Miten h******ssä se VOI olla niin vaikeaa?

:laugh: Voi hitto et alko naurattaa! Ihan voin nähä sieluni silmin miten joku joka on todella yksityiskohdissa kiinni repee tollasten asioiden takia. Mahtaa olla tuskaa hengata täällä kun ei ihmiset jaksa välittää kieliopista kun kirjotellaan aika puhekieltä ja nopeesti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Alkuperäinen kirjoittaja kannanottaja:
Vähemmän tuottaa murhetta kuin sossut ovella. Kuulllostat ärsyyntyneeltä.

Mä olen kerrankin JUST sitä miltä kuulostan.

Eikun ylen sivuilta kielioppiohjelmat auki ja silmä tarkkana palstalla;). Tiedäthän sen kun silmä on tarkkana..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
mitteekätä? niinnikkeesti kuullostaapi jotta ois herättynä väärällä jalalla :D

En ole. Ihan olin hyvällä tuulella, ennen kuin törmäsin viiden minsan sisään täällä varmaan kymmeneen kuullostaa-sanaan.

Voe tokkiisa kulta pien..elä ota niit palkoi niin kovast sinne sieraimiin.
Voep olla nimittäin aika tukalat oltavat jos takertuup kaekkee mahollisseen asiaan. Pittee olla lupsakka savolaenen ei taka kirree perähikiäläänen :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja kannanottaja:
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Alkuperäinen kirjoittaja kannanottaja:
Vähemmän tuottaa murhetta kuin sossut ovella. Kuulllostat ärsyyntyneeltä.

Mä olen kerrankin JUST sitä miltä kuulostan.

Eikun ylen sivuilta kielioppiohjelmat auki ja silmä tarkkana palstalla;). Tiedäthän sen kun silmä on tarkkana..

:D

Taitaa riittää mulle just nyt kielioppiohjelmaksi tämä oma kielenhuoltotyö, mitä tässä samalla teen...
 
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
mitteekätä? niinnikkeesti kuullostaapi jotta ois herättynä väärällä jalalla :D

En ole. Ihan olin hyvällä tuulella, ennen kuin törmäsin viiden minsan sisään täällä varmaan kymmeneen kuullostaa-sanaan.

Voe tokkiisa kulta pien..elä ota niit palkoi niin kovast sinne sieraimiin.
Voep olla nimittäin aika tukalat oltavat jos takertuup kaekkee mahollisseen asiaan. Pittee olla lupsakka savolaenen ei taka kirree perähikiäläänen :xmas:

Mutta kun sattuu olemaan pohojalaane, ni savolaeseks ei muutu kyllä millään iliveellä. Mutta joo, koitan olla välittämättä. Oli vaan pakko saada purkaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja VOI VOI:
VOIKO IHMISELLÄ OLLA vähän ankea elämä jos tuommoset jurppii!! Vitut täällä kyllä saa haistattaa mutta ei, EI KIELIOPPI VIRHEITÄ!!

Ei tarvi huutaa, mie kuulen vähemmälläkin. Ja ei, mulla ei ole ollenkaan ankea elämä. Kielivirheiden kyttääminen on mun työtä :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Mutta kun sattuu olemaan pohojalaane, ni savolaeseks ei muutu kyllä millään iliveellä. Mutta joo, koitan olla välittämättä. Oli vaan pakko saada purkaa.

Ei oo sitte mikää ihimekää, notta oot nii kova päine likka :whistle:
 
Vähän aiheeseen liittyen, olen aina ihmetellyt tätä samanlainen-erinlainen-kompleksia.

Ehkä olisi toki loogista, että jos on samanlainen, niin olisi myös erinlainen, mutta silti erilainen on erilainen, eikä se edes kuulosta erinlaiselta. Joten miksi niin monet käyttävät tuota sanaa erinlainen, eikä sanaa erilainen. Suuri mysteeri, joka ei varmaankaan kiinnosta muita kuin minua.

:saint:
 

Yhteistyössä