Mitä mieltä miehen käytöksestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kysyisin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kysyisin

Vieras
Elikäs mies oli yön aikana siirtyny sohvalle nukkumaan ja sit aamul ku pojan kaa tietty herättiin sitä ennen ni ängettiin sen viereen sohvalle, jossa oli sit tosi ahasta tietty. Sit mies alko sanoo et menkää pois ja ku ei heti menty ni rupes ihan kunnol huutaan et menkää ny v... pois jne ja yritti nipistää mua peiton alla.
No sit tietty lähettiin...et mitä mieltä te ootte tästä?

No olen sitä mieltä jos mies on siirtynyt soffalle koska haluaa olla ja nukkua rauhassa niin silloin ei tule mennä häiritsemään eikä etenkään änkeämään viereeen. Myös itselläni olisi vittuperkeleet lennelleet jos häirittäisiin sen kerran kun saa levätä.

Mitähän tohon nyt sanois, meillä taas ukko kesällä nukku toista viikkoo makkarin lattialla päiväpeiton päällä, oli nääs raukalla niin kuuma, ettei sängyssä saanut nukuttua :whistle:

Mä en olis kyllä ängennyt viereen. Josko sinä olet kuorsannut, pierryt, puhunut, liikkunut tms ettei ole saanut sängyssä nukutuksi. Sitten siirtynyt sohvalle ja huonosti nukutun yön jälkeen ymmärrän täysin ettei ole kiva, jos joku "tulee ylle". Meillä ainakin jos mies siirtynyt sohvalle niin siirtyy sitten vähin äänin jatkamaan unia sänkyyn ja on kiukkuinen aina aamuisin, et olen ihan hissukseen. Kun saa edes hetken olla rauhassa niin herää tyytyväisenä ja kömpii meitin seuraksi =)

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
No olen sitä mieltä jos mies on siirtynyt soffalle koska haluaa olla ja nukkua rauhassa niin silloin ei tule mennä häiritsemään eikä etenkään änkeämään viereeen. Myös itselläni olisi vittuperkeleet lennelleet jos häirittäisiin sen kerran kun saa levätä.

No näinpä. Ei sitä suotta liian herkkänahkainen tarvi olla. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Nappi82:
Mitähän tohon nyt sanois, meillä taas ukko kesällä nukku toista viikkoo makkarin lattialla päiväpeiton päällä, oli nääs raukalla niin kuuma, ettei sängyssä saanut nukuttua :whistle:

:laugh: Meillä sama juttu... En usko että mistään sen vakavammasta on kyse kun rauhassa nukkumisesta...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Oisin kyllä loukkaantunu.Ja miks siirty yön aikana sohvalle?oli niin ahdasta vai?

No laps ensinäkin valvoo öisin paaaljon ja mies kuorsas ja häiritti sit poitsunkin unia...ni siirty sohvalle.

Ni ja oisin itte päässy helpommalla jos oisin siirtyny sohvalle ni oisin saanu ees nukuttua, mut mies meni ja jäin valvoskelevan poitsun kans.

Yhteistyössä