Mie mietin samaa..Mies nukkuu yövuoron jäliltä, eikä oikeen jaksas lasten kans lähteä ees sinne kirppiksellekään..eikä kyl oo oikeen rahaakaan just nyt
Me käytiin aamulla taaperon kanssa kuralätäköissä pomppimassa ja leikkipuistossa, kummallakin sadetta kestävät vaatteet päällä. Iltapäivästä mennään synttäreille, mutta jos ei mentäis niin varmaan rattailla kauppaan katselemaan tai muuten vaan ulos. Tai sit kutsuttaisiin itsemme jonnekin kylään