Jotenkin ei vaan mitään kiinnostavaa ole tänään tiedossa, ei siis niin mitään ohjelmaa ja sää ulkona on tosi kurja. Vettä sataa ja tuulee.. Kaikki kaverit on jossain ja mieskin tänään poikkeuksellisesti megapitkään töissä. Plääh!!
Eikö nyt ole suotavaa, että lapsi saa katsoa lastenohjelmia ja äiti roikkua netissä?
Eikö nyt ole suotavaa, että lapsi saa katsoa lastenohjelmia ja äiti roikkua netissä?