Alkuperäinen kirjoittaja EJK:Olen huomannut saman asian palstalla. Ihmiset kirjoittavat kieliopillisesti hyvin usein väärin. Mutta ei se minua haittaa. Se vain aiheuttaa sen, että jotenkin yksinkertaisia yhdyssanavirheitä toistuvasti tekevä antaa itsestään kouluttamattoman kuvan. En tiedä onko se niin, mutta sen kuvan se antaa ja voi toki olla vääräkin kuva![]()
Samaa mieltä. Tässä päivänä eräänä näin kuinka joku oli kirjoittanut 'rae juusto'. Mua itketti. :headwall: