S "shihtzu" Vieras 04.11.2010 #1 Meillä taitaa jäädä tänään ulkoilut ulkoilematta, kun ulkona tuulee aikalailla ja vettä sataa.
ruttis Aktiivinen jäsen 30.01.2008 5 876 2 36 04.11.2010 #2 12 astetta ja aurinko paistaa pilvettömältä taivaalta. Päiväksi on luvattu päälle 20. Mies käyttää tytön varmaan puistossa aamupäivällä, ruoan jälkeen käydään kävelyllä ja illalla mennään vielä puistoon jos joudetaan.
12 astetta ja aurinko paistaa pilvettömältä taivaalta. Päiväksi on luvattu päälle 20. Mies käyttää tytön varmaan puistossa aamupäivällä, ruoan jälkeen käydään kävelyllä ja illalla mennään vielä puistoon jos joudetaan.
S sanv Jäsen 02.01.2010 539 0 16 04.11.2010 #3 sama täällä, ainakin vielä sataa kaataen, katotaa iltapäivällä uudemman kerran.
V Vapaapäivä Vieras 04.11.2010 #4 Sataa vettä, ei paljoa. Ei ulkoilla, mutta ei siksi että sataa vaan koska ei vaan helvetti vieköön kiinnosta ja jaksa.
Sataa vettä, ei paljoa. Ei ulkoilla, mutta ei siksi että sataa vaan koska ei vaan helvetti vieköön kiinnosta ja jaksa.