuun käyn! Saman reaktion aiheuttaa kun tulen salilta hikisenä kotiin. Hyvä kun eteistä pidemmälle pääsen ;) Mutta me taidetaankin olla jotain kieroutuneita juntteja kun ihmisen tuoksu kiihottaa eikä desinfiointiaine :D

Puoliso valitaan tuoksun perusteella. Jos käyttää hormonaalista ehkäisyä, etsii samantuoksuista kumppania, jos ei ja kroppa on valmis lisääntymään, etsii eri tuoksua. Se takaa kuulemma terveemmän ja laajemman geenipohjan jälkeläiselle.

Siitä saattaa johtua se, että kun ehkäisy jätetään pois, toiset parit eroavat... Olikin väärä tuoksu.

Hmm.. mielenkiintoista. Eikö kaiken maailman dödöt ja saippuat, koskeusrasvat ja muut sellaiset jotenkin sotke sitä hajua? Mä oon huomannu et heti joku mies vaikuttaa kiinnostavalta jos haistan et käyttää samaa suihkusaippuaa kun oma mies. Tuoksu on aika kiihottava ;)

Ei ne sitä luonnollista tuoksua poista. Mä lukeudun kans näihin friikkeihin, mut tykkään haistella miehen kainaloita ja hengitystä. Kainaloita silti, vaikka aluksi käytti eri dödöä kun nyt ja enimmäkseen nykyään on ilman. Kyllä se oma tuoksu sieltä läpi tulee =)

Miten tää voi muuten vieläkin olla etusivulla, vaikka mä olin monta tuntia välillä elämässä :o !
Nyt siis tiedetään, että palstmamalle vehkeiden pesu tai pesemättömys ennen käyttö'ä on tunteita kuumentava aie, koska se jaksa puhuttaa ihan koko päivän :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Ei ne sitä luonnollista tuoksua poista. Mä lukeudun kans näihin friikkeihin, mut tykkään haistella miehen kainaloita ja hengitystä. Kainaloita silti, vaikka aluksi käytti eri dödöä kun nyt ja enimmäkseen nykyään on ilman. Kyllä se oma tuoksu sieltä läpi tulee =)

Meillä äijä melkein hermostuu, kun fiilistelen nenä hänen kainalossaan... joutuu muistuttamaan, että välillä on PAKKO hengittää uloskin päin.

Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:

Meillä äijä melkein hermostuu, kun fiilistelen nenä hänen kainalossaan... joutuu muistuttamaan, että välillä on PAKKO hengittää uloskin päin.

No mä en tykkää hikisen mieheni hajusta kun tuolta ulkoa lapiohommista tulee likasena ja pää märkänä :( Mut suihkunraikkaana tykkään hänen hajusta. Olen myös nähny aiheesta ohjelman ja oli aika mielenkiintoinen. Mut siis aihaaseen: emme käy täsmäpesulla ennen panoa, yleensä se kun tapahtuu muutenkin tylsästi sängyssä iltapesujen jälkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Odotas, mä suihkautan suuremmat rekkamiehenpastillit pois! :whistle:

Eli teillä roikkuu myös räkää perskarvoissa?! Rekkamiehenpastillit kun on kautta aikain ollut räkää jota rekkakuskit kaivelevat nenistään ajon aikana. Hankalahan se ois sormi perseessä ajella.

Enempi mua kiinnostaa, miten ihmiset voi käydä töissä, kaupassa, lastensa valmistujaisissa ja ties missä housut vauhtiraitoja täynnä? Ei meillä ainakaan roiku kikkareet eikä perskarvoja ole.

Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
suuseksiä ennen on ainakin vehkeet oltava puhtaat.

Miten määrität "puhtaan"? Mä kun saatan mieheltä ottaa suihin vaikkei ois käynyt vehkeitään ensin pesemässä. Mulla itsellä tuo suihinotto on niin fiilispohjaista kuten itse paneminenkin et menee fiilikset jos pitäis miehen käskee käydä ensin pesulla. :| Mut mies kuitenkin päivittäin pesee paikkansa niin sillä tavalla ei kovin kokkareista kikkeliä "joudu" imemään :laugh:

pestyt. itseä ainakin alkaa oksettamaan jos suussa on elin joka on päivän köllötellyt housuissa.. vaikka se olisi virtsaamisen jälkeen pyyhitty. en myöskään halua että itseäni nuollaan ennenkuin olen pessyt itseni. en vaikka huolehdin itseni kuntoon vessakäynnillä. seksiin ei sit tarvii..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Odotas, mä suihkautan suuremmat rekkamiehenpastillit pois! :whistle:

Eli teillä roikkuu myös räkää perskarvoissa?! Rekkamiehenpastillit kun on kautta aikain ollut räkää jota rekkakuskit kaivelevat nenistään ajon aikana. Hankalahan se ois sormi perseessä ajella.

Höpö höpö. Rekkamiehenpastillit ovat (myös?) kakkakikkareita, jotka taukopaikalla jäävät kiinni perskarvoihin.

Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:
Me ei ees aina harrasteta seksiä kotona, jos vaikka autossa harrastetaan, niin missäpä sä alapään peset?

Tai jos vaikka katsotaan jotain leffaa ja alka himottamaan, en mä lähde keskenkaiken peseen itseäni.

Ja mun kohdalla sen fiiliksen veis pois jos mä lähtisin tosiaan keskenkaiken pesemään ittiä.

En kyllä koskaan ole niin paskainen ettei seksiä voi hyvällä omallatunnolla harrastaa, ilman esipesuja.

Heh, taas olemme samaa mieltä! Ja kyllä meilläkin extempore-seksiä harrastetaan mutta sen verran käytetään suihkua ja ollaan peruspuhtaita että aina ollaan molemmat niin puhtaita että suuhun voi ottaa :p
Hyi, jos ukko ois semmonen kusimuna... :x

No jotta semmosta :laugh: Tää oli sellanen ketju, jotta jalaat pöyrälle ja popcornit eteen ja ei ku seuraan palstan parasta komedia antia :laugh:

Spontaania se pitää olla, eikä mitään "mennään eka pesulle ja jatketaan sitten" meininkiä...kukin tavallaan, mutta suunnitelmallisuudessa menee maku seksistä...

Alkuperäinen kirjoittaja Mää:
Alkuperäinen kirjoittaja kynnetön:
mä oon puresekllu kaikki nää 21vuotta..kynnet on hirveet..tai kun niitä ei ole!
häpeän niitä enkä oo päässy eroon,en kynnelillä saatika omalla tahdolla.
se on vaan riippuvuus..haluisin kyllä päästä eroon mutta heti kun kynnet on kasvanu edes pikkusen niin sitten on taas pureskeltavaa

Ei saatana! Nyt repesin lopullisesti!

Ei helkkari :laugh: :laugh: :laugh:

vitssit kun nauroin ja nauran yhä, mieskin luki tämän ketjun. Mies tuossa kysyi että mennäänkä pseulle rakas jotta saan seksiä. hah, hah! jos on haluja niin se tapahtuu ilman pesuja, ja meillä ainakin on ollut tähän asti ihan ok tuo puhtaus puoli.

anteeks mä haluan tuohon tarkennusta ^^ :D
elikkä: miehen ei tarvitse erikseen mainita että nyt harrastetaan seksiä, vai sen jälkeen ku se on mainitty ei tarvitse mainita että mene suihkuun?

juu kuuluu mulle :laugh:

mä voin kyllä seksiä harrastaa ilman että eka käydään suihkussa... kun miettii että vakikumppanin kanssa ne "pöpöt" vaihtuu kuitenkin ja yhenillan jutusisa nyt on muutenkin suotavaa käyttää kumia.. mutta suuseksiä ei kyllä harrasteta ilman pesua... yäkyäk ei pysty mitään hikistä vehjettä imeskelemään |O ja itteäni ällöttää kyllä ajatus että mies kävis tuolta alhaalta nuolemaan kokopäivän "mömmöt" :x

Yhteistyössä