Miten joku pystyy harrastamaan seksiä ilman että käy ensin alapääpesulla??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heila
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja eipä pestä ei:
Vaikka suihkunraikas mies tuoksuu ihanalta, niin pakko todeta, että kun mies tulee hikisenä työmaalta kotiin siinä ei paljoo suihkuun ehditä kun mä jo kimppuun käyn! Saman reaktion aiheuttaa kun tulen salilta hikisenä kotiin. Hyvä kun eteistä pidemmälle pääsen ;) Mutta me taidetaankin olla jotain kieroutuneita juntteja kun ihmisen tuoksu kiihottaa eikä desinfiointiaine :D

Puoliso valitaan tuoksun perusteella. Jos käyttää hormonaalista ehkäisyä, etsii samantuoksuista kumppania, jos ei ja kroppa on valmis lisääntymään, etsii eri tuoksua. Se takaa kuulemma terveemmän ja laajemman geenipohjan jälkeläiselle.

Siitä saattaa johtua se, että kun ehkäisy jätetään pois, toiset parit eroavat... Olikin väärä tuoksu.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
vesi = desinfiointiaine?

ei oo ku desinfiointiaine on ihan eri asia.
vesi:
water.jpg

desinfiointiaine:
302131Dispenso.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja Luomuneito:
Alkuperäinen kirjoittaja karvattomuus kunniaan:
Alkuperäinen kirjoittaja Asian vierestä hiukan:
Mun on pakko kysyä, että onks teillä palstan naisilla perskarvat? Mulla ei nimittäin ole ja olen aina luullut, että se on vain miesten yksinoikeus sellaset omistaa.

Eips oo perskarvoja kummallakaan ei tartu kikkareet. pysyy paikat kaikinpuolin puhtaampana ja itse kivempi ja viileempi olo!

Juu että olette raakanneet karvat veke. Mutta luonnostasi olet perskarvakas vai???

Tottakai ne kasvaa jos antaa kasvaa, meilla vaan ei harrasteta luomupuutarhoja jalkovalissa.

Ai jaa. Onneks mulla ei perseessä karvat kasva, eipä tarvi raakatakkaa.

Perskarvoilla tarkoitetaankin jalkovalin karvoja yleensa, ei meillapain ainakaan ole totuttu puhumaan pippelikarvoista erikseen. Hyva luomunieto siella voi myoskin olla huoleti - kylla siella sinunkin kakkosreian ymparilla muutama karva versoo.

Mun on pakko kysyä, että onks teillä palstan naisilla perskarvat? Mulla ei nimittäin ole ja olen aina luullut, että se on vain miesten yksinoikeus sellaset omistaa.

Eips oo perskarvoja kummallakaan ei tartu kikkareet. pysyy paikat kaikinpuolin puhtaampana ja itse kivempi ja viileempi olo!

Juu että olette raakanneet karvat veke. Mutta luonnostasi olet perskarvakas vai???

Tottakai ne kasvaa jos antaa kasvaa, meilla vaan ei harrasteta luomupuutarhoja jalkovalissa.

Perskarvoilla tarkoitetaankin jalkovalin karvoja yleensa, ei meillapain ainakaan ole totuttu puhumaan pippelikarvoista erikseen. Hyva luomunieto siella voi myoskin olla huoleti - kylla siella sinunkin kakkosreian ymparilla muutama karva versoo.

Heh, ja taas joku veti herneen... eiku karvan nenäänsä! :D

Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:
Vaikka suihkunraikas mies tuoksuu ihanalta, niin pakko todeta, että kun mies tulee hikisenä työmaalta kotiin siinä ei paljoo suihkuun ehditä kun mä jo kimppuun käyn! Saman reaktion aiheuttaa kun tulen salilta hikisenä kotiin. Hyvä kun eteistä pidemmälle pääsen ;) Mutta me taidetaankin olla jotain kieroutuneita juntteja kun ihmisen tuoksu kiihottaa eikä desinfiointiaine :D

Puoliso valitaan tuoksun perusteella. Jos käyttää hormonaalista ehkäisyä, etsii samantuoksuista kumppania, jos ei ja kroppa on valmis lisääntymään, etsii eri tuoksua. Se takaa kuulemma terveemmän ja laajemman geenipohjan jälkeläiselle.

Siitä saattaa johtua se, että kun ehkäisy jätetään pois, toiset parit eroavat... Olikin väärä tuoksu.

Hmm.. mielenkiintoista. Eikö kaiken maailman dödöt ja saippuat, koskeusrasvat ja muut sellaiset jotenkin sotke sitä hajua? Mä oon huomannu et heti joku mies vaikuttaa kiinnostavalta jos haistan et käyttää samaa suihkusaippuaa kun oma mies. Tuoksu on aika kiihottava ;)

Alkuperäinen kirjoittaja eipä pestä ei kysyy:
Hmm.. mielenkiintoista. Eikö kaiken maailman dödöt ja saippuat, koskeusrasvat ja muut sellaiset jotenkin sotke sitä hajua? Mä oon huomannu et heti joku mies vaikuttaa kiinnostavalta jos haistan et käyttää samaa suihkusaippuaa kun oma mies. Tuoksu on aika kiihottava ;)

Kaipa ne vähän sotkevat... mutta jokaisella on oma perustuoksunsa, jota ei saa kokonaan piiloon. Ja se ominaistuoksu täydentää esim. deodorantin tai parfyymin tuoksua uniikilla tavalla. Siksi sama tuote tuoksuu eri ihmisillä eri laiselta.

Ja tuoksu/hajumuisti on ihme juttu... Voi tuoda mieleen vaikka mitä, tunnetiloja, jännitystä, kiihtymystä... kuten oman miehen suihkusaippua eri yhteyksissä.

Alkuperäinen kirjoittaja Yks sivuseuris:

Heh, ja taas joku veti herneen... eiku karvan nenäänsä! :D

Kylla taalla hymysuin ruodin omiani (ja toisten, ainakin luomuneidon) perskarvoja/niiden puutetta. Ja kiitos kun huomautit etta nenassakin on karvoja - niistakin on sitten paastava eroon, ties vaikka hyvinkin ovat sukua perskarvoille :D

Totta puhut. Sellainenkin on tosiasia etta naiset ovulaation aikaan tuoksahtavat hiukkasen erilaiselle ja vetavat miehia puoleensa enemman kuin muulloin. Eli nyt palstan akat: jos miesta mielit niin ovulaation aikaan tyrkylle, eika sitten lotrata sita hajuvetta liikaa!

Eipä tulis mieleenkään harrastella mitään pesemättömällä vehkeellä! Niin kiire ei tule, etteikö ehtis pikaisesti vessassa käväistä.. Varsinkin kun nyt raskaana ollessa tuo valkkarin juoksu on jotain ihan omaa luokkaansa....
Tosi yllättävää miten monet pitää jotenkin omituisena käydä siistiytymässä ennen seksiä!?
Käsittämätöntä..

kyllä saa käydä peseytymässä jos tahtoo, mutta jos sais valita niin mielummin sponttaanimpaa seksiä ku stressillistä seksiä jossa pitää jatkuvasti miettiä miltä haisee ja mikä valuu.

toki jos ei oo pariin päivään suihkussa käyny ja oikeesti kusee pitkin kinttujansa on eri asia, mutta mäpä en tollasista pikkuasioista välitä niinkään paljoa.
*muoks* eli ennenku joku nussii pilkkua puhtaalla pillulla, niin haluan täsmentää että en siis koske edes teidän omillanne hikiseen mulkkuun. mutta kuten sanottu, pieni likaisuus ei mua haittaa,ellen sitte ihan suihin oo ottamassa.

Niin, ehkä se on meille molemmille vaan niin normaali asia, että kumpikaan ei häiriinny pikaisesta puhdistautumishetkestä.. Nykyää ei mitään salamaseksiä enää ole, ehdottelua/vihjailua on pitkin päivää, vaikka itse akti tapahtuisikin sitten terassilla tms.. Ehtii hyvin hoitamaan itsensä puhtaaksi ja yleensä myös samalla karvattomaksi. Nam, kyllä kelpaa miehen katsella ja vaikka lipaista!

Alkuperäinen kirjoittaja Estu:
No hyi :x

Me molemmat käydään suihkussa aamuin illoin eli peruspuhtaus on ok ja kyllä mä ennen sekstailua käyn alapään pesemässä ja mieskin pesaisee. Ja sama toistuu homman jälkeen.

Voi jestas.. ihana lukihäiriö. Luin että "ja mieskin pieraisee".. ja nyt hekotan täällä entistä enemmän =) =)

Mut siis itse aiheeseen, meillä käydään kyl pesulla, mut jos rehellisiä ollaan niin kaipaan kyl spontaanimpaa toimintaa.

Meillä on kyllä aika spontaania, mutta nykyisin olen käynyt peuslla ennen hommia, vaikka ei se kuulema haittaa vaikka en käviskään miehen mielestä. Meillä ollaan muutenkin niin suurpiirteisiä ja eletään pellossa, että ihan sama :xmas:

Totta puhut. Sellainenkin on tosiasia etta naiset ovulaation aikaan tuoksahtavat hiukkasen erilaiselle ja vetavat miehia puoleensa enemman kuin muulloin. Eli nyt palstan akat: jos miesta mielit niin ovulaation aikaan tyrkylle, eika sitten lotrata sita hajuvetta liikaa!

:D Ihmisellä on primitiiviset vietit...

Yhteistyössä