N
"Nella"
Vieras
Ulkoiletteko lapsienne kanssa kun ulkona on kylmä pakkas sää?? Meillä kaksi lasta 3v ja 6kk. Hirveresti ei ole tullut ulkoiltua, mittari näytti äskön -17. Nyt kyllä alkaa huomaamaan 3v levottomuudesta, ettei olla missään käyty. Me asutaan kerrostalossa, kolmannessa keroksessa eikä ole hissiä, eli ei millään viittis miksikää 15 minuutiksi mennä.