Mitä teen (mies kadoksissa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sompio
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Sompio

Aktiivinen jäsen
14.07.2008
5 836
0
36
Joo, klassinen juttu. Mutta auttakaa oikeesti.

Mies on toisella paikkakunnalla, koska meni äitiään kattomaan terveyskeskukseen.

Meidän piti soitella kun mä saan tytön nukkumaan, eli n. 20.30 aikaan. Mies ei vastannut puhelimeen ja aattelin, että ok, on nukahtanut.

Mutta edelleenkään ei vastaa ja oon koittanut monta kertaa soittaa kännykkään ja lankanumeroon. On siis äitinsä asunnossa yötä.

On varmaan lähtenyt käymään jossain, ehkä on ryyppäämässä. Mutta kun ei siis siihen kännykkään vastaa eikä viestiin eikä mitään.

Eka aattelin, että en hermostu. Mutta eipä tässä uni tule silmään.

Eli mitä mä voin tehdä? Mihin mä voisin soittaa esim. että vois tietää onko auto parkkipaikalla tms.? On voinut lähteä kalalle esim. mutta eipä siellä nyt tähän aikaan enään olla...

mulle tulis ensimmäisenä mieleen et äidillä ei ollut kaikki hyvin ja en ees sano ääneen, mut näin ite ajattelisin.

onko se sen kotikaupunki? tuskin yksin lähtis ryyppäämäänkään? :)ja miksei vastais puhelimeen jos olis juomassa. ehkä on viel äitinsä luona?

Alkuperäinen kirjoittaja Sompio:
Joo, klassinen juttu. Mutta auttakaa oikeesti.

Mies on toisella paikkakunnalla, koska meni äitiään kattomaan terveyskeskukseen.

Meidän piti soitella kun mä saan tytön nukkumaan, eli n. 20.30 aikaan. Mies ei vastannut puhelimeen ja aattelin, että ok, on nukahtanut.

Mutta edelleenkään ei vastaa ja oon koittanut monta kertaa soittaa kännykkään ja lankanumeroon. On siis äitinsä asunnossa yötä.

On varmaan lähtenyt käymään jossain, ehkä on ryyppäämässä. Mutta kun ei siis siihen kännykkään vastaa eikä viestiin eikä mitään.

Eka aattelin, että en hermostu. Mutta eipä tässä uni tule silmään.

Eli mitä mä voin tehdä? Mihin mä voisin soittaa esim. että vois tietää onko auto parkkipaikalla tms.? On voinut lähteä kalalle esim. mutta eipä siellä nyt tähän aikaan enään olla...

Soita sinne terveyskeskukseen sille äidille jos mahdollista ja selvitä sen hänen kotinsa puhelin numero tai naapurin puh numero :)

On olemassa sellainen palvelu, että voit kysyä missä tietty puhelin on juuri tällä hetkellä. Näin olen jostain lukenut. Jos puhelin on auki, saat tietää osoitteen missä puhelin tällä hetkellä on. Tästä kyselystä menee viestinä tieto myös tähän puhelimeen jonka perään olet kysellyt.... Kysy vaikka 02 palvelusta, ne voisi tietää siitä tarkemmin...

Anteeksi kun kesti. Tyttökin sitten heräs tähän samaan syssyyn...

Joo, äitin lankanumeroon oon soittanut ja ei vastaa. Äitille en voi soittaa, koska se ei välttämättä puhu järkeviä niin siitä en kostu mitään.

Juttelin kuuden aikaan miehen kanssa ja se oli tullut terveyskeskuksesta äitinsä asunnolle.

Ehkä meni serkulleen. Mulla ei ole sen numeroa, mutta kai sen selville sais. Mutta tuntuuko ylireagoidulle soittaa serkulle keskellä yötä ja jos se ei tiedäkään mitään?

Alkuperäinen kirjoittaja Rouva:
Onpas ajattelematon mies, tosiaankin. :(

En usko, että voit ainakaan mihinkään viranomaistahoon soitella, mutta onko sulla sen paikallisten kavereiden numeroita?q

Ei oo kun ei siellä oikein ole kuin 2 serkkua. Mutta tossa aikaisemmin mietin, että onko ylireagoitua? Oottelenko aamuun ennenkuin soitan? Jos siis oikeesti nukkuis...

Alkuperäinen kirjoittaja Sompio:
Juttelin kuuden aikaan miehen kanssa ja se oli tullut terveyskeskuksesta äitinsä asunnolle.

Ehkä meni serkulleen. Mulla ei ole sen numeroa, mutta kai sen selville sais. Mutta tuntuuko ylireagoidulle soittaa serkulle keskellä yötä ja jos se ei tiedäkään mitään?

Tottakai soitat, entä jos miehes on ajanu kolarin ja viruu tajuttomana ojan pohjalla.

Alkuperäinen kirjoittaja 123:
On olemassa sellainen palvelu, että voit kysyä missä tietty puhelin on juuri tällä hetkellä. Näin olen jostain lukenut. Jos puhelin on auki, saat tietää osoitteen missä puhelin tällä hetkellä on. Tästä kyselystä menee viestinä tieto myös tähän puhelimeen jonka perään olet kysellyt.... Kysy vaikka 02 palvelusta, ne voisi tietää siitä tarkemmin...

Tietääkö joku tästä enempi???

Mies vieraassa kaupungissa yksin. On luvannut soittaa. Ei vastaa puheluihin... Minä olisin huolissani. Itse soittaisin ja kysyisin. En voisi nukkua enkä tehdä mitään, pelkäisin, että jotain on sattunut... Taidan olla ylireagoiva, mutta toivoisin, että minustakin pidettäisiin samalla tavalla huolta.... Jos minusta ei kuuluisi mitään, toivoisin miesystäväni etsivän minut käsiini. Jos vaikka olisin eksynyt iltakävelyllä tms.

Nimenomaan rakkautta ja välittämistä! Mulla itsellä on puhelin niin että viestiäänet ei kuulu, vaikka olen nytkin hereillä, on puehlin jossain, joten jos siihen tulee viesti en sitä kuule. Siksi olisi hyvä että jos jollain on hätä niin todellakin soittaa eikä jätä vain viestin varaan...

Soitin 112 ja ei poliisi tee mitään. Niinkuin arvelin. Yritin saada partiota käymään parkkipaikalla katsomassa auton, ettei mies ainakaan kalareissulla olisi kaatunut tms. Jos meni kalalle.

Puhelin paikannettiin lähelle äitin osoitetta. Se antaa muutaman kilometrin tarkkuudella sijainnin, missä lähin masto sijaitseekin. Eli voi olla siis äitin asunnolla ihan hyvin ja nukkuu sikeästi...

Soittaisitteko vielä serkulle??

Ja mies todellakin on ajattelematon. Jos puhelin unohtuu aamulla kotiin, niin se on ok hänen mielstään ja ei tarvi ilmottaa mulle työkaverin puhelimesta tai mitään, että miksi ei vastaa...

Mä olen kerran hälyttänyt naapurit yms. kun asuttiin vielä eri paikkakunnalla. Miehen pitäs tietää, että mä olen huolissani...

soittaisin, todellakin. olen itse poliisien kanssa hakenut eksää, se on hirveä tunne kun mitä vaan VOI olla sattunut. koita jaksaa, selvitä vaan asia vaikka mitä kautta :hug:

Onko mistä syystä äitiään katsomassa, vainko tervehdyskäynnillä vai tila huonontunut? Olisiko mahdollista että olisi vielä terveyskeskuksessa? Jos, niin voisithan yrittää terveyskeskukseen ja selittää tilanteen ja kysyä onko siellä..Ja tietenkin voi yrittää kysellä paikallisesta päivystyksestä..

Yhteistyössä