Miten ihminen voi olla näin tyhmä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eräs vakkari harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olisi kauheaa, jos mieheni olisi pettänyt minua, mutta ei kertoisi sitä minulle vaan kantaisi taakkansa itsekseen. Se olisi ihan vääristynyt pohja, ja sellainen salaisuus vaikuttaisi suhteeseen joka tapauksessa. AP:n miehellä on oikeus tietää, oikeus rehelliseen suhteeseen. Minusta tuo pitäisi kertoa ehdottomasti.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Oon nyt miettiny tätä koko päivän. Tulin siihen tulokseen, että olen kuitenkin se raukka, joka ei kerro puolisolleen. Vaikka meillä on ollut omat vaikeutemme, liian paljon hyvää kuitenkin kaatuisi yhteen virheeseen.

Joten miksi turhaa satuttaa puolisoaan? Tiedän kyllä ottavani riskin, että joku päivä tää kaikki läjähtää päin näköö. Mutta tää on mun päätökseni nyt. Nyt tää tuntuu kuitenkin parhaalta vaihtoehdolta. Ehkä näin vien mieheltäni oikeuden päättää haluaako elää pettäjän kanssa. Mutta lasten takia päätän hänen puolestaan.

Ja varmasti tästä olen ottanut opikseni. Kannan tätä mukanani enkä päästä asiaa unohtumaan, jotta historia ei toistaisi itseään.

Kiitos teille kaikille, kun sain tänne tätä asiaa purkaa. Kenellekään muullekaan en voi tätä kertoa.
Eli päätit että sinä haluat pitää parisuhteesi, etkä halua että sinulta viedään mitään hyvää pois.

Se kaikki hyvä mitä teillä on ja lasten oikeus perheeseen ei huolettanut sinua lainkaan, kun piti ottaa pöksyt pois ja mennä vieraan miehen kanssa sänkyyn. Mutta nyt kun sinun pitäisi sitten seistä tekojesi takana, luikahdatkin lasten selän taakse vikisemään että "lasten parastahan tässä vaan, muuten kyllä kertoisin".

Kerroit että miehesi epäilee jo. Mitäs sitten kun kysyy? Sanot että ai niin joo muuten, hyvä kun tuli puheeks, petin tosiaan sillon viime joulukuussa - vai jatkatko valehtelua?

Mutta älä oikeasti ole niin säälittävä että pistät päätöksesi lasten piikkiin.

Ihmiset mokailee. Ex-mieheni petti minua siskoni kanssa. Ja kun erosimme mieheni kanssa, alkoi hän seurustelemaan siskoni kanssa. Annoin anteeksi, molemmille. Näitä sattuu.

Ei kukaan ole täydellinen. Minä en tossa tilanteessa kertoisi miehelle. Enkä tahtoisi myöskään mieheni kertovan minulle pettämisestään, jos pano olisi ollut merkityksetön.

Yhteistyössä