Nimittäin ymmärtää, että kuulostaa-sana kirjoitetaan YHDELLÄ l-kirjaimella.
Siis kuulostaa, EI kuullostaa |O :headwall: |O :headwall:
Siis kuulostaa, EI kuullostaa |O :headwall: |O :headwall:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Perhoinen84:onko sillä oikeesti mitään väliä?![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:mitteekätä? niinnikkeesti kuullostaapi jotta ois herättynä väärällä jalalla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kannanottaja:Vähemmän tuottaa murhetta kuin sossut ovella. Kuulllostat ärsyyntyneeltä.
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:mitteekätä? niinnikkeesti kuullostaapi jotta ois herättynä väärällä jalalla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Alkuperäinen kirjoittaja kannanottaja:Vähemmän tuottaa murhetta kuin sossut ovella. Kuulllostat ärsyyntyneeltä.
Mä olen kerrankin JUST sitä miltä kuulostan.
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:mitteekätä? niinnikkeesti kuullostaapi jotta ois herättynä väärällä jalalla![]()
En ole. Ihan olin hyvällä tuulella, ennen kuin törmäsin viiden minsan sisään täällä varmaan kymmeneen kuullostaa-sanaan.
Alkuperäinen kirjoittaja kannanottaja:Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Alkuperäinen kirjoittaja kannanottaja:Vähemmän tuottaa murhetta kuin sossut ovella. Kuulllostat ärsyyntyneeltä.
Mä olen kerrankin JUST sitä miltä kuulostan.
Eikun ylen sivuilta kielioppiohjelmat auki ja silmä tarkkana palstalla. Tiedäthän sen kun silmä on tarkkana..
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:mitteekätä? niinnikkeesti kuullostaapi jotta ois herättynä väärällä jalalla![]()
En ole. Ihan olin hyvällä tuulella, ennen kuin törmäsin viiden minsan sisään täällä varmaan kymmeneen kuullostaa-sanaan.
Voe tokkiisa kulta pien..elä ota niit palkoi niin kovast sinne sieraimiin.
Voep olla nimittäin aika tukalat oltavat jos takertuup kaekkee mahollisseen asiaan. Pittee olla lupsakka savolaenen ei taka kirree perähikiäläänen :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja VOI VOI:VOIKO IHMISELLÄ OLLA vähän ankea elämä jos tuommoset jurppii!! Vitut täällä kyllä saa haistattaa mutta ei, EI KIELIOPPI VIRHEITÄ!!
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Ei tarvi huutaa, mie kuulen vähemmälläkin. Ja ei, mulla ei ole ollenkaan ankea elämä. Kielivirheiden kyttääminen on mun työtä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Mutta kun sattuu olemaan pohojalaane, ni savolaeseks ei muutu kyllä millään iliveellä. Mutta joo, koitan olla välittämättä. Oli vaan pakko saada purkaa.
Alkuperäinen kirjoittaja plörtz:koska se lausutaan kahdella ällällä jossain murteissa. Ja suomea kirjoitetaan kuten lausutaan