Mitä teillä päin maksaa...?

24.03.2008
792
0
16
Broilerin koipireidet kilo?

Tuli vaan mieleen ku pääsiäisen aikaan olin kotona ja äiti oli ostanu "tarjouksessa" broilerin koipireisiä niin 4,90 kg!!! :o

Ku täällä TREella tarjoushinta on 1,65 kg ja vakionaki 1,90 kg...

Alkuperäinen kirjoittaja Nibblerin sisko:
Te jotka ette osta, miksette?
Koska mistään ei saa luomubroiskua. Helsingin Kauppahallissa on kuulemma joku myyjä, jonka kautta saa tilattua luomukanaa. Mutta broiskua ei häneltäkään.

Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
Emmätiää, kun en niitä koskaan osta..

Mäkään en osta koipireisiä, leikkeitä ja fileitä vain. Syy: työlästä perata, paljon luuta ja nahkaa, vähän lihaa ja sekin löllöä ja mautonta. "Paremmissa" paloissa täyttä lihaa joka kiinteää ja hyvän makuista.

Mun mielestä se liha on just parasta mikä on luun lähellä... Mä en osta niitä rintapaloja koska ne on kuvia ja mauttomia, tai ainakaan mä en saa niistä hyviä...

Sen lolloisuuden voi poistaa sillä että ottaa sen nahan pois ennenku pistää uuniin... Totta on tietysti että niissä on kova työ perata :(

Emmätiää, kun en niitä koskaan osta..

Ostan mielummin fileesuikaleita/ohutta leikettä/fileepihvejä.
Koivet on vähän :x mun mielestä.

Peesi! Mä oon hulluna broilerin rintafileisiin, voisin syödä niitä vaikka kuinka paljon...

Mun mielestä se liha on just parasta mikä on luun lähellä... Mä en osta niitä rintapaloja koska ne on kuvia ja mauttomia, tai ainakaan mä en saa niistä hyviä...

Sen lolloisuuden voi poistaa sillä että ottaa sen nahan pois ennenku pistää uuniin... Totta on tietysti että niissä on kova työ perata :(

Musta ne luun reunat taas on just kamalimpia kun siellä löytyy jos mitä suonta, jännettä ja rasvakönyyiä. Yhhyh. Mut onhan se hyvä että niistäkin joku tykkää niin ei mene haaskuun :)

Täällä on yleensä 0.99 tarjouksessa. Harvoin tulee kyllä laitettua, mutta jos laitan ja onnistun saamaan kuoresta rapean, enkä sellaista löllöä, niin mielelläni syön nahkoineen päivineen :p

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:

Musta ne luun reunat taas on just kamalimpia kun siellä löytyy jos mitä suonta, jännettä ja rasvakönyyiä. Yhhyh. Mut onhan se hyvä että niistäkin joku tykkää niin ei mene haaskuun :)
Tulipas hassu sana: rasvakönyyiä. Piti olla rasvakönttiä...

semmmoista 2 euroa kilo. Mies ja muksut tykkää, mutta mä en juuri niitä syö kuin pakon edestä.

Yleensä tarjoilen niitä perheelle silloin kun mulla itelläni on meno kaupunkiin, enkä syö kotona päivällistä ;)

Yhteistyössä