miten ihminen voi olla näin tyhmä pyhällä hengellä pitää elää pyhät.=(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tosi tyhmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
"Käteiskortilla tarkoitetaan S-Etukorttia, jossa ei ole maksuominaisuuksia. Sillä voi kuitenkin kerryttää Bonusta ja hyödyntää tuote- ja palveluetuja. Ostoksista kertyvä Bonus maksetaan asiakasomistajan etujen maksutiliksi määritellylle tilille S-Pankkiin. Bonuksen voi nostaa tililtä henkilöllisyytensä todistamalla asiakaspalvelupisteessä (Prismoissa, Sokoksissa tai suurimmissa S-marketeissa)."

Näin lukee s-kanavalla, tarkistakaa sieltä vielä jos ette usko ;)

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
käteiskortti ja tili-ominaisuudella varustettu s-kortti ovat eri asia..käteiskortilla ei voi maksaa kassalla!

No, ap:llä on kuitenkin kortti jolla pystyy maksamaan, koska on sitä viikolla käyttänyt ko. toimintoon.

En ollut aiemmin kuullutkaan mistään muunlaisesta s-kortista.

Alkuperäinen kirjoittaja ???:
jos ei kerran oman pankin konttoria ole paikkakunnalla (mistä olisi saanut sen automaattikortin heti) niin kuinka ihmeessä voi nostaa käteistä toisesta pankista (missä ei ole tiliä)??!

juu,u juuri näin TÄLLÄ PAIKKAKUNNALLA EI OLE mutta n. 18km päässä vielä pienemmällä paikkakulla on osuuspankki. oonkin aatellut että miksei täällä voi olla op kun tuossa viereisessä kylässä on ja siellä kun ei oo muuta kun 1 kauppa,op pankki ja kirjasto. eli toikin kai tuppukyläksi luokitellaan ja kuitenkin on oma kylänsä eli mäkun käyn siellä oon eripaikkakuntalainen.
vähän sama kun helsinki ja espoo eri paikkakuntalaisia vaikka niin lähellä =)

mutta itse ongelmaan ratkasu löytyi eli saadaan ruokaa. tosiaan niinkuin joku mainitsi tilillä on rahaa mutta kun en saa niitä ulos. siellä kun on 180e hyvin olis pääsiäissapuskat saatu =)

ja kun epäiliöitä näyttää olevan niin kukaan ei oo ihmetellyt missä mies? eikö voi miehen rahoja käyttää tai miehen korttia vinguttaa =) =) =)

Alkuperäinen kirjoittaja J:
Alkuperäinen kirjoittaja ihme:
jos ei kerran oman pankin konttoria ole paikkakunnalla (mistä olisi saanut sen automaattikortin heti) niin kuinka ihmeessä voi nostaa käteistä toisesta pankista (missä ei ole tiliä )??!

Niin joo, eihän se ole mahdollista muuten :o

Tätä mäkin mietin.

Hmm, joskus -80 luvulla kun olin pankissa töissä oli eri pankeilla jonkinlaiset yhteistoimintasysteemit. En nyt vain muista miten se toimi. Ja systeemi on varmaan muuttunutkin vuosien saatossa.

Muuten kuulostaa kyllä oudolta.

Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
käteiskortti ja tili-ominaisuudella varustettu s-kortti ovat eri asia..käteiskortilla ei voi maksaa kassalla!

No, ap:llä on kuitenkin kortti jolla pystyy maksamaan, koska on sitä viikolla käyttänyt ko. toimintoon.

En ollut aiemmin kuullutkaan mistään muunlaisesta s-kortista.

en tiedä mikä kortti mulla on luultavasti ihan perus kamaa. ostokset maksoin bonuksista jota sinne olen kerännyt enkä sitä mihinkään muuhun ole käytänyt kun bonukset tulleet haen ne infosta käteiseksi rahaksi tai ruokaa ostaessani mainitset että vähentävät bonuksista. ja näin tein alkuviikosta jolloin bonuksia jäi 2e

lisätään nyt viä sen verran että soitin s-kauppaan ja kysyin käykö näin mutta ei käynyt =( vaikka mäkin ravaan siellä joka toinen päivä melkein. no rohkasin itseni ja menin naapuriin selitin jutun sillä eri pankki ( nordea) mutta tultiin tähän mun koneelle laittamaan sen tilille. ei sillä paljoo ollut lapsiperhe myös ja menny kans pääsiäisruokiin mutta sain 30e ja uskon sillä pärjäävän tiistaihin asti.

juuh hyvä että meni näin.
tosiaan itku meinas purskahtaa osuuspankin pihassa ja heti että miten ihmeessä me pärjätään. mutta onneksi täällä saa vastauksen asiaan kuin asiaan. ja just sellattia ideoita mitä mulle ei tullut ees mieleen.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
jos ei kerran oman pankin konttoria ole paikkakunnalla (mistä olisi saanut sen automaattikortin heti) niin kuinka ihmeessä voi nostaa käteistä toisesta pankista (missä ei ole tiliä)??!

juu,u juuri näin TÄLLÄ PAIKKAKUNNALLA EI OLE mutta n. 18km päässä vielä pienemmällä paikkakulla on osuuspankki. oonkin aatellut että miksei täällä voi olla op kun tuossa viereisessä kylässä on ja siellä kun ei oo muuta kun 1 kauppa,op pankki ja kirjasto. eli toikin kai tuppukyläksi luokitellaan ja kuitenkin on oma kylänsä eli mäkun käyn siellä oon eripaikkakuntalainen.
vähän sama kun helsinki ja espoo eri paikkakuntalaisia vaikka niin lähellä =)

mutta itse ongelmaan ratkasu löytyi eli saadaan ruokaa. tosiaan niinkuin joku mainitsi tilillä on rahaa mutta kun en saa niitä ulos. siellä kun on 180e hyvin olis pääsiäissapuskat saatu =)

ja kun epäiliöitä näyttää olevan niin kukaan ei oo ihmetellyt missä mies? eikö voi miehen rahoja käyttää tai miehen korttia vinguttaa =) =) =)

Nyt rupee jo haiskahtaa provolta. Aiemmin sanoit, että lähin op on 600km päässä. Ja tosiaan, miten voit saada rahaa sellasesta pankista, missä ei tiliä edes ole. Ihan sama, jos mulla ois popissa tili ja menen tuohon lähimmäiseen kyllän, missä popia ei ole ja yritän nostaa sieltä osuuspankista rahaa, missä mulla tiliä ei ole.
Koivunlehti ja osuuspankki ovat täysin eri pankkeja. Itellä on siis tili popissa, kahdessakin (kotipaikkakunnalla ja nykyisessä) ja pankit eivät ole mitenkään yhteydessä toisiinsa. Pankit eivät voi edes keskenään tehdä suoraveloituksia, koska ovat täysin eri pankkeja, vaikka saman merkin alla.

Alkuperäinen kirjoittaja (vierailija):
"Käteiskortilla tarkoitetaan S-Etukorttia, jossa ei ole maksuominaisuuksia. Sillä voi kuitenkin kerryttää Bonusta ja hyödyntää tuote- ja palveluetuja. Ostoksista kertyvä Bonus maksetaan asiakasomistajan etujen maksutiliksi määritellylle tilille S-Pankkiin. Bonuksen voi nostaa tililtä henkilöllisyytensä todistamalla asiakaspalvelupisteessä (Prismoissa, Sokoksissa tai suurimmissa S-marketeissa)."

Näin lukee s-kanavalla, tarkistakaa sieltä vielä jos ette usko ;)

Mulla on tuo käteiskortti, mutta ei s-pankin tiliä, joten vanhanaikaisesti bonukset tulee paperilippusella kotiin. :whistle:

Siis ap:han sanoi sukulaistensa asuvan 600 kilometrin päässä, ja että hänen tilinsä on siellä konttorissa, jossa myös pankkikortti uusitaan. Naapurikylässä on kuitenkin osuuspankki, josta hän voi rahaa nostaa. Lueppa teksti huolellisemmin.

Esim. minulla on myös op:n tili Vantaalla, paikassa jossa olen nuoruuteni viettänyt. Meiltä ko. pankkiin on matkaa n. 30 kilometriä, jos haluan hoitaa asioita ajan sitten lähemmäksi pankkiin 3-4 kilometrin päähän, enkä 30 kilometrin päähän.

Mulla on myös paljon työkavereita joiden oma pankkikonttori on omassa kotipitäjässä satojen kilometrien päässä.

Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:
Siis ap:han sanoi sukulaistensa asuvan 600 kilometrin päässä, ja että hänen tilinsä on siellä konttorissa, jossa myös pankkikortti uusitaan. Naapurikylässä on kuitenkin osuuspankki, josta hän voi rahaa nostaa. Lueppa teksti huolellisemmin.

Esim. minulla on myös op:n tili Vantaalla, paikassa jossa olen nuoruuteni viettänyt. Meiltä ko. pankkiin on matkaa n. 30 kilometriä, jos haluan hoitaa asioita ajan sitten lähemmäksi pankkiin 3-4 kilometrin päähän, enkä 30 kilometrin päähän.

Mulla on myös paljon työkavereita joiden oma pankkikonttori on omassa kotipitäjässä satojen kilometrien päässä.

Sivulla 3 mainitaan, että kotipankki 600km päässä.

Tajusin vasta eilen S-etukortilla ostoksia maksessani, että en tiedä paljonko sinne on tämän parin vuoden aikana bonuksia kertynyt. Olen aina silloin tällöin S-etukortilla pieniä ostoksia maksanut, mutta mistä saan tietää ettei tämä bonus-tili ole mennyt miinukselle?

Yhteistyössä