Miten h******ssä se VOI olla niin vaikeaa?

Alkuperäinen kirjoittaja EJK:
Olen huomannut saman asian palstalla. Ihmiset kirjoittavat kieliopillisesti hyvin usein väärin. Mutta ei se minua haittaa. Se vain aiheuttaa sen, että jotenkin yksinkertaisia yhdyssanavirheitä toistuvasti tekevä antaa itsestään kouluttamattoman kuvan. En tiedä onko se niin, mutta sen kuvan se antaa ja voi toki olla vääräkin kuva :)

Samaa mieltä. Tässä päivänä eräänä näin kuinka joku oli kirjoittanut 'rae juusto'. Mua itketti. :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Alkuperäinen kirjoittaja EJK:
Olen huomannut saman asian palstalla. Ihmiset kirjoittavat kieliopillisesti hyvin usein väärin. Mutta ei se minua haittaa. Se vain aiheuttaa sen, että jotenkin yksinkertaisia yhdyssanavirheitä toistuvasti tekevä antaa itsestään kouluttamattoman kuvan. En tiedä onko se niin, mutta sen kuvan se antaa ja voi toki olla vääräkin kuva :)

Samaa mieltä. Tässä päivänä eräänä näin kuinka joku oli kirjoittanut 'rae juusto'. Mua itketti. :headwall:

Oi, sä olet mennyt vielä pidemmälle kuin mä. Mua ei oo vielä koskaan niin paljon harmittanut, että itkemään olis tarvinnut ruveta. :hug: :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Alkuperäinen kirjoittaja EJK:
Olen huomannut saman asian palstalla. Ihmiset kirjoittavat kieliopillisesti hyvin usein väärin. Mutta ei se minua haittaa. Se vain aiheuttaa sen, että jotenkin yksinkertaisia yhdyssanavirheitä toistuvasti tekevä antaa itsestään kouluttamattoman kuvan. En tiedä onko se niin, mutta sen kuvan se antaa ja voi toki olla vääräkin kuva :)

Samaa mieltä. Tässä päivänä eräänä näin kuinka joku oli kirjoittanut 'rae juusto'. Mua itketti. :headwall:

Oi, sä olet mennyt vielä pidemmälle kuin mä. Mua ei oo vielä koskaan niin paljon harmittanut, että itkemään olis tarvinnut ruveta. :hug: :saint:

No siis en mä itkenyt, vaikka epä toivo olikin suuri. :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Alkuperäinen kirjoittaja EJK:
Olen huomannut saman asian palstalla. Ihmiset kirjoittavat kieliopillisesti hyvin usein väärin. Mutta ei se minua haittaa. Se vain aiheuttaa sen, että jotenkin yksinkertaisia yhdyssanavirheitä toistuvasti tekevä antaa itsestään kouluttamattoman kuvan. En tiedä onko se niin, mutta sen kuvan se antaa ja voi toki olla vääräkin kuva :)

Samaa mieltä. Tässä päivänä eräänä näin kuinka joku oli kirjoittanut 'rae juusto'. Mua itketti. :headwall:

Mä näin saman! Oli pakko mennä katsomaan sanakirjasta mitä se tarkoittaa, koska päättelykykyni ei suoraan riittänyt :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Alkuperäinen kirjoittaja EJK:
Olen huomannut saman asian palstalla. Ihmiset kirjoittavat kieliopillisesti hyvin usein väärin. Mutta ei se minua haittaa. Se vain aiheuttaa sen, että jotenkin yksinkertaisia yhdyssanavirheitä toistuvasti tekevä antaa itsestään kouluttamattoman kuvan. En tiedä onko se niin, mutta sen kuvan se antaa ja voi toki olla vääräkin kuva :)

Samaa mieltä. Tässä päivänä eräänä näin kuinka joku oli kirjoittanut 'rae juusto'. Mua itketti. :headwall:

Mä näin saman! Oli pakko mennä katsomaan sanakirjasta mitä se tarkoittaa, koska päättelykykyni ei suoraan riittänyt :ashamed:

:D :hug:
 
Itse olen länsimurteiden alueelta, enkä voi käsittää, miten joku voi sanoa, saati sitten kirjoittaa "kuullostaa". Ihan kylmät väreet kulkee selkää pitkin.... Samaan kastiin kuuluvat "istuppa siihen tuolliin", "meneppäs siitä kakkalle". YÄÄRGH. Ja yhdys sana virheet ovat lappeen Rannasta.

Ei voi mitään, mutta ärsyttää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
mitteekätä? niinnikkeesti kuullostaapi jotta ois herättynä väärällä jalalla :D

En ole. Ihan olin hyvällä tuulella, ennen kuin törmäsin viiden minsan sisään täällä varmaan kymmeneen kuullostaa-sanaan.

Voe tokkiisa kulta pien..elä ota niit palkoi niin kovast sinne sieraimiin.
Voep olla nimittäin aika tukalat oltavat jos takertuup kaekkee mahollisseen asiaan. Pittee olla lupsakka savolaenen ei taka kirree perähikiäläänen :xmas:

Näin :laugh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Mitä minä olen sörhiksen kanssa täällä keskustellut,niin eräänkin kerran häneltä itseltään on livahtanut kielioppivirheitä. :D :D :D

Kerro heti! Tai älä kerrokaan (ettei mene maine pilalle) :D.

No minä kyllä muistutan,kun sen aika on. :D

Ei kun nyt heti tai sitten ei ollenkaan. Et rupea piikittelemään asiaankuulumattomuuksilla silloin, kun mun jutut ei satu miellyttämään. Nyt olis nimenomaan se aika.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Mitä minä olen sörhiksen kanssa täällä keskustellut,niin eräänkin kerran häneltä itseltään on livahtanut kielioppivirheitä. :D :D :D

Kerro heti! Tai älä kerrokaan (ettei mene maine pilalle) :D.

No minä kyllä muistutan,kun sen aika on. :D

Ei kun nyt heti tai sitten ei ollenkaan. Et rupea piikittelemään asiaankuulumattomuuksilla silloin, kun mun jutut ei satu miellyttämään. Nyt olis nimenomaan se aika.

Sinä itse huomauttelet muissa ketjuissa toisien kirjoitusta,mikä ei liity kielioppiin tippaakaan,joten sitä saa mitä tilaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Mitä minä olen sörhiksen kanssa täällä keskustellut,niin eräänkin kerran häneltä itseltään on livahtanut kielioppivirheitä. :D :D :D

Kerro heti! Tai älä kerrokaan (ettei mene maine pilalle) :D.

No minä kyllä muistutan,kun sen aika on. :D

Ei kun nyt heti tai sitten ei ollenkaan. Et rupea piikittelemään asiaankuulumattomuuksilla silloin, kun mun jutut ei satu miellyttämään. Nyt olis nimenomaan se aika.

Sinä itse huomauttelet muissa ketjuissa toisien kirjoitusta,mikä ei liity kielioppiin tippaakaan,joten sitä saa mitä tilaa.

Ai. Missä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja zim:
Mun mielestä ihminen, joka ei osaa (viitsi??) kirjoittaa oikein, on vähän tyhmä....

Minun mielestäni tätä palstaa ei tarvitse ottaa tosissaan, joten ei häiritse myöskään kielioppivirheet.
Muitakin palstoja on varmaan olemassa,jonne te pilkunnusastelijat voitte siirtyä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja zim:
Mun mielestä ihminen, joka ei osaa (viitsi??) kirjoittaa oikein, on vähän tyhmä....

Minun mielestäni tätä palstaa ei tarvitse ottaa tosissaan, joten ei häiritse myöskään kielioppivirheet.
Muitakin palstoja on varmaan olemassa,jonne te pilkunnusastelijat voitte siirtyä.

bv, sä oot oikeasti todella kateellinen ihminen. Ja varmaan sulla on huono itsetuntokin. Jos joku osaa jotakin paremmin kuin sinä, niin sulla on ihan hillitön tarve mollata ja mitätöidä. Ei kannattais - sä olet hyvä jossain muussa, ja vaikka et olisikaan, sellaisenakin tärkeä ja hyvä tyyppi.

 
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja zim:
Mun mielestä ihminen, joka ei osaa (viitsi??) kirjoittaa oikein, on vähän tyhmä....

Minun mielestäni tätä palstaa ei tarvitse ottaa tosissaan, joten ei häiritse myöskään kielioppivirheet.
Muitakin palstoja on varmaan olemassa,jonne te pilkunnusastelijat voitte siirtyä.
Mikä sun ongelma on kun noin kovaa kolahti?

 
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja zim:
Mun mielestä ihminen, joka ei osaa (viitsi??) kirjoittaa oikein, on vähän tyhmä....

Minun mielestäni tätä palstaa ei tarvitse ottaa tosissaan, joten ei häiritse myöskään kielioppivirheet.
Muitakin palstoja on varmaan olemassa,jonne te pilkunnusastelijat voitte siirtyä.

bv, sä oot oikeasti todella kateellinen ihminen. Ja varmaan sulla on huono itsetuntokin. Jos joku osaa jotakin paremmin kuin sinä, niin sulla on ihan hillitön tarve mollata ja mitätöidä. Ei kannattais - sä olet hyvä jossain muussa, ja vaikka et olisikaan, sellaisenakin tärkeä ja hyvä tyyppi.

Ei sinullakaan niin hääppöinen elämä ole,kun pitää jokaiseen virheeseen puuttua. Minä itse en ikinä haluaisi olla samanlainen niuho kuin sinä, käyttäydytkö samalla tavalla irl?
Sanotko toiselle ihmiselle päin naamaa,että se ei ole kuuLLostaa kahdella l:llä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja zim:
Mun mielestä ihminen, joka ei osaa (viitsi??) kirjoittaa oikein, on vähän tyhmä....

Minun mielestäni tätä palstaa ei tarvitse ottaa tosissaan, joten ei häiritse myöskään kielioppivirheet.
Muitakin palstoja on varmaan olemassa,jonne te pilkunnusastelijat voitte siirtyä.

bv, sä oot oikeasti todella kateellinen ihminen. Ja varmaan sulla on huono itsetuntokin. Jos joku osaa jotakin paremmin kuin sinä, niin sulla on ihan hillitön tarve mollata ja mitätöidä. Ei kannattais - sä olet hyvä jossain muussa, ja vaikka et olisikaan, sellaisenakin tärkeä ja hyvä tyyppi.

Oliko tämä joku sarkastinen vitsi mitä en tajunnut? :snotty:
 

Yhteistyössä