Miksei me voida..

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Olis niin kiva keksiä lasten kanssa jotain hiihtoloman puuhaa, mutta mihinkään maksullisiin juttuihin ei voida lähteä ja ulkona sataa vettä...
Koko viikko ollaan pyöritty kotona. Tylsää.
 
Sadavaatteet päälle ja vesileikkeihin pihalle.

Meillä hihkuttiin aamulla riemusta kun vettä sataa, jos jää sulaa pihalta niin saavat ottaa polkupyörät ja kuulemma olisi paljon leluja pestäväksi..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Villi viisikko:
Sadavaatteet päälle ja vesileikkeihin pihalle.

Meillä hihkuttiin aamulla riemusta kun vettä sataa, jos jää sulaa pihalta niin saavat ottaa polkupyörät ja kuulemma olisi paljon leluja pestäväksi..

No ollaan joka päivä remuttu tuolla pihalla kyllä, olis ollu van niin kiva tarjota lapsille muutakin, mutta toisaalta olen ollut koko viikon kotona sekin on tosi harvinaista.
 
Ehkä kaupungissanne on paikka, jossa on täytettyjä eläimiä? Bilsan laitos, vaikka. Menkää sinne retkelle. Kirjastoissa on miltei aina galleriatiloja. Menkääpä katsomaan kirjastonne taidenäyttely ja tehkää taidematka.

Kotona voi tehdä mahdollisimman ihanat eväät, pakata ne koriin, levittää filtin lattialle ja tehdä tyynyistä ja filteistä majoja ja maistella välillä eväitä. Tai sitten voi laittaa kylppäriin bileet, paljon vettä, saippuakuplia, pestä samalla vaikka leluja ja pitää hauskaa lattarimusiikin tahdissa.

Näitä meillä on tehty vastaavissa tilanteissa. Tai valmistettu 2 litran pullataikina, josta kaikki saa leipoa.

Piika-äiti
 

Yhteistyössä