Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja venera:ootteko te vaan sitten kotona neljän seinän sisällä? Mä meen vaavin kanssa ainakin pari kertaa viikossa espalle viettää pari tuntia keskellä päivää kahvia siemaillen ja ihmisiä katsellen. sellaisia komistuksia puku päällä lounaalla tulee aina tyttöä ihailemaan ja juttelemaan että jos ei olis omaa rakasta miestä niin kyllä lähtis...juttelevat vielä ihan avoimesti että kun eivät oo vielä ehtineet perhettä perustamaan kun on työnteko vienyt kaiken ajan...biologinen kello tikittää! pari kertaa on tarjottu puhelinnroakin...mutta sanon aina että on mies olemassa jo..käyn leikkipuistoissa ja tsekkaan tän hesan shoppailumahdollisuudet sopivin väliajoin...sisustan kotia...siivoustöihin menee niin vähän aikaa kun ei oo paljon mitä siivota. Nuorempi poika tykkää tiskaamisesta ja vanhempi pitää huolen imuroinnista...iltapäivällä on sitten ihanan hektistä kun pojat tulee kotiin...tykkään kun on perhe ympärillä ja käytän aika paljon aikaa esim. ruuan laittoon....Poikien kanssakin olin aina ulkona tai kaupungilla kun olivat pieniä. kotiin mentiin vasta tekemään safkaa ennenkuin mies tuli töistä tai sitten meillä oli vieraita, muita kotiäitejä lapsineen. meillä syödään päivällinen vasta 19.00. joten aika riittää kaikkeen!jossin vaiheessa opiskelin intensiivisesti mutta kyllä silti ehti kaikkea.
Alkuperäinen kirjoittaja vireas:oon ollu yli 4v kotona ja kolmen viikon päästä pääsen töihin lepäämään.
Kummosia lapsia teillä on jos on tylsää? Minä en saa hetkeäkään olla rauhassa, omaa aikaa on vain yöllä.