Nää lasten tapaamis asiat ja onko teillä millasia kokemuksia kuinka ne hommat on hoidettu. Tänään esim tapasin lastani kun meidän piti hoitaa yks juttu ni sit sain kuulla et voiko tulla viikonlopuksi mun luo ku sen äiti ilmotti et on viikonlopun toisessa kaupungissa töissä et voinko kattoo tytön perään jo heti tänään jollei pääsekkään täksi yöksi kaverilleen ja tää ilmotus tuli tuntia ennen ku se lähti. Mitä jos mä olisin ollut jossain muualla ja olin kyl sopinut kavereiden kaa viettäväni iltaa. Noh kavereille viestii et pakko lähtee siivoo kämppä kunnolla et ei varmaankaan tänään onnistu illan vietto. Mut siis miksi se on vaikeeta ilmoittaa jo päiviä ennen et on silloin poissa ja tarvii lapsen kaa jeesiä. Siis mieluusti otan tyttäreni ainakun mahdollista mut sit olis hyvä ilmoittaa pikkasen aikasemmin ku tuntia ennen lähtöä et onnistuuko silloin ja juttelin täst myös muiden eronneiden isien kaa ja ne sanoi et lapsen tulo niiden luokse on just tollasta et etukäteen ei ilmoteta vaan just saman tien ku nyt tuo sen lapsen sen pitäisi tapahtua ja sit jos onkin muuta eikä pysty ni sit alkaa naisen kiukuttelu et haluu nähdä lastas ollenkaan ku et ota heti ku nainen haluaa vaik lähtee johkin ulos tuulettumaan nih just sillä sekunnilla pitäis ottaa se lapsi hoitoon ku naiselle tulee menoa. Miten teillä menee nää lapsen hoitoasiat eron jälkeen? Hirvee stressi tuli ku pitää heti jynssää kämppä ja kaikki kunnolla ku ei tyttöö kehtaa sotkuseen kämppään ottaa tietenkään. Täytyykin kattoo onks mul puhasta lakanaa kun ainakun tyttö täällä ni se nukkuu mun sängyssä ja mä sohval. Muut petivaatteet mitä se käyttää ni niit mä pidän valmiina kaapissa. Juuh ja kyl mä ymmärrän et joskus tulee sponttaaneit menoi mut joskus niissäkin on vaan niin et ei voi lähtee vaik kuin harmittais ja haluis mennä.