Lasketteko koskaan että mitä teidän sen hetkinen asu maksaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Tuli vaan mieleen kun täällä oli jossain se ketju, jossa ohimennen vähän arvosteltiin pihejä ihmisiä. Ja toisekseen siksi että olin mun "ei-niin-taloudellisen" ystäväni kanssa toissapäivänä Pinkin keikalla.

Niin siis mun ystävä (oikein rakas ja ihana sellainen) oli ostanut Espritiltä tosi halvat housut itselleen, joista oli siis pulittanut "vain" 45?.

Tänään sitten naureskelin tuota miehelle ja samalla ynnäsin mitä mun asu maksoi. Eli mekko, legginssit ja sandaalit. Yhteishintaa koko setille tuli vain 39,50? :D. Jos siihen lisätään vielä käsilaukku, niin hinta on 59,50 :).

En mitenkään ylpeile halvoilla vaatteillani, enkä toisaalta kauhistele muiden kalliita vaatteita. Välillä on vaan huvittavaa (ainakin mun ja ystävieni mielestä) vertailla mitä kukakin on kuteistaan maksanut :D

Niin ja tällä hetkellä mulla on kympin collegepökät ja kahden euron trikoopaita päällä :D

Muoks: ja ostan sen verran harvoin vaatteita että muistan kyllä niiden hinnat helposti :)

Jaa, se kertonee jotain, että ylläni on markka-aikaan ostetut shortsit ja alle eurolla ostettu aluspaita.
Kotialushousujeni (juu minulla on sellaisiakin :ashamed: :ashamed: ) arvoa en tohdi edes miettiä.
Mutta tämä ei ole kyllä se ihan asusutus, jolla liikun kotioven ulkoupuolella.
Mutta kovin hintavia asukokonaisuuksia ei päälläni koskaan kyllä ole.

Mä olen ihan samanlainen, halpaa ja kivannäköistä. Kun vähän katselee niin sitä oikeesti löytää.
Oikeestaan mun mieltä hykertää suunnattomasti jos löytää TOSI halvalla TOSI kauniin löydön.
Enkä ole mielestäni pihi, tykkään enemmän siitä että on enemmän kaapissa vaihtoehtoja joita saatu halvalla kun että vaatteita vähemmän mut kalliita.
Olen junttimainen, tiedän B)

Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Mä olen ihan samanlainen, halpaa ja kivannäköistä. Kun vähän katselee niin sitä oikeesti löytää.
Oikeestaan mun mieltä hykertää suunnattomasti jos löytää TOSI halvalla TOSI kauniin löydön.
Enkä ole mielestäni pihi, tykkään enemmän siitä että on enemmän kaapissa vaihtoehtoja joita saatu halvalla kun että vaatteita vähemmän mut kalliita.

Mä olen kyllä pihi, myönnettäköön :). Ja saan samalla tavalla kiksejä jos ja kun löydän halvalla itselleni vaatteita. Mua pikemminkin ahdistaa jos joskus on pakko, kiireessä tai muusta syystä, ostaa jotain kalliimmalla. Sama pätee myös poikien vaatetukseen. Voi että sitä on onnessaan kun saa ilmaiseksi jotain vaatteita tai löytää kirpparilta jotain kivaa :D

Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:

Mä olen kyllä pihi, myönnettäköön :). Ja saan samalla tavalla kiksejä jos ja kun löydän halvalla itselleni vaatteita. Mua pikemminkin ahdistaa jos joskus on pakko, kiireessä tai muusta syystä, ostaa jotain kalliimmalla. Sama pätee myös poikien vaatetukseen. Voi että sitä on onnessaan kun saa ilmaiseksi jotain vaatteita tai löytää kirpparilta jotain kivaa :D

Ai sä olet pihinihilisti :D
No siinä suhteessa ollaan sit erilaisia vaikka paljon meissä on samoja yhdistäviä tekijöitä mitä olen nyt facessa huomannut- kuten karjalanpiirakat :D

Ai sä olet pihinihilisti :D
No siinä suhteessa ollaan sit erilaisia vaikka paljon meissä on samoja yhdistäviä tekijöitä mitä olen nyt facessa huomannut- kuten karjalanpiirakat :D

Niin olenkin :D. Musta on vuosien saatossa tullut sellainen ja näemmä koko ajan pahenee :snotty:.

Tää on nyt vähän tämmöstä pehmoilu-osiota, mutta mä luulen että tultais tosi hyvin juttuun ylipäätään. Mä tykkään sun huumorista ja ylipäätään susta :). Ja kiva että säkin teet karjiksia itse =)

Alkuperäinen kirjoittaja Rigel:
Mietin toisinaan joidenkin vaatteitteni hintaa per käyttökerta...

Esim juhlamekko tai -kengät - voi kirpaista pahasti.

Mä olen kylmästi käyttänyt useampaan otteeseen juhlakolttuja. Esim. ostamani 50?:n mekko/iltapuku on ollut jo monessa eri juhlassa mukana :). Ja juhlakenkiä olen tosi onnistuneesti ostanut alelaareista. Viime kuussa oli häät ja sinne pistin taas tuon saman mekon, sekä kympillä ostamani juhlakengät.

Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:
En koskaan ja mun asut on aina halpoja.

Mun yks kaveri ostaa AINA vaatteensa kalliista merkkiputiikeista ja hänen kanssaan meillä oli yhteen aikaan tapana vertailla vaatteitamme. Tai siis pikemminkin niin, että mä luettelin mitä mun asu maksaa ja hän totesi että hänen kaulaliinansakin maksaa enemmän kuin mun koko asu :D.

Mutta en mä todellakaan ajattele joka päivä mitä mikäkin on maksanut :). Lähinnä just joskus kun mun pihiys tulee puheeksi jonkun ystävän kanssa ja sitten aletaan vertailemaan :D.

Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Rigel:
Mietin toisinaan joidenkin vaatteitteni hintaa per käyttökerta...

Esim juhlamekko tai -kengät - voi kirpaista pahasti.

Mä olen kylmästi käyttänyt useampaan otteeseen juhlakolttuja. Esim. ostamani 50?:n mekko/iltapuku on ollut jo monessa eri juhlassa mukana :). Ja juhlakenkiä olen tosi onnistuneesti ostanut alelaareista. Viime kuussa oli häät ja sinne pistin taas tuon saman mekon, sekä kympillä ostamani juhlakengät.

:D Joo, kyllä minäkin käytän juhlavaatteitani useamman kerran... Jopa samojen ihmisten ollessa mukana juhlimassa. Joskus joku tulee sanomaan, että "ai, sulla on taas tuo upea mekkosi", mutta ehkäpä kaikki eivät katsele niin tarkkaan ja pistä mieleen, mitä muilla on yllään.

Yhteistyössä