Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja zim:Mun mielestä ihminen, joka ei osaa (viitsi??) kirjoittaa oikein, on vähän tyhmä....
Minun mielestäni tätä palstaa ei tarvitse ottaa tosissaan, joten ei häiritse myöskään kielioppivirheet.
Muitakin palstoja on varmaan olemassa,jonne te pilkunnusastelijat voitte siirtyä.
bv, sä oot oikeasti todella kateellinen ihminen. Ja varmaan sulla on huono itsetuntokin. Jos joku osaa jotakin paremmin kuin sinä, niin sulla on ihan hillitön tarve mollata ja mitätöidä. Ei kannattais - sä olet hyvä jossain muussa, ja vaikka et olisikaan, sellaisenakin tärkeä ja hyvä tyyppi.
Ei sinullakaan niin hääppöinen elämä ole,kun pitää jokaiseen virheeseen puuttua. Minä itse en ikinä haluaisi olla samanlainen niuho kuin sinä, käyttäydytkö samalla tavalla irl?
Sanotko toiselle ihmiselle päin naamaa,että se ei ole kuuLLostaa kahdella l:llä?
Enhän mä täällä ole sanonut kenellekään päin naamaa tuota