Mä tapan exän. Ihan saatanan varmasti.

Darwinin leski

Aktiivinen jäsen
28.12.2005
23 971
0
36
Helvetin idiootti. Umpiluuseri!

Lapsilla oli tosiaan sydänkontrollit tänään, pitkästä aikaa. Sovittiin jo viikko sitten, että ex lähtee mukaan (se halusi itse). Tänään mä sitten laittelin aamulla viestiä, että tulee meille klo14-14.30 välillä, 14.30 pitää olla jo lähössä.
Ei vastannut. Mä aattelin, että se ilmaantuu.

Vitut. Koitin soitella ennen h-hetkeä - puhelin kiinni. Klo 14.30 lähdin poikien kanssa sitten kolmistaan. Nappasin isäni matkan varrelta kyytiin, kun noissa kontrolleissa on yksinkertaisesti pakko olla kaksi aikuista mukana, kun kestävät n.30min/lapsi + verenpaineiden mittaukset n.15min/lapsi.
Aattelin, että ehkä se nutipää on jostain kumman syystä tulossa suoraan sairaalalle, mutta unohti ilmottaa. Eipä näkynyt.

Koitin soittaa kontrollin jälkeen, savu nousi korvista... Puhelin oli päällä, muttei se perkele vastannut. Laitoin viestin, että sen on paras olla vähintäänkin kuollut, kun teki lapsilleen tommoset oharit. Mä pässi olin jo jutellut pojille, että iskäkin tulee - ja kuten arvata saattaa, niin he pettyivät pahasti :/

Kuulinpa sitten, että ryyppäämässä se aivokääpiö oli ollut |O |O

Mä haluan oikeasti kuristaa sen. Tai kivittää hengiltä. Vittu mikä kuspää noillakin on isänä.
Anteeksi kielenkäyttö, ottaa vaan niin lujasti aivolohkoon |O

Itseppä olet isän lapsillesi valinnut... :( mutta joo, aika moinen sontakorva kyllä kun tommoset oharit tekee. Kyllä mäkin olisin vähintään lynkkaamaan lähössä tommosen jälkeen.

ymmärrän tai ainakin luulen ymmärtäväni miltä susta tuntuu. Mun pojan isä on tuottanut vaikka kuinka monta pettymystä tolle pojalle. Nyt oon päättänyt et mä en anna sen tuottaa yhen yhtään. Eli käytännössä en voi koskaan sanoo et millon isä tulee hakeen, sen näkee aina vast sit kun se on ovella.

ymmärrän tai ainakin luulen ymmärtäväni miltä susta tuntuu. Mun pojan isä on tuottanut vaikka kuinka monta pettymystä tolle pojalle. Nyt oon päättänyt et mä en anna sen tuottaa yhen yhtään. Eli käytännössä en voi koskaan sanoo et millon isä tulee hakeen, sen näkee aina vast sit kun se on ovella.

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Itseppä olet isän lapsillesi valinnut... :( mutta joo, aika moinen sontakorva kyllä kun tommoset oharit tekee. Kyllä mäkin olisin vähintään lynkkaamaan lähössä tommosen jälkeen.

Totta, paska valinta!
Se vaan ei ollut tommonen spurgu, kun olimme yhdessä. Nykyään sit maistuu niiden vuosien edestäkin...

Alkuperäinen kirjoittaja mie:

:(

Mä en koskaan voisi ajatella tekeväni lapsilleni ohareita, en koskaan. Siis ilman, että vaivautuu edes ilmoittamaan mitään - makaa taju pois jossain huitsin vitussa ja puhelin kiinni... :o

Alkuperäinen kirjoittaja -:
..että vituttaa. Itse olisin vetänyt varmaan myös ihan saatanmoiset kilit

niin miekii, ei hevillä unohtuis tollanen. muistaisin kertoa kaikille sen sukulaisille ja kavereille minkälainen mulkku on lapsilleen.

Mistä tämmöset äijät tulee? Onks ne ollu jotenkin kultasia joskus? Ja muuttuu täys sioiksi myöhemmin? Pakkohan se on niin olla, ei kai kukaan lapsia sellasille muuten tekis.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja -:
..että vituttaa. Itse olisin vetänyt varmaan myös ihan saatanmoiset kilit

niin miekii, ei hevillä unohtuis tollanen. muistaisin kertoa kaikille sen sukulaisille ja kavereille minkälainen mulkku on lapsilleen.

Todellakin. Mun teki jo mieli soittaa sen äidille, että käskee sen lapsensa pitää lippistä päässä, kun tuntuu että helle on sulattanut siltä viimeisetkin aivot päästä.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Mistä tämmöset äijät tulee? Onks ne ollu jotenkin kultasia joskus? Ja muuttuu täys sioiksi myöhemmin? Pakkohan se on niin olla, ei kai kukaan lapsia sellasille muuten tekis.

Ei toi noin törkeä paska ollut edes eroa edeltävinä aikoina. Tietenkään, ei se olisi hengissäkään enää, jos olisi ollut tommonen jo silloin.

Yhteistyössä