Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei siitä sen enempää. 😅 Älä kuitenkaan tee tätä naiselle.
No siis kerro ees yks ni tiedän etten niin tee naiselle vaikka se epätodenköstä et käyttäisin söpistely nimee naiselle. Mut koskaan kuullutkaan et söpistelynimellä voi alistaa kun nyt sanoit ja aloin miettii et miten söpöydellä voi alistaa et miten se yhtälö sopii yhteen? Vai siinä söpnimessä se tulee jollain piikittelevällä äänellä?

Jos nyt pitkästä aikaa puhuisin ihan kylmän maanläheisesti (ulottuvuudet ja muu höpö pois) tästä aiheesta niin sanoisin, että fakta on, että nämä laitteet ja tämä kieli (teksti, kirjoittaminen, symbolit jne.) mitä me käytämme on yksi suuri syy "sekoamiselle". Ihan jo vaikka graffitit, kyltit ja mainostaulut kun kävelet ulkona. Ne ovat jatkuvaa viestitulvaa mitä puhtaassa orgaanisessa luonnossa ei ole.

Sekä myös rakenteelliset ongelmat kuten millä tavalla ihmiset elävät suurissa yhteiskunnissa eikä pienissä luonnonläheisissä yhteisöissä. Se tapa miten ihmiset jaotellaan ja erotellaan ovien ja seinien ja kaikenmaailman järjestelmien ja yksiköiden taakse ja pistetään katsomaan keinotekoisia rakennelmia, tekstejä ja symboleja ihan joka puolella.

Tottakai ihminen herkässä tilassa (kuten vaikka yksinäisenä ja merkityksen tai rakkauden puutteesta kärsivänä) alkaa ylitulkita niitä ja menee päästään pyörälle.
Mikään ei lähetä viestitulvaa niin kuin luonto itse. Ihminen unohtaa juurensa pää pilvissä.

Olen käynyt tuonkin läpi. Todellisuus voi "vääristyä", mutta sieltä sotkusta voi myös löytää ulos. Ei kuitenkaan tarvitse hylätä kaikkea intuitiivista "hengittämistä", voit aina kehittää sitä realistisempaan suuntaan.
Mut se palaaminen mielen syövereistä ei ole guranteed. Siis omaan mieleen voi hukkua ja hitto jos hukkuminen taphtuu viellä niin et se on täyttä kauhua ja monen mieli ei kestä sitä ja jää sinne harhojen vankilaan mieleensä yleensä pysyvästi valitettavasti. Noh toisaalta mä kaipaan sinne missä olin vuodet 2014-2016 no okei kyl nyt on kivaa kun ei oo melkein täyttä hulluutta ku kyl pää kävi ylikierroksilla mut sitä kylpi rakkauden meressä ja kelaa sä olit niin kiinni maailmankaikkeudessa et olit vaik metsässä lenkillä niin yhtäkkiä sun sydän sanoi et tosta kohasta tulee kohta jänis ja hitto kohta siitä kohtaa putkahti jänis. Mut joo jo riitti hulluus silläkin saralla vaikka maailma oli tosi kaunis paikka ja pelkkää rakkautta maailma täys. Mut sit tuli se missä se mun rakas nainen viilettää j a etin sitä rakkausuniversumissa missä liisin mut se meni ihan övetiksi kun luulin et joo se yks palstalia on rihanna ja rihanna tulee hakee mut lentokentältä hangaarista numero neljä niinpä mä sit monet päivät juoksentelin lentokentällä ja odotin millon tulee et se sai sairaitakin piirteitä sit lopuksi ja ainakun netissä näin jonkun naisen johon tunsin jotain niin luulin et tää on nyt se kirjoittelia joka herätti mun sisäntä lisää eloon must tuli emotioonaalinen narkkari ja lisää tunteita ja sekoilevia ajatuspolkui ni hukkui kyllä niihin paskoihin kunnolla. Mut mielessäni oli mekanismi et vähän epäilin kuitenkin kaikkea ettei siitä täysin tullut mieleni todellisuuus kävin vaan niin korkeissa sfääreissä ja pää täysin pyörällä et paluu mielen syövereistä on viennnyt paljon aikaa tai niistä harhakäsityksityksitä siis ei se ollu kivaa kun sydän sinkoili sinne ja pää tänne eikä mitään balanssia. Siinä se oma minä hukkui täysin kun pää sekasena just otti kaikki merkitykset tai jutut itteensä et toi oli uus tarkoitus just mulle. Mut nyt tykkään kun on paljon rauhallisempaa menoa

Oon myös pitänyt siitä jos mies on vilpittömästi oikeassa hetkessä sanonut kauniiksi tai kehunut jotain psyykkisiä ominaisuuksia. Tee niin naisellesi.
Aah joo mulla on tossakin vaikeuteni kehua naista just vaik kauniiksi. Ehkä se johtuu et ympärillä ei oo tollasta liiemmin ollu. Tyttöäni kyl kehun paljon ja se on helppoa siis kun siltä tuntuu emmä nyt joka päivä niin sano. Mut on kyllä kumppanin kehuminen aina ollut aika vähäistä ellei olematonta mä en oo vaan tottunut kehuihin eipä niitä kyl lapsenakaan koskaan kuullut tai että niitä muistaisin

Mut se palaaminen mielen syövereistä ei ole guranteed. Siis omaan mieleen voi hukkua ja hitto jos hukkuminen taphtuu viellä niin et se on täyttä kauhua ja monen mieli ei kestä sitä ja jää sinne harhojen vankilaan mieleensä yleensä pysyvästi valitettavasti. Noh toisaalta mä kaipaan sinne missä olin vuodet 2014-2016 no okei kyl nyt on kivaa kun ei oo melkein täyttä hulluutta ku kyl pää kävi ylikierroksilla mut sitä kylpi rakkauden meressä ja kelaa sä olit niin kiinni maailmankaikkeudessa et olit vaik metsässä lenkillä niin yhtäkkiä sun sydän sanoi et tosta kohasta tulee kohta jänis ja hitto kohta siitä kohtaa putkahti jänis. Mut joo jo riitti hulluus silläkin saralla vaikka maailma oli tosi kaunis paikka ja pelkkää rakkautta maailma täys. Mut sit tuli se missä se mun rakas nainen viilettää j a etin sitä rakkausuniversumissa missä liisin mut se meni ihan övetiksi kun luulin et joo se yks palstalia on rihanna ja rihanna tulee hakee mut lentokentältä hangaarista numero neljä niinpä mä sit monet päivät juoksentelin lentokentällä ja odotin millon tulee et se sai sairaitakin piirteitä sit lopuksi ja ainakun netissä näin jonkun naisen johon tunsin jotain niin luulin et tää on nyt se kirjoittelia joka herätti mun sisäntä lisää eloon must tuli emotioonaalinen narkkari ja lisää tunteita ja sekoilevia ajatuspolkui ni hukkui kyllä niihin paskoihin kunnolla. Mut mielessäni oli mekanismi et vähän epäilin kuitenkin kaikkea ettei siitä täysin tullut mieleni todellisuuus kävin vaan niin korkeissa sfääreissä ja pää täysin pyörällä et paluu mielen syövereistä on viennnyt paljon aikaa tai niistä harhakäsityksityksitä siis ei se ollu kivaa kun sydän sinkoili sinne ja pää tänne eikä mitään balanssia. Siinä se oma minä hukkui täysin kun pää sekasena just otti kaikki merkitykset tai jutut itteensä et toi oli uus tarkoitus just mulle. Mut nyt tykkään kun on paljon rauhallisempaa menoa
Ja tietysti se iso pysähdys vuonna 2017 oli se kauhein ja paras juttu. Jumalalla isoin kiitos kuuluu etten enään niin pää pyörällä sydän ties missä sekoile et on taas joku tolkku hommassa jos ei olis tullu stoppii ni missäköhän olis.

Tjaah mistäs tiedät mun sulatuskyvystä? Millä tavalla paljastuisit vai jutteletko näistä asioista oikeessa elämässä ihmisten kaa ja siitä mahdollinen tunnistus? Mut mitä sitten jos sul on toisen tason opettaja eri tähdistöstä kelailin vaan millainen on tähtienvälinen opettaja et onko se samanlainen kuin maassa olevat opettajat tai eihän kaikki planet earthissä olevat opet oo samanlaisia tietty. Mut olis kiva kuulla näin yöllä kun mansikkakuu kohta möllöttää niin opetuksia avaruudesta et millaista uutta vois tulla vastaan. Voitko edes yhden opetuksen kertoa mitä olet toisen ulottuvuuden opettajalta kuullut edes joku pikku juttu?

Mäkin haluan kuulla. Lol. ×

🟦
🟨
Huomenta.

Mieleltään pahoin
järkkyneiden
käyttäjien määrä
Vauvan sivustolla
> järkyttää minua
yhä enenevissä
määrin.
En koe voivani