Mitä tässä tekis? Mies kadoksissa ja huoli on kova.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Ap

Vieras
Yöllä mie ei ollut saanut unta ja tuli minulta kysymään että haittaako jos hän lähtee baariin pelaamaan biljardia. Toki annoin luvan ja mies läksi.

Nyt aamulla kahdeksalta heräsin ja totesin ettei mies ole tullut kotiin ja puhelimeen ei vieläkään saa yhteyttä. Nyt pelottaa että mitä on tapahtunut koska läksi autolla ja meidän piti nyt aamulla mennä yhdessä viemään uuden auton omistajanvaihdospaperit ja hoitamaan vakuutukset kuntoon...

Normaalisti ei koskaan jätä tulematta kotiin ilman että ilmoittaa ja ainakin puhelimeen yleensä saa yhteyden. Varsinkin siksi ihmettelen ja pelkään kun oli suunnitelmia tälle aamulle. Pelottaa että onko ajanut kolarin tai jotakin kun tuolla on niin kamala lumimyräkkäkin.
Mitä ihmettä tässä oikein tekisi? :(

Niin, voihan siinä olla onnettomuuskin kyseessä... mut jotenkin kuullostaa että hupsistakeikkaa joku vosu on bongannut miehesi (ehkä ainoa kivan näköinen joka ei hyppää siellä joka pv tms.) ja houkutellut peittoja heiluttelemaan ja sitten onkin nukahdettu...

siis toi on niin törkeetä et lähdettä vieraisiin keskellä yötä ja viel kehdataan huolestuttaa toinen ilmoittamatta mitään aamullakaan! jätä se sika, älä kuuntele mitään selityksiä, siis uskomatonta!!!!!

Yksin meni. Tuttujakaan sillä ei juuri ole enkä minä niitä muutamia täällä asuvia tunnen niin hyvin että olisi numeroita.
Ja en tiedä olisivatko ilmoittaneet kun ei naimisissa olla.

veikkaanpa, että nukkuu jossain kännissä.. kaverin sohvalla, putkassa tai naisen kainalossa. jos olisi joutunut auton kanssa pulaan/onnettomuuteen, olisi siitä tullut lähiomaiselle tieto. soita kotikuntasi terveyskeskukseen, jos on hakeutunut sinne. poliisi ei kerro puhelimessa ketä heille putkaan on yön aikana joutunut, mutta voithan sinä mennä henkilötodistuksen kera poliisipäivystykseen ja kerrot huolesi. siellä asia selviää, onko mies joutunut putkalle.

Kyllä se sieltä tulee kun herää. Selityksenä, että Pena tarvitsi kyydin kotiin kun oli ottanut kaljaa, ja hän sitten oli niin väsynyt ettei uskaltanut enää lähteä kotiin ajamaan ja jäi nukkumaan Penan luo. Niin ja kännykästä loppu akku ja Penalla on Samsung jonka laturi ei käy miehen Nokiaan.

Alkuperäinen kirjoittaja haluatko kuulla totuuden:
Routa porsaan kotiin ajaa..mutta laita sukupuolitautitesteihin viikon kuluttua.

peesi. omien ja ystävien kokemusten mukaan näin.

*muoks* ja miksi näin aattelen? no siksi että kun pitää lähteä myöhään illalla pelaamaan bilistä kun uni ei tule silimään.... :whistle: hyviä selityksiä. tosi hyviä. joku sitä on painanu ku ei oo uni tullu silimään.

No mies saa mennä aina mielensä mukaan mutta siksi olen niin huolissani kun normaalisti aina ilmoittaa mikäli menee kaverilleen tms ettei tule kotiin. Ja en oikein usko että menisi pettämään tällä hetkellä kun olen raskaana - aina on halveksinut miehiä jotka riskeeraavat oman lapsensa terveyden pettämällä raskaana olevaa puolisoa vaikkei muuten pettäjiä niin kovin tuomitsekaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
No mies saa mennä aina mielensä mukaan mutta siksi olen niin huolissani kun normaalisti aina ilmoittaa mikäli menee kaverilleen tms ettei tule kotiin. Ja en oikein usko että menisi pettämään tällä hetkellä kun olen raskaana - aina on halveksinut miehiä jotka riskeeraavat oman lapsensa terveyden pettämällä raskaana olevaa puolisoa vaikkei muuten pettäjiä niin kovin tuomitsekaan.

kannattaa ottaa pois nuo vaaleanpunaiset lasit nyt ihan ekaksi. kyllä miehet pettää raskaanaolevia vaimojaan, valitettavasti. :(

Ja en oikein usko että menisi pettämään tällä hetkellä kun olen raskaana -

Ja vastaaviin sanoihin on loppunut moni parisuhde...myös minun. Niin mies meni ja petti kun odotin lasta. Kahdesti. En koskaan olisi uskonut.

Onko mies töissä? Soita työpaikalle ja kysy onko kuulunut?
Tiedätkö minne baariin meni? Soittele läpi todennäköisimmät vaihtarit.
Tarkasta Tielaitoksen sivuilta mahdolliset onnettomuustiedot lähistöllänne.
Ja sitten poliisille soitto, jos ei mikään tärppää.

Sitten kun mies löytyy on selitysten aika. Ymmärrän huolesi ihan täysin.

:laugh: :laugh: :laugh: sori, mutta tuo ei ole mikään tae sille etteikö pettäis. ei se, mitä äijät sanoo ääneen, kerro koko totuutta. jos vähänki ahistaa suhteessa jostain syystä niin sillon on aika matala kynnys lähteä pettämään. ja taas perustan ihan omiin kokemuksiini tämän.

Yhteistyössä