Mitä mieltä, mies käski kysyä täältä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ämmä(kö?)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";27984367]Jos on sovittu, että mies lähtee iltatouhujen jälkeen niin sitten hän lähtee iltatouhujen jälkeen. Näin koska on sovittu. Meillä usein menee niin, että hoidetaan yhdessä lasten iltatouhut ja mies on sopinut sitten omat menonsa sen jälkeen tapahtuvaksi.

Mies on kakara jos ei pysty sovitusta pitämään kiinni...[/QUOTE]

Ja sinä olet kakara jos et osaa joustaa mitättömässä asiassa. Sopimukset ei ole sitä varten että niistä ei voisi joustaa kun ei ole oikeaa syytä olla joustamatta (esim. toinen ei normaalistikkaan pyri pitämään kiinni sovituista)

Onneksi ei minun tarvitse kaivertaa kivitauluun kymmentä käskyä vaan täällä ymmärretään rentoutumisen idea, se ei ole tiukat aikataulut vain periaatteen vuoksi.

Ei ois kotiin tulemista, jos änkyrät vetää. Minulla on rajani ja se raja menee siinä, että joko olen naimisissa sivistyneen ihmisen kanssa tai sitten en ole ollenkaan.

Johan on tiukkaa :D ei vaiskaan sama mielipide vähän mullakin, mutta jos mun miehelle sattuisi vahinko, niin todennäköisesti vaan naursisin että sattuuhan sitä. Mutta en nyt sentä eroa miettisi on tää elo kuitenkin täällä aikas ainutlaatuista.

Ja vielä te vaan veivaatte täällä. :D mies lähti eilen pojan hampaat pestyään ja toivotettuaan hyvät yöt n. Klo kahdeksan, kävi kaverinsa luona pelaamassa erän scrabblea, joi kaksi kaljaa, ja tuli yhdentoista aikaan takaisin kun ei kuulemma jaksanutkaan mennä baariin. Oli oikein hyvällä tuulella tullessaan ja oli kuulemma ollut tosi hauskaa.

Ihan käsittämätöntä että sillä ei vissiin oo mitään vaikutusta mitä mä tänne kirjoitan, menee kuuroille korville ja mammat vaan jatkaa vaahtoamistaan mun natsiudesta. Vink vink, sivulta neljä löytyy ratkaisu koko riitaan, sekä myös mieheni reaktio tähän paisuneeseen syyllistämiseen.

miten tämä menee aina siihen, että vasta useiden viestien jälkeen ap kertoon hirveän rankan elämäntarinan.

Näin juuri. Marttyyri.com on selaimessa kärppänä jälkikäteen jos ei ala sympatiaa tulemaan aloituksessa.

Eikä vieläkään tajuta että kuka vaan voi heitellä harmaana mitä vaan legendaa kenen vaan harmaan "nimissä". Olis ihan jees että vähän jaksaisi nähdä vaivaa tarinansa taustoissa jo aloituksessa, jos se peesaus on niin tärkeä lopputulos.

Jotenkin tämä ainainen jälkiselittely on hieman silmiinpistävää.

Jos vaakakupissa olisi jotain hyvin tuoretta merkittävää asiaan liittyvää niin kuinka moni jättäisi mainitsematta kun harmaana kumminkin kertoo?

Tykkään itsekin lähteä ajoissa liikenteeseen jos kerran menossa ollaan, en kyllä näe yhtään mitään järkeä miks pitäisi toista pidätellä lapsen nukkumaanmenoon asti :O Jos mun mieheltä ja multa kysyttäis niin kyllä, Ämmä.

Se joka jää kotiin, hoitaa asiat siellä kuten aikuisen ihmisen pitäisi kyetä tekemäänkin laskematta mitään hiton iltoja kuka on hoitanut milloin ja mitä, pyytämättä mitään lupauksia lähtöajoista. Ei se lapsi siitä traumoja saa jos isi lähtee aikaisemmin, marttyyriäidit näitä sääntöjä keksiii ja sitten on taas pohja pois elämältä.

Ilmoitat miten olet "tottakai luvannut" että mies voi mennä, ja samaan aikaan lyöt kapuloita rattaisiin jollan hiton kellonajalla?????????? Kyllä sais mun kaverit naurukohtauksen jos kuulis että mun mies tällaisia ehtoja alkaisi asettamaan kun siihen ei todellista syytä ole, kontrolloimisen tarve ehkä kyllä.

Alkuperäinen kirjoittaja ämmä(kö?);27985016:
Rauhoituttiin molemmat, juteltiin asiasta, ja mies myönsi ettei ollenkaan ajatellut millainen viikko mulla on ollut. Mä myönsin ylireagoineeni kun asiasta keskusteltiin, ja sovittiin nyt että mies lähtee sitten kun kaverit soittavat, oli se sitten vartin päästä tai kahdeksan jälkeen.

Palautit juuri uskoni ihmisiin. Meinasin menettää sen, kun selailin tätä ketjua läpi.

Alkuperäinen kirjoittaja ämmä(kö?);27987233:
Ja vielä te vaan veivaatte täällä. :D mies lähti eilen pojan hampaat pestyään ja toivotettuaan hyvät yöt n. Klo kahdeksan, kävi kaverinsa luona pelaamassa erän scrabblea, joi kaksi kaljaa, ja tuli yhdentoista aikaan takaisin kun ei kuulemma jaksanutkaan mennä baariin. Oli oikein hyvällä tuulella tullessaan ja oli kuulemma ollut tosi hauskaa.

Ihan käsittämätöntä että sillä ei vissiin oo mitään vaikutusta mitä mä tänne kirjoitan, menee kuuroille korville ja mammat vaan jatkaa vaahtoamistaan mun natsiudesta. Vink vink, sivulta neljä löytyy ratkaisu koko riitaan, sekä myös mieheni reaktio tähän paisuneeseen syyllistämiseen.

Jos kysyt meidän mielipidettä asiaan joka on sivulla 1 ensimmäisenä niin siihen saat multa sitten vastauksen, vink vink. Kuka jaksaa selata kaikki vastaukset tosta välistä kun niillä ei ole vaikutusta mun mielipiteeseen asiasta joka on sivulla 1. Juu veivataan.

Ei ois kotiin tulemista, jos änkyrät vetää. Minulla on rajani ja se raja menee siinä, että joko olen naimisissa sivistyneen ihmisen kanssa tai sitten en ole ollenkaan.

Sama meillä on. Jos kännit pitää vetää niin sitten myös yöpaikka pitää löytyä, kännissä tai krapulassa ei tarvi kotona olla ollenkaan.

Ja tuossa ap:n tilanteessa en ymmärrä miksi kenenkään pitäisi lähteä ryyppäämään ennen klo 8?

Yllättävää huomata miten moni ajattelee noin itsekkäästi vaikka elää parisuhteessa.

Meillä molemminpuolin joustaminen on ihan suhteen kulmakiviä, ajatellaan sitä toista.
Käytännössä mä yritän aina miettiä sitä asiaa niin että jos joku juttu on miehelle tärkeää ja mulle sen asian vastustaminen vähemmän tärkeää, niin sitten tehdään miehen mielen mukaan.

Täytyy valita ne taistelunsa, isoista jutuista on PAKKO pitää kiinni mutta pikkuasioista kinaaminen vain turhaan rikkoo suhdetta.

Minusta et nipota turhaan, tottakai parempi että mies iltatoimien aikana paikalla ja kun on kerran jo luvannut. Vastaajien ap:n tuomitseminen johtuu sukupuolesta: jos olisi kyse naisen aikaisemmasta viihteelle lähdöstä, olisi huono äiti jolle viihde lapsia tärkeämpi.

Sääliksi käy aloittajan miestä!!
:D

ihan tyytyväiseltä tuo vaikutti sekä lähtiessään että palatessaan. Ei kuulemma jaksanut jäädä kavereiden kanssa veivaamaan koska mennään baariin vai mennäänkö ollenkaan. Ja lähti muuten autolla, ja autolla palasikin, eli ei tuo lähtiessään vissiin edes enää suunnitellut baariin menoa. Muutenkin koko motiivi lähdölleen oli että haluaa nähdä kavereitaan, joten tuskin ne perskännit oli alkuperäinenkään suunnitelma.

Mutta sääli sinä vaan, yhden kinan takiahan se kannattaakin sääliä.

Alkuperäinen kirjoittaja ämmä(kö?);27988201:
ihan tyytyväiseltä tuo vaikutti sekä lähtiessään että palatessaan. Ei kuulemma jaksanut jäädä kavereiden kanssa veivaamaan koska mennään baariin vai mennäänkö ollenkaan. Ja lähti muuten autolla, ja autolla palasikin, eli ei tuo lähtiessään vissiin edes enää suunnitellut baariin menoa. Muutenkin koko motiivi lähdölleen oli että haluaa nähdä kavereitaan, joten tuskin ne perskännit oli alkuperäinenkään suunnitelma.

Mutta sääli sinä vaan, yhden kinan takiahan se kannattaakin sääliä.

Kyse on aika tärkeästä asiasta. Painostaminen on aina huono asia. Sillä ei ole väliä oliko mies kuinka myöhään, oliko hauskaa loppujen lopuksi jne, se ei kerro siitä että sinä olet ollut fiksu vaan siitä että miehesi on fiksu kun yrittää hoitaa asian järkevästi ja yrittää nauttia siitä mitä saa. Kun selkeästi sinä et kykene joustamaan edes asioissa mitkä on pikkujuttuja. Ainakaan silloin kun on 'sovittu' jotain.

Kaikki ei tee asioista maailman suurimpia ongelmia ja yrittää vaan jatkaa eteenpäin, toiset pitää kiinni kynsin hampain saavutetuista eduista, olosuhteista huolimatta.

Voit miettiä kumpaan kategoriaan teillä kuulutaan kummankin puolesta.

Kyse on aika tärkeästä asiasta. Painostaminen on aina huono asia. Sillä ei ole väliä oliko mies kuinka myöhään, oliko hauskaa loppujen lopuksi jne, se ei kerro siitä että sinä olet ollut fiksu vaan siitä että miehesi on fiksu kun yrittää hoitaa asian järkevästi ja yrittää nauttia siitä mitä saa. Kun selkeästi sinä et kykene joustamaan edes asioissa mitkä on pikkujuttuja. Ainakaan silloin kun on 'sovittu' jotain.

Kaikki ei tee asioista maailman suurimpia ongelmia ja yrittää vaan jatkaa eteenpäin, toiset pitää kiinni kynsin hampain saavutetuista eduista, olosuhteista huolimatta.

Voit miettiä kumpaan kategoriaan teillä kuulutaan kummankin puolesta.

no onnea sulle jos sun baariinlähtöaikas on niin tärkeä asia että se määrittää koko suhteen laadun. Meillä kyllä joustetaan puolin ja toisin monissakin asioissa, ihan turhateidän on asiaa paisutella kun ette tiedä meidän parisuhteesta muuta kuin tämän yhden sanaharkan. Kukaan ei edes korottanut ääntään tän kinan aikana, joten mun silmään kertoo aika paljon ihmisestä joka alkaa yhden tunnin tapahtumien perusteella fleimaamaan viestikaupalla kuinka meidän suhde on ihan sekaisin ja mä olen hirveä natsi. :D

Jotenkin täällä kaikki asiat paisuu ihan käsittämättömiksi, mutta sellaista se on kun pääasiallinen tarkoitus koko palstalla on nykyään vaan sädekehän kiillotus toisten kustannuksella. Mieti nyt kepsis tuota sun ylianalysointias, huomaatko kun seura tekee kaltaisekseen ja sustakin alkaa muodostua henkisesti nainen? :D

Alkuperäinen kirjoittaja ämmä(kö?);27988737:
Meillä kyllä joustetaan puolin ja toisin monissakin asioissa, ihan turhateidän on asiaa paisutella kun ette tiedä meidän parisuhteesta muuta kuin tämän yhden sanaharkan.

Ja sen perusteella meidän täytyy asiaa pohtia ja ottaa kantaa. Muutahan emme voi tietää, vaan oletamme ja arvailemme. Varmasti jotkut kommentit ovatkin yliampuvia, mutta voihan ne ohittaa olankohautuksella.

Hyvä, että tilanne teillä kuitenkin järkkääntyi parhain päin =)

Eipä mullakaan oikein ois ollu menofiilikset, jos ensin ois koko lähdöstä pitäny tapella ja sit armosta saa pitkin hampain lähteä sitten kun mies mun sallis lähtevän. Eipä oikeen tanssijalkaa kutittais enää sen jälkeen.

Luojan kiitos tuli baarit koluttua niin ennen perhe-elämää että se kerran vuoteen lähdöt ei aiheute minkään sortin kriisejä -mihinkään suuntaan. Mutta ymmärrän kyllä jos tapa on edelleen elää kuin sinkkuaikoina (eli menään kyselemättä) niin kitkaahan siitä syntyy.,

Kyllä parisuhteessa kysytään toiselta voinko mennä - ja sovitaan asioista yhdessä. Ja sovitussa pysytään kiinni. Eihän se muuten mikään parisuhde ole, vaan kaksi itsekeskeistä jotka elää yksissä. Yleensä se vapaus tuleekin siitä että kunnioitetaan toista. Kunnioitetaan kysymällä "lupaa" eli mielipidettä ja yleensä se kunnioitus palkitaan luottamuksella. Kannattais opetella enemmin tuo taito ennemmin kuin se että pitää kynsin ja hampain kiinni omista oikeuksistaan.

En nyt taaskaan jaksa lukea koko ketjua, sorry. Mutta huvittava tyo syy, että pitääkin lähteä aiemmin: "mies kuulemma haluaisi säästää rahaa alottelemalla enemmän ettei sitten tarvitse baariin tuhlata niin paljoa rahaa." Tää on aina niin hauskaa, että kun lähdetään ulos, pitää vetää perseet, ja perseet vedetään joko kaverilla kaupan juomista, tai jos ei ehdi, niin sitten baarissa.

Jos on muutenkin kerran-kaksi viikossa yksin illan, ja viikko on ollut rankka, niin mun mielestä on ihan ok sanoa, että tänään en jaksaisi olla taas yksin. Ja on toivottavaa, että parisuhteen toinen osapuoli sen tajuaa, ja auttaa - lähtemällä baariin myöhemmin, tai siis aiemmin sovittuun aikaan. Kuitenkaan ihan ns. huvikseen tai tavan vuoksi ei kannata toisen menoja estää tai lykätä.

Yhteistyössä