Ehkä kaupungissanne on paikka, jossa on täytettyjä eläimiä? Bilsan laitos, vaikka. Menkää sinne retkelle. Kirjastoissa on miltei aina galleriatiloja. Menkääpä katsomaan kirjastonne taidenäyttely ja tehkää taidematka.
Kotona voi tehdä mahdollisimman ihanat eväät, pakata ne koriin, levittää filtin lattialle ja tehdä tyynyistä ja filteistä majoja ja maistella välillä eväitä. Tai sitten voi laittaa kylppäriin bileet, paljon vettä, saippuakuplia, pestä samalla vaikka leluja ja pitää hauskaa lattarimusiikin tahdissa.
Näitä meillä on tehty vastaavissa tilanteissa. Tai valmistettu 2 litran pullataikina, josta kaikki saa leipoa.
Piika-äiti