Mitä tukia saatte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kaikkihan niitä joskus saa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="aloittaja";23736422]Noo, kirjoittaa voi aika monessa paikassa ja asennossa. Ei se kirjoittamisen vaikeutta kuitenkaan vähennä. Mitä tulee siihen, että "oikeista" töistä maksetaan vähemmän niin niinhän se on, että toisesta työstä maksetaan vähemmän ja toisesta enemmän. Vrt. sairaanhoitaja saa vähemmän kuin insinööri, ison firman pomo saa enemmän kuin saman firman duunari.

Kas kun et hyökkää kirjailijoiden saamiin maksuihin. Ajattele, joku Laila Hirvisaari on elättänyt itsensä vuosikymmeniä kirjoittamisella. Tai Arto Paasilinna. Sinun logiikallasi heille ei pitäisi myöskään maksaa työstään enempää kuin joku tuki on.[/QUOTE]

Siis missä olen sanonut ettei tuon vertaa saisi maksaa?? Olen sanonut vain ja ainoastaan että palkkiot ovat hyvät kun niistä maksetaan satasia ja niinhän te jo myönsitte.

[QUOTE="vieras";23736360]Itsehän tuo Mummeliisa on sanonut että on saikulla, makaa sängyssä ja aikoo silti kirjoittaa. ;) Kiitos vinkistä, täytyypä tutustua![/QUOTE]

Ei kannata tehdä siitä uraa, pidemmän päälle asento on niin epäergonominen että kirjoittaminen muuttuu mahdottomaksi.

Onneksi kirjoitustyö onkin sellaista, että siihen ei tarvitse minkäänlaisia lahjoja, taitoja tai panostamista. Eikö?

Tällä hetkellä lapsilisää ja asuntolainaan sitten korkotukea. Nyt ajattelin hakea asumistukea, sillä tulot putoavat kun siirryn kotihoidontuelle ja miehellä on pienet tulot. Saa nähdä, saammeko mitään.

Tällä hetkellä kolmiokirjalle, parille paikalliselle sanomalehdelle, parille naistenlehdelle ja parille ruotsalaiselle lehdelle.
Eikä makseta hyvin :)
Vaikka se toki kiinni kunkin omasta tulotasosta ja menoista, mikä kellekin hyvin tai huonosti.

Mutta kyllä se minulla on lompakkokin joka kaipaa jo kovasti myös muihin töihin, ei vain pää.
:)

Anteeksi OT, mutta kysyn kuitenkin: Kirjoitatko niitä Kolmiokirjan pokkareita myös?

Tällä hetkellä lapsilisää (jos se siis lasketaan tueksi)

Lapseni ollessa alle 3v eli tähän kevääseen asti, sain osittaista hoitorahaa (2 vuotta)

Äitiysrahaa, vanhempainrahaa ja hoitorahaa olen saanut silloin kuin hoidin lapsia kotona (yhteensä 3 vuotta kahdesta lapsesta).

Opintotukea ja siihen kuuluvaa asumislisää opiskeluaikaan (noin 5v)

Olen saanut asumistukea, opintotukea, työmarkkinatukea, toimeentulotukea, äitiyspäivärahaa, kotihoidontukea ja lapsilisiä.
Tällä hetkellä saan työmarkkinatukea opintojeni vuoksi, reilu vuosi ja tulen saamaan opintotukea.

Uusimmat

Yhteistyössä