mitäs sitä tekisi...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pinki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pinki

Tunnettu jäsen
04.08.2004
25 067
28
48
Lahti
olisi kaapissa ylimääräisenä; iso purkki päärynän puolikkaita, flora vanillaa ja kaikki perusleipomis vermeet.

mitäs sitä noista tekisi? =)

kävisikö joku suklaapohjainen torttu päärynöiden kanssa?

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Alkuperäinen kirjoittaja järkevin vaihtoehto:
jätäppä ne kuule vaan kaappiin ettei perseesi leviä entisestään

haistappa paska :D

on se kyllä aika totta,sulle tulee vaan turhia kaloreita tollasista. Itse leivon vain jos vieraita tulee jos sillonkaan :)

mä pidän kyllä itse huolen syömisistäni kiitos vaan. painu muualle pätemään.

nimim. makeasta eroon päässyt.

Mä halusiin levittää mun opersettä jos jollakin olis joku TOSI hyvä persikka piirakka ohje :p tehny mieli persikkapiirakkaa jo monta päivää ja tänään pitäs kauppaan mennä jokatapauksessa :whistle:

on se kyllä aika totta,sulle tulee vaan turhia kaloreita tollasista. Itse leivon vain jos vieraita tulee jos sillonkaan :)

Noooo nytpä taisi osua arkaan paikkaan..???? :D:D:D:D:D:D:D:D:D

Kenellekkähän tää meinaa leivonnaisensa syöttää kun on "makeasta eroon päässy"? Vai onko tämä niitä "en osta koskaan kaupasta herkkuja, mutta painoni ei vaan laske"-tyyppejä joiden mielestä kaikki kotona leivottu sokerimössö on TERVEELLISTÄ KOTIRUOKAA?

Alkuperäinen kirjoittaja järkevin:
Kenellekkähän tää meinaa leivonnaisensa syöttää kun on "makeasta eroon päässy"? Vai onko tämä niitä "en osta koskaan kaupasta herkkuja, mutta painoni ei vaan laske"-tyyppejä joiden mielestä kaikki kotona leivottu sokerimössö on TERVEELLISTÄ KOTIRUOKAA?

tä??

meinasitko, että itse vedän koko saakutin piirakan? :D

ihan lapsille meinasin vähän erikoisempaa, kun jäi sairastelujen takia kaikki kiva väliin viime viikonlopulla. ja älä vänkää, menkää ulos, kyllä mennään :)

hoohhoijjakkaa. eikö ole teillä kotimammat mitään muuta tekemistä?!?!?! Menkää pois tästä koneelta ja peskää vaikka sauna. tai ikkunat. tai tehkää miehellenne HYVÄÄ KOTIRUOKAA. Ainiin, entä ne lapset, leikkii keskenään?!

:o No jopas taas harmaiden persettä kutkuttaa :laugh:

Kyllä se on niin surullista että joillakin omat asiat nuin huonosti et pitää alkaa puuttua muiden TUNTEMATTOMIEN elämään ja huolehtia jopa näiden syömisistä :laugh:
Tässä siulle harmaa ISO ja LÄMMIN hali :hug: Jospas se aurinko paistais joskus siunkin rämeikköös. Ota vielä puska kukkia :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Mä halusiin levittää mun opersettä jos jollakin olis joku TOSI hyvä persikka piirakka ohje :p tehny mieli persikkapiirakkaa jo monta päivää ja tänään pitäs kauppaan mennä jokatapauksessa :whistle:

Persikka-rahkapiirakka on :p
tee sitä :D

Alkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:
sii, mikä hiivatin tappeluketju tästä nyt meinaa tulla? :o

Jollain on tylsääkin tylsempi keskiviikko :whistle:

älä :kieh:

vähän kyllä jo odottelin, että tulis eri nimimerkkien käyttöä...hyi minä :ashamed: :ashamed: :snotty:

Hyi! Kuis sää kehtaat? :snotty: :xmas:

sii, mikä hiivatin tappeluketju tästä nyt meinaa tulla? :o

Jollain on tylsääkin tylsempi keskiviikko :whistle:

älä :kieh:

vähän kyllä jo odottelin, että tulis eri nimimerkkien käyttöä...hyi minä :ashamed: :ashamed: :snotty:

Hyi! Kuis sää kehtaat? :snotty: :xmas:

no sehän selvisi jo alkupäästä ketjua... olen sika :xmas:

kaura-päärynäpaistos, amaan tapaan kuin tehdään vaikka marjoista tai omenoista. Kyytipojaksi vatkattu Flora Vanilla.

Hitsi, pitäsköhän munkin leipoa, olis iso purkillinen persikoita kaapissa.... Laittasko joku persikkapiirakan ohjeen? :D

Alkuperäinen kirjoittaja pia:

Olisko vielä jotain hyväksihavaittua ohjetta?

Eikä nyt mitään pellisllistä tarttes vääntää, piirakkavuoallinen piisais oikeen hyvin :D

Alkuperäinen kirjoittaja pia:

Olisko vielä jotain hyväksihavaittua ohjetta?

Eikä nyt mitään pellisllistä tarttes vääntää, piirakkavuoallinen piisais oikeen hyvin :D

tee muropohja jonka päälle persikkaa, rahkaa, muna, sokeria, vaniljasokeria ja jos viitsi niin vielä muru kaiken tuon päälle. helppoa ja hyvää

Yhteistyössä