Mitä nimeä mikä on kaverisi/tuttusi lapsella et ikinä laittaisi omalle lapselle?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
nell
mun lapsen nimi löytyi täältä monta kertaa ja monien ystävien lasten myös. No, mun lapsella voi olla ihan gauhee nimi, mutta teidän lasten äiti on oikea lehmä, bitch, joka ilkeästi puhuu pienten lasten nimistä ja halveksuu niitä. Enemmän käy sääliksi kuitenkin sellaista lasta, jonka äiti on sellanen :(

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja iu-:
No en antaisi lapselleni nimeä, joka vaatii selityksen oikeinkirjoituksesta. Olisi aika raskasta olla ikänsä esim. 'Janika ceellä' tai 'Niko ceellä' (näin ne nimet kerrotaan, jotta kuulija tietää oikean asun). Eikö olisi sama olla sitten Janika tai Niko (joista kumpaakaan en tosin tuossakaan muodossa antaisi lapselleni, vaikkei niissä niin mitään isompaa vikaa olekaan).
No itse olen ****** ceellä ja ei se nyt oikeastaan oo kauhian raskasta.

Alkuperäinen kirjoittaja bb-henna:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaiutin:
Tämä on julma leikki, aina joku suuttuu. Mutta aivan kauheita nimiä minun mielestäni ovat: Miro, Mico, Topias, Rikhard, Ulrika, Jami, Henna, Milla, Jenni, Casper, Benjamin, Leevi, Oona, Jasmin, Misa, Daniel, Mika, Jani, Jonne, Jesse ja sitten nämä lukuisat wannabe-prinsessat kuten Emmi-Sofiat, Laura-Kristiinat, Aada-Ilonat ja niin edelleen.
Sun omat lapset on varmaan Matti ja Sanna.
Ai ai, nyt tais sulle kalikka kalahtaa. Ei, mun lapseni ovat molemmat poikia, joten Sannaa meillä ei ole. Eikä kyllä Mattiakaan. Mutta ikävää, jos en laittaisi omille lapsilleni niitä nimiä, joista sinä pidät. Tiedän kuitenkin, että kaikki rakastuisivat ikihyviksi niihin nimiin, joita minun lapsillani on. Tietysti. Niitä ei koskaan mainita missään näistä ketjuista. (toivottavasi löydät sen ironian tästä, koska mulle on aivan vitun sama... mutta sinä taisit hermostua jo mun listastani. Toisaalta nyt tiedämme, että yksi harmaana kirjoitteleva henkilö ei pidä Matti- ja Sanna- nimistä. Ollaan siis kaikki taas viisaampia.) :LOL:

Millimolli
Kavereiden ja sukulaisten lasten nimistä en antaisi omilleni:

Aapo, Aatu, Aaro, Niilo, Elias, Eemil, Veeti, Henrik, Janna (näköjään tuttujen tytöillä on kivempia nimiä!)

vv
En ikinä antaisi mitään nimeä joka on jo lähipiirissä. Ei siksi että nimissä olisi jotain vikaa, vaan ihan siksi että haluan lapsellani olevan oma nimensä jolla hänet erottaa toisista. Itse olin koulussa yksi niistä monista saman nimisistä joka sitten erotettiin sukunimen parilla ensimmäisellä kirjaimella. En tuota rangaistusta lapselleni koskaan haluaisi.

Minä
Näitä löytyy kavereilta, mutta itse en laittais nimeksi: Elmo, Annu, Nelly, Filippa, Sakkeus. Ei näissä mielestäni ole mitää suurempaa periaatteellista vikaa, mutta en vain itse antaisi omalle lapselle.

Paljon on myös nimiä, joita ei oo kavereilla, mutta en antaisi sen takia että niitä annetaan niin monelle nyt (kuten Pihla, Emil, Lumia, Olivia, Aada jne.). Kauniita nimiä kyllä ovat.

Mun yhdellä hyvällä ystävällä on lapsilla sellaset nimet, etten antais. Mutta ne on silti mun mielestä tosi nätit, mutta jostain syystä mulla tökkii päästää ne suustani. Mä en halua kertoa niitä tässä. Niistä ei oikein saa ees kunnolla lempparinimeä väännettyä, joten mun ystävä puhuttelee niitä etunimen ekalla kirjaimella, siis tyyliin 'Koo'.

Yhteistyössä