mitäs sitä tekisi...?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pinki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pohja:
150g voita
1dl sokeria
2 kananmunaa
1tl vanilliinisokeria
3dl vehnäjauhoja
1tl leivinjauhetta

täyte:
1tlk rahkaa
2dl kermaa
2 kananmunaa
vanilliinisokeria

Vaahdota voi ja sokeri. Lisää munat ja vaahdota vielä vähän aikaa, niin että seos on kuohkeaa. sekoita jauho-leivinjauhe-vanilliinisokeri joukkoon. levitä piirakkavuokaan, laita pilkotut persikanpuolikkaat ja päälle tuo täyte.

Paista 175 noin 40-50min
:p
 

Yhteistyössä