Alkuperäinen kirjoittaja v:reikänaamaAlkuperäinen kirjoittaja jkljl:Oikeesti, mikä vika tossa nimessä on??Alkuperäinen kirjoittaja ape:Raisa
Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:Mua alkas just harmittaa etten voi enää lisääntyä. Mä niiiin aloin haluamaan paria poikaa noitten tyttöjen lisäksi.
Toisen nimeksi laittaisin Ron ja toisen Jeremy. :xmas:
No itse olen ****** ceellä ja ei se nyt oikeastaan oo kauhian raskasta.Alkuperäinen kirjoittaja iu-:No en antaisi lapselleni nimeä, joka vaatii selityksen oikeinkirjoituksesta. Olisi aika raskasta olla ikänsä esim. 'Janika ceellä' tai 'Niko ceellä' (näin ne nimet kerrotaan, jotta kuulija tietää oikean asun). Eikö olisi sama olla sitten Janika tai Niko (joista kumpaakaan en tosin tuossakaan muodossa antaisi lapselleni, vaikkei niissä niin mitään isompaa vikaa olekaan).
Entäs Miko ihan koolla kirjoitettuna? Meille ois tullu Miko jos ois poika tullu. Tuli tyttö ja sen nimeä en ole täältä bongannut!Alkuperäinen kirjoittaja joopa:Jesse ja Mico. Ihan kamalia nimiä molemmat.
Sun kavereilla on hyvä maku nimien suhteen.Alkuperäinen kirjoittaja mä:En laittaisi yhtää ns. juntti-Suomalaista nimeä jota kavereiden lapsilla on niin omalla lapselleni.
Esim. Pirkko, Siiri, Urho, Kalle...
Ai ai, nyt tais sulle kalikka kalahtaa. Ei, mun lapseni ovat molemmat poikia, joten Sannaa meillä ei ole. Eikä kyllä Mattiakaan. Mutta ikävää, jos en laittaisi omille lapsilleni niitä nimiä, joista sinä pidät. Tiedän kuitenkin, että kaikki rakastuisivat ikihyviksi niihin nimiin, joita minun lapsillani on. Tietysti. Niitä ei koskaan mainita missään näistä ketjuista. (toivottavasi löydät sen ironian tästä, koska mulle on aivan vitun sama... mutta sinä taisit hermostua jo mun listastani. Toisaalta nyt tiedämme, että yksi harmaana kirjoitteleva henkilö ei pidä Matti- ja Sanna- nimistä. Ollaan siis kaikki taas viisaampia.)Alkuperäinen kirjoittaja bb-henna:Sun omat lapset on varmaan Matti ja Sanna.Alkuperäinen kirjoittaja Kaiutin:Tämä on julma leikki, aina joku suuttuu. Mutta aivan kauheita nimiä minun mielestäni ovat: Miro, Mico, Topias, Rikhard, Ulrika, Jami, Henna, Milla, Jenni, Casper, Benjamin, Leevi, Oona, Jasmin, Misa, Daniel, Mika, Jani, Jonne, Jesse ja sitten nämä lukuisat wannabe-prinsessat kuten Emmi-Sofiat, Laura-Kristiinat, Aada-Ilonat ja niin edelleen.
Hehheh...tusinassa on aina kakstoista... (se on "13 tusinassa"...)Alkuperäinen kirjoittaja katmat:mä karsastan nimiä jotka on niin suosittuja, että niitä on 12 tusinassa.