Mitä tässä tekis? Mies kadoksissa ja huoli on kova.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Ccc:
Ainahan se mies pettää jos on häviksissä ikinä ei voi muuta sattua ? Vittu mitä porukkaa antaisitte sitä pillua joskus miehelle niin ei pitäisi juosta vieraissa !

no kuule kyllä sitä pillua ois ollu jaossa vaikka monta kertaa päivässä ja joka päivä! mutta eipä se kelevannu ku piti sitä muualta lähtiä hakemaan!

että revi siittä.

Oikeasti, mie en jaksaisi huolestua. On niin paljon kokemusta miehistä, jotka vaan jää teilleen ja tulee sitten kotiin, joko uskottavan tai epäuskottavan selityksen kera. Juu, kyllähän onnettomuuksia sattuu, mutta se on ehkä 0,01 % näistä tällaisista tapauksista.

Alkuperäinen kirjoittaja asf:
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Ja en oikein usko että menisi pettämään tällä hetkellä kun olen raskaana -

Ja vastaaviin sanoihin on loppunut moni parisuhde...myös minun. Niin mies meni ja petti kun odotin lasta. Kahdesti. En koskaan olisi uskonut.

samoin kävi mulle sano ettei koskaan pettäis eikä jättäis kun raskaana olen niin miten kävikään petti ja löys uuden akan

Alkuperäinen kirjoittaja asf:
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Ja en oikein usko että menisi pettämään tällä hetkellä kun olen raskaana -

Ja vastaaviin sanoihin on loppunut moni parisuhde...myös minun. Niin mies meni ja petti kun odotin lasta. Kahdesti. En koskaan olisi uskonut.

:hug: :hug: otan osaa, kohtalotoveri. :(

Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
Voihan tässä olla nyt paljon muutakin, kuin pettäminen vaihtoehtona.

Toivottavasti mies löytyy :hug:

no voi olla. tosiaan voi olla ihan siis yksinkertainen ja vieläpä ihan hyväkin syy.

muttakun on itellä paskoja kokemuksia takana niin eipä sitä osaa aatella mitään muutaku sitä mikä ekana tullee mieleen. ja tässäki ketjussa on näemmä aika monelle näin käyny... :/

-pettämässä
-ei pettämässä, mutta muuten baarituttavuuden luona
-tutun kaverin luona, johon törmäsi baarissa
-joutunut tappeluun/sammunut ja poliisin huomassa
-ajanut kolarin ja sairaalassa (mutta hei, kello on jo aika paljon ja olethan tsekannut onnettomuudet?)

Mitäs muuta?

Alkuperäinen kirjoittaja Vaihtoehdot:
-pettämässä
-ajanut kolarin ja sairaalassa (mutta hei, kello on jo aika paljon ja olethan tsekannut onnettomuudet?)

Mitäs muuta?

ottanu äkkilähdön ulkomaille?
töissä?

Alkuperäinen kirjoittaja Vaihtoehdot:
-pettämässä

Mitäs muuta?

kaveri hölmöillyt, ja on pelastamassa kaveria pulasta

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Ilmoitetaanko avopuolisolle onnettomuustilanteissa? Ts. onko avopuoliso lähin omainen, vai onko ainoastaan aviopuoliso tai sukulainen...?

se riippuu ihan kenen nimi siellä papereissa on,me avopuolisoina ollaan toistemme läheiset

Alkuperäinen kirjoittaja hk:
Ilmoitetaanko avopuolisolle onnettomuustilanteissa? Ts. onko avopuoliso lähin omainen, vai onko ainoastaan aviopuoliso tai sukulainen...?

se riippuu ihan kenen nimi siellä papereissa on,me avopuolisoina ollaan toistemme läheiset

Mutta se pitää siis itse ilmoittaa esim. sairaalalle, automaattisesti eivät lähde avopuolisolle ilmoittamaan vai?

Sairaaloilla on tietokannoissaan ilmoitettu miehen lähin omainen. Sille ilmoitetaan. Olettaisin että tässä tapauksessa jos se ei ole ap, niin eiköhän ole joku muu niin tuttu että olisi jo ap:lle soittanut jos jotain on sattunut.

Kunhan on omilla teillään ja tulee kotio kun saa kasattua mielestään tarpeeksi uskottavan selityksen jonka ap nielee mukisematta, koska mieshän on sanonut ettei petä kun ap on raskaana ;)

Mutta se pitää siis itse ilmoittaa esim. sairaalalle, automaattisesti eivät lähde avopuolisolle ilmoittamaan vai?

eli "papereissa" tarkoitan juuri sairaalan tietoja,eivät automaattisesti ilmota,läheinen voi olla vaikka äiti

Alkuperäinen kirjoittaja haa:
Alkuperäinen kirjoittaja Ccc:
Ainahan se mies pettää jos on häviksissä ikinä ei voi muuta sattua ? Vittu mitä porukkaa antaisitte sitä pillua joskus miehelle niin ei pitäisi juosta vieraissa !

Jonkun muunkin mies on ollu kateissa? ;)

En tiedä miehistä vaimo on pysynyt tallessa

Yhteistyössä