Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja järkevin vaihtoehto:jätäppä ne kuule vaan kaappiin ettei perseesi leviä entisestään
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Alkuperäinen kirjoittaja järkevin vaihtoehto:jätäppä ne kuule vaan kaappiin ettei perseesi leviä entisestään
haistappa paska![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Alkuperäinen kirjoittaja järkevin vaihtoehto:jätäppä ne kuule vaan kaappiin ettei perseesi leviä entisestään
haistappa paska![]()
on se kyllä aika totta,sulle tulee vaan turhia kaloreita tollasista. Itse leivon vain jos vieraita tulee jos sillonkaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Alkuperäinen kirjoittaja järkevin vaihtoehto:jätäppä ne kuule vaan kaappiin ettei perseesi leviä entisestään
haistappa paska![]()
on se kyllä aika totta,sulle tulee vaan turhia kaloreita tollasista. Itse leivon vain jos vieraita tulee jos sillonkaan![]()
mä pidän kyllä itse huolen syömisistäni kiitos vaan. painu muualle pätemään.
nimim. makeasta eroon päässyt.
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Alkuperäinen kirjoittaja järkevin vaihtoehto:jätäppä ne kuule vaan kaappiin ettei perseesi leviä entisestään
haistappa paska![]()
on se kyllä aika totta,sulle tulee vaan turhia kaloreita tollasista. Itse leivon vain jos vieraita tulee jos sillonkaan![]()
mä pidän kyllä itse huolen syömisistäni kiitos vaan. painu muualle pätemään.
nimim. makeasta eroon päässyt.
Alkuperäinen kirjoittaja elli:Noooo nytpä taisi osua arkaan paikkaan..????![]()
Alkuperäinen kirjoittaja järkevin:Kenellekkähän tää meinaa leivonnaisensa syöttää kun on "makeasta eroon päässy"? Vai onko tämä niitä "en osta koskaan kaupasta herkkuja, mutta painoni ei vaan laske"-tyyppejä joiden mielestä kaikki kotona leivottu sokerimössö on TERVEELLISTÄ KOTIRUOKAA?
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:sii, mikä hiivatin tappeluketju tästä nyt meinaa tulla?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:sii, mikä hiivatin tappeluketju tästä nyt meinaa tulla?![]()
Jollain on tylsääkin tylsempi keskiviikko![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Mä halusiin levittää mun opersettä jos jollakin olis joku TOSI hyvä persikka piirakka ohjetehny mieli persikkapiirakkaa jo monta päivää ja tänään pitäs kauppaan mennä jokatapauksessa
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Alkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:sii, mikä hiivatin tappeluketju tästä nyt meinaa tulla?![]()
Jollain on tylsääkin tylsempi keskiviikko![]()
älä :kieh:
vähän kyllä jo odottelin, että tulis eri nimimerkkien käyttöä...hyi minä :ashamed: :ashamed: :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Alkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:sii, mikä hiivatin tappeluketju tästä nyt meinaa tulla?![]()
Jollain on tylsääkin tylsempi keskiviikko![]()
älä :kieh:
vähän kyllä jo odottelin, että tulis eri nimimerkkien käyttöä...hyi minä :ashamed: :ashamed: :snotty:
Hyi! Kuis sää kehtaat? :snotty: :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja pia:Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Mä halusiin levittää mun opersettä jos jollakin olis joku TOSI hyvä persikka piirakka ohjetehny mieli persikkapiirakkaa jo monta päivää ja tänään pitäs kauppaan mennä jokatapauksessa
![]()
Persikka-rahkapiirakka on![]()
tee sitä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Alkuperäinen kirjoittaja pia:Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Mä halusiin levittää mun opersettä jos jollakin olis joku TOSI hyvä persikka piirakka ohjetehny mieli persikkapiirakkaa jo monta päivää ja tänään pitäs kauppaan mennä jokatapauksessa
![]()
Persikka-rahkapiirakka on![]()
tee sitä![]()
Olisko vielä jotain hyväksihavaittua ohjetta?
Eikä nyt mitään pellisllistä tarttes vääntää, piirakkavuoallinen piisais oikeen hyvin![]()