Peesi.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No itse olen ****** ceellä ja ei se nyt oikeastaan oo kauhian raskasta.
Peesi.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No itse olen ****** ceellä ja ei se nyt oikeastaan oo kauhian raskasta.
Ihania nimiä! Paitsi Aapo ja Janna ei muakaan miellytä. Mut muut nimet voisin kaikki kelpuuttaa oman pojan nimeksiAlkuperäinen kirjoittaja Millimolli:Kavereiden ja sukulaisten lasten nimistä en antaisi omilleni:
Aapo, Aatu, Aaro, Niilo, Elias, Eemil, Veeti, Henrik, Janna (näköjään tuttujen tytöillä on kivempia nimiä!)
Ihania nimiä! Millaisista sitten tykkäät?Alkuperäinen kirjoittaja elovera:Ystävieni lapsilla on nimiä kute Aurora, Myy ja Ninni, Telma... En antaisi omille lapsilleni...
No ihan vaikka näin Jes! Sika!Alkuperäinen kirjoittaja nomen :Mä en laittais mitään perisuomalaista tyyliin Yrjö, Unto, Uolevi, Pirjo, Pirkko, Ritva tms.
Mutta kertokaas, kun niin moni on laittanut sen tänne listalle, mikä vika Jessicassa on?
Mä olen aina ajatellut että se on sellanen perusnimi, joka ei juuri tunteita herätä, mutta näköjään
olin väärässä. Onhan noita tossa mainittu muitakin, mutta tuo Jessica tuli niin moneen kertaan.
peesiAlkuperäinen kirjoittaja mie:Elza. en ymmärrä miksi rumasta nimestä pitää yrittää tehdä hienon kirjoittamalla z:lla
mie tiiän yhen vauvan jonka nimi on urho aslakAlkuperäinen kirjoittaja .:Urho, Aslak,
Säälittävää, onneks täällä Hesassa ei näin...tosi fiksua käytöstä aikuisilta ihmisiltä vai mitä?Tossa tosin isompi ongelma on sillä joka sen luurin lyö korvaan.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siinä voi silti olla se ongelma että joskus kun lapsesi menee jonnekin töihin, sille lyödään luuria korvaan kun vastaa puhelimeen. Koska meillä ainakin töissä kuvitellaan että nää joilla on ulkomaankieliset nimet olis oikeasti ulkomaalaisia ja eivät osaisi puhua kunnolla suomea. Jos vaikka suomalaisen firman puhelinpalvelussa puhelimeen vastaa Alex niin se saa luuria korvaan.Alkuperäinen kirjoittaja lapsilla ruotsinkieliset nimet:ÖÖÖöööö... Mitä jos on kaksikielinen perhe ja ruotsinkielinen sukunimi?Alkuperäinen kirjoittaja :):Selkeästi ruotsinkieliset nimet.
Tuo on kyllä todellakin lapselle taakka tuo nimi..Alkuperäinen kirjoittaja Matilda84:Mun kellään kaverin lapsella ei tätä ole mutta tutun tutun tutun lapsella .Se on KIVI, sitä en antaisi kuunapäivänä mun lapselle.
Ensimmäinen kerta kun oma nimi sattui ällötysten joukkuun! Tykkään kyllä ite tosi paljon nimestä. Outoa, että minun toinen nimeni ei ole vielä ilmaantunut kauhistusten mukaan nimittäin kovinkaan kaunis se ei monenkaan mielestä ole.Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:Pitäiskös munkin laittaa listaa, mitä en missään nimessä antaisi?
No Jesse, Vanessa, Kyra, Rony, Arttu, Sarita, Maya (Maija on taas kovin nätti), Fanny, Jere, Anika, Toni, Jani, Joonas, Justus, Elmo, Liimo, Noora, Roosa, Dan, Rasmus, Oona, Sofia (puhkikulunut, mutta nätti), Jasmin, Riku nyt ainakin.
Sitten on muutama niin erikoinen, etten edes kirjoita niitä, mutta ovat todella erikoisuuden tavoittelua.