miten ihminen voi olla näin tyhmä pyhällä hengellä pitää elää pyhät.=(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tosi tyhmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mä koitan nyt kuitenkin eka tota kauppaa ja huomenna joltakin naapurilta ei tässä muu auta.
ja tiistaina tyhjennän koko tilini tyhjäksi tai tietty just tiistaina tulee jo uus korttikin.

Alkuperäinen kirjoittaja Outi:
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Alkuperäinen kirjoittaja HALOO:
Alkuperäinen kirjoittaja NIIN:
Tollot, pelkällä s-perusbonuskortilla ei makseta mitään ostoksia.

Ite olet tollo! Kyllä sillä voi maksaa, ellei tilanne ole muuttunut ihan parin päivän sisällä.
Et tainnut tietää että sulla on lupa käyttää s-kortilla kartuttamasi varat?

PITÄÄ OLLA TILIKORTTI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kah kummaa kun täällä Prismassa käy ihan perus s-kortti maksuvälineenä??!!

Täytyypä sanoa täällä Prismassa että erään Outin mielestä tällä kortilla ei voi maksaa, katotaan mitä neuvonnassa sanovat.
Nyt puhun siis kortista jossa lukee s-etukortti, s-pankki ja siinä on pitkä numerolitania.

Äläkä huuda, se on rumaa!

Alkuperäinen kirjoittaja tuure:
Soita kauppaan ja kysy onko se edes mahdollista. Ei tule turhaa reissua lasten kanssa.

juuh ei tullu muuten tääkään mieleen mä taidan aika paniikissa olla.
tosiaan oli vähällä etten pankin edessä alkanut itkemään ku ryskytin ovia

mut nyt jo aattelen että voihan tää viä hyväks muuttua ettei niin mahdoton tilanne ookkaan =)

Alkuperäinen kirjoittaja tyhmä olen:
jos ap:lla on peruskortti, niin miten hän on sillä voinut maksaa aikaisemmin tällä viikolla ostokset? En tajua, mulla ei ole s-korttia :ashamed: Mutta siis jos on aikaisemmin tällä viikolla käyttänyt s-tiliä, niin miksei nyt voi käyttää sitä?

mä olen myös jo ihan sekasin noista tilijutuista mutta sen tiedän että alkuviikolla ostin ruuat bonuksista mitkä tulivat 10pv

Alkuperäinen kirjoittaja (vierailija):
Miten niitä omia s-bonuksia silloin käytetään, jos on s-kortti, jolla ei voi maksaa..?

mulla itellä siis on se perus s-kortti eikä siinä mitään ominaisuuksia bonukset kertyy edellisen kuukauden ostoksista ja ne maksetaan joku kk:n 10pv ne saa joko säästää tai käyttää niinku mä tein alkuviikosta.
seuraavat bonukset tulee 10.4

En tiedä näiden s-korttien virallisia nimiä, mutta mun miehellä on kortti jolla voi maksaa ja mulla on s-kortti, jolla ei voi maksaa. Kerätään kuitenkin samalle tilille niitä bonuksia.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Miten niitä omia s-bonuksia silloin käytetään, jos on s-kortti, jolla ei voi maksaa..?

mulla itellä siis on se perus s-kortti eikä siinä mitään ominaisuuksia bonukset kertyy edellisen kuukauden ostoksista ja ne maksetaan joku kk:n 10pv ne saa joko säästää tai käyttää niinku mä tein alkuviikosta.

Niin, siis ihan perus s-kortilla maksoit omista s-tilille kertyneistä bonuksista, eikö niin?

Kun ihmettelen tuon Outin väitettä ettei peruskortilla voi maksaa. Selitätkö Outi minulle, kuinka niihin kertyneisin bonuksiin sitten pääsee käsiksi?

Alkuperäinen kirjoittaja ÖÖÖ:
En tiedä näiden s-korttien virallisia nimiä, mutta mun miehellä on kortti jolla voi maksaa ja mulla on s-kortti, jolla ei voi maksaa. Kerätään kuitenkin samalle tilille niitä bonuksia.

Mun miehellä on s-kortti ja mulla siihen rinnakkaiskortti, ja kummallakin voi maksaa ostoksia.

Outi, NIIN ja muut taisivat sekoittaa plussa-korttiin jolla ei voi maksaa, mutta se on taas K ryhmittymän kortti, ei sok:n.
sillon ku otin s-kortin, pystyi valitsemaan pelkän bonuskortin, jolla ei voi maksaa vaan rahat voi nostaa esim. konttorissa tai sit tilikortin, jolla voi maksaa ostoksia. En tiedä onko nyt pankin myötä systeemit muuttunut

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Niin, siis ihan perus s-kortilla maksoit omista s-tilille kertyneistä bonuksista, eikö niin?

Kun ihmettelen tuon Outin väitettä ettei peruskortilla voi maksaa. Selitätkö Outi minulle, kuinka niihin kertyneisin bonuksiin sitten pääsee käsiksi?

tähän vielä vastaan ja sit lähden soittamaan. eli juuri noin. sanoin kauppaneidille että ottaa bonuksista ja niin se ottikin =)

Alkuperäinen kirjoittaja mellan:
ne voi käydä nostamassa esim. prisman infossa tai osuuskaupan konttorissa

Ahaa, kävinkin s-kanavalta katsomassa ja tosiaan, on kortti, jolla ei voi maksaa :D eli pitää käydä nostamassa rahat tiskiltä.

Outi, NIIN ja muut taisivat sekoittaa plussa-korttiin jolla ei voi maksaa, mutta se on taas K ryhmittymän kortti, ei sok:n.
sillon ku otin s-kortin, pystyi valitsemaan pelkän bonuskortin, jolla ei voi maksaa vaan rahat voi nostaa esim. konttorissa tai sit tilikortin, jolla voi maksaa ostoksia. En tiedä onko nyt pankin myötä systeemit muuttunut

Meidän bonuskorteilla pystyi kyllä maksamaan jo ennen uudistusta, eikä meille koskaan muuta tarjottukaan.

jos ei kerran oman pankin konttoria ole paikkakunnalla (mistä olisi saanut sen automaattikortin heti) niin kuinka ihmeessä voi nostaa käteistä toisesta pankista (missä ei ole tiliä)??!

Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:
Jaahans, hyvä tietää. Mulla on tähän asti vain pankkitili lipsahtanut miinukselle, tosin siitäkään ei pankki ole rokottanut.

Tässähän on nyt ap:lle vastaus ongelmaan. S-tili miinukselle.

Just, multa otettiin pankkikortti pois kun höyläsin sen miinukselle! Riippuu tietty vähän summasta ja siitä montako päivää ehtii olla.
Mut onpa hyvä neuvo selvitä elämässä eteenpäin höylätä tilit miinukselle just :0

Alkuperäinen kirjoittaja Huoh:

Ite olet tollo! Kyllä sillä voi maksaa, ellei tilanne ole muuttunut ihan parin päivän sisällä.

Joo tiedän mutta jos siellä ei ole varoja niinkuin aapee totesi vain 2e olevan.
Silläkö ostetaan posrukalle sapuskat

Kun sen voi vetää miinuksille kuten tässä jo aiemmin on selvitetty....kumpi pahempi, nälkä vai s-tili pari päivää miinuksella

Mulle sanoi kerran s-kaupan kassa, ettei heillä ole realiaikaista tietoa onko tilillä rahaa vai ei...kuulemma illalla päivittävät koneet ne korttiostot.

eli AP teet näin:

Ostat s-kortilla ne ruuat lauantaina ja siirrät sinne tilille rahaa vaikka tiistaina, niin ei ehdi olla miinuksella .

Alkuperäinen kirjoittaja kortti:
Mut onpa hyvä neuvo selvitä elämässä eteenpäin höylätä tilit miinukselle just :0
Ap:n kuvaamassa tilanteessa eli ei ole voimassa olevaa pankkikorttia - jos kaupasta ei saa velaksi, naapuri tai kukaan muu ei lainaa jne - kyllä mäkin vinkauttaisin jonkun toisen kortin miinukselle mieluummin kuin pitäisin lapsiani nälässä monta päivää. Ap:llä kun ei ollut kyse siitä, että tili olisi miinuksilla tai rahat ei riittäisi, vaan siitä, että sitä fyffeään ei sieltä tililtään nyt seuraavaan 4 päivään saa mitenkään käytettyä.

Alkuperäinen kirjoittaja ???:
jos ei kerran oman pankin konttoria ole paikkakunnalla (mistä olisi saanut sen automaattikortin heti) niin kuinka ihmeessä voi nostaa käteistä toisesta pankista (missä ei ole tiliä )??!

Niin joo, eihän se ole mahdollista muuten :o

Alkuperäinen kirjoittaja näin minä tekisin...ja olen tehnytkin :):
Alkuperäinen kirjoittaja Huoh:

Joo tiedän mutta jos siellä ei ole varoja niinkuin aapee totesi vain 2e olevan.
Silläkö ostetaan posrukalle sapuskat

Kun sen voi vetää miinuksille kuten tässä jo aiemmin on selvitetty....kumpi pahempi, nälkä vai s-tili pari päivää miinuksella

Mulle sanoi kerran s-kaupan kassa, ettei heillä ole realiaikaista tietoa onko tilillä rahaa vai ei...kuulemma illalla päivittävät koneet ne korttiostot.

eli AP teet näin:

Ostat s-kortilla ne ruuat lauantaina ja siirrät sinne tilille rahaa vaikka tiistaina, niin ei ehdi olla miinuksella .

LISÄÄN: mulla siis korttina sellainen mihin kertyy bonukset ja niitä voi sitten sieltä käyttää.

Meidän bonuskorteilla pystyi kyllä maksamaan jo ennen uudistusta, eikä meille koskaan muuta tarjottukaan.

niin mutta silloinpa teillä oli maksuominaisuudella varustetut bonuskortit. mulla oli vielä muutama viikko sitten käteiskortti, jolla ei pystynyt maksamaan, ainoastaan kerryttämään bonuksia. nyt mulla on bonuskortti jossa maksuominaisuus. vissi ero.

Alkuperäinen kirjoittaja jankka:

niin mutta silloinpa teillä oli maksuominaisuudella varustetut bonuskortit. mulla oli vielä muutama viikko sitten käteiskortti, jolla ei pystynyt maksamaan, ainoastaan kerryttämään bonuksia. nyt mulla on bonuskortti jossa maksuominaisuus. vissi ero.

Eli tolla käteiskortilla pystyi kyllä maksamaan ihan alusta asti ostokset jos sinne oli kertynyt bonuksia mut nykyään korttia voi käyttää "pankkikorttina" jonne laitat rahaa a käytät samalla. Mulla ei ainakaan kortti ole vaihtunut välissä...

Yhteistyössä