mitäs sitä tekisi...?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pinki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pinki

Tunnettu jäsen
04.08.2004
25 067
28
48
Lahti
olisi kaapissa ylimääräisenä; iso purkki päärynän puolikkaita, flora vanillaa ja kaikki perusleipomis vermeet.

mitäs sitä noista tekisi? =)

kävisikö joku suklaapohjainen torttu päärynöiden kanssa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Alkuperäinen kirjoittaja järkevin vaihtoehto:
jätäppä ne kuule vaan kaappiin ettei perseesi leviä entisestään

haistappa paska :D

on se kyllä aika totta,sulle tulee vaan turhia kaloreita tollasista. Itse leivon vain jos vieraita tulee jos sillonkaan :)

mä pidän kyllä itse huolen syömisistäni kiitos vaan. painu muualle pätemään.

nimim. makeasta eroon päässyt.
 
Mä halusiin levittää mun opersettä jos jollakin olis joku TOSI hyvä persikka piirakka ohje :p tehny mieli persikkapiirakkaa jo monta päivää ja tänään pitäs kauppaan mennä jokatapauksessa :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Alkuperäinen kirjoittaja järkevin vaihtoehto:
jätäppä ne kuule vaan kaappiin ettei perseesi leviä entisestään

haistappa paska :D

on se kyllä aika totta,sulle tulee vaan turhia kaloreita tollasista. Itse leivon vain jos vieraita tulee jos sillonkaan :)

mä pidän kyllä itse huolen syömisistäni kiitos vaan. painu muualle pätemään.

nimim. makeasta eroon päässyt.

Noooo nytpä taisi osua arkaan paikkaan..???? :D:D:D:D:D:D:D:D:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Alkuperäinen kirjoittaja järkevin vaihtoehto:
jätäppä ne kuule vaan kaappiin ettei perseesi leviä entisestään

haistappa paska :D

on se kyllä aika totta,sulle tulee vaan turhia kaloreita tollasista. Itse leivon vain jos vieraita tulee jos sillonkaan :)

mä pidän kyllä itse huolen syömisistäni kiitos vaan. painu muualle pätemään.

nimim. makeasta eroon päässyt.

Kenellekkähän tää meinaa leivonnaisensa syöttää kun on "makeasta eroon päässy"? Vai onko tämä niitä "en osta koskaan kaupasta herkkuja, mutta painoni ei vaan laske"-tyyppejä joiden mielestä kaikki kotona leivottu sokerimössö on TERVEELLISTÄ KOTIRUOKAA?

 
Alkuperäinen kirjoittaja järkevin:
Kenellekkähän tää meinaa leivonnaisensa syöttää kun on "makeasta eroon päässy"? Vai onko tämä niitä "en osta koskaan kaupasta herkkuja, mutta painoni ei vaan laske"-tyyppejä joiden mielestä kaikki kotona leivottu sokerimössö on TERVEELLISTÄ KOTIRUOKAA?

tä??

meinasitko, että itse vedän koko saakutin piirakan? :D

ihan lapsille meinasin vähän erikoisempaa, kun jäi sairastelujen takia kaikki kiva väliin viime viikonlopulla. ja älä vänkää, menkää ulos, kyllä mennään :)
 
hoohhoijjakkaa. eikö ole teillä kotimammat mitään muuta tekemistä?!?!?! Menkää pois tästä koneelta ja peskää vaikka sauna. tai ikkunat. tai tehkää miehellenne HYVÄÄ KOTIRUOKAA. Ainiin, entä ne lapset, leikkii keskenään?!
 
:o No jopas taas harmaiden persettä kutkuttaa :laugh:

Kyllä se on niin surullista että joillakin omat asiat nuin huonosti et pitää alkaa puuttua muiden TUNTEMATTOMIEN elämään ja huolehtia jopa näiden syömisistä :laugh:
Tässä siulle harmaa ISO ja LÄMMIN hali :hug: Jospas se aurinko paistais joskus siunkin rämeikköös. Ota vielä puska kukkia :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Mä halusiin levittää mun opersettä jos jollakin olis joku TOSI hyvä persikka piirakka ohje :p tehny mieli persikkapiirakkaa jo monta päivää ja tänään pitäs kauppaan mennä jokatapauksessa :whistle:


Persikka-rahkapiirakka on :p
tee sitä :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Alkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
sii, mikä hiivatin tappeluketju tästä nyt meinaa tulla? :o

Jollain on tylsääkin tylsempi keskiviikko :whistle:

älä :kieh:

vähän kyllä jo odottelin, että tulis eri nimimerkkien käyttöä...hyi minä :ashamed: :ashamed: :snotty:

Hyi! Kuis sää kehtaat? :snotty: :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Alkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
sii, mikä hiivatin tappeluketju tästä nyt meinaa tulla? :o

Jollain on tylsääkin tylsempi keskiviikko :whistle:

älä :kieh:

vähän kyllä jo odottelin, että tulis eri nimimerkkien käyttöä...hyi minä :ashamed: :ashamed: :snotty:

Hyi! Kuis sää kehtaat? :snotty: :xmas:

no sehän selvisi jo alkupäästä ketjua... olen sika :xmas:
 
kaura-päärynäpaistos, amaan tapaan kuin tehdään vaikka marjoista tai omenoista. Kyytipojaksi vatkattu Flora Vanilla.

Hitsi, pitäsköhän munkin leipoa, olis iso purkillinen persikoita kaapissa.... Laittasko joku persikkapiirakan ohjeen? :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja pia:
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Mä halusiin levittää mun opersettä jos jollakin olis joku TOSI hyvä persikka piirakka ohje :p tehny mieli persikkapiirakkaa jo monta päivää ja tänään pitäs kauppaan mennä jokatapauksessa :whistle:


Persikka-rahkapiirakka on :p
tee sitä :D

Olisko vielä jotain hyväksihavaittua ohjetta?

Eikä nyt mitään pellisllistä tarttes vääntää, piirakkavuoallinen piisais oikeen hyvin :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Alkuperäinen kirjoittaja pia:
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Mä halusiin levittää mun opersettä jos jollakin olis joku TOSI hyvä persikka piirakka ohje :p tehny mieli persikkapiirakkaa jo monta päivää ja tänään pitäs kauppaan mennä jokatapauksessa :whistle:


Persikka-rahkapiirakka on :p
tee sitä :D

Olisko vielä jotain hyväksihavaittua ohjetta?

Eikä nyt mitään pellisllistä tarttes vääntää, piirakkavuoallinen piisais oikeen hyvin :D

tee muropohja jonka päälle persikkaa, rahkaa, muna, sokeria, vaniljasokeria ja jos viitsi niin vielä muru kaiken tuon päälle. helppoa ja hyvää
 

Yhteistyössä