A
"apuva"
Vieras
Hmm, millaisella miehellä on laukku missä pitää puhelinta? Käsilaukku?
Sellasella komeella ja tyylikkäällä. Hieno musta olkalaukku. Kulkee läppäri ja työpaperit vähän paremmin kuin taskussa
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ootko koittanut soittaa miehelle joku miljoona kertaa? Oon itse kans tuollainen huolestuja, heti pelkään pahinta.
Töölön sairaalaan on lisäksi avattu potilastiedotuskeskus, josta voi tiedustella omaisten tilannetta puhelinnumeroista (09) 587 2498, (09) 587 9286 ja 050 427 1817.T
Tällainen löyty iltalehden sivuilta. Soita ihmeessä, niin saat rauhan sen suhteen.
Laitoitko hänelle viestiin, että vastaa/soittaa sinulle heti? Tietää, että olet huolissasi. Pääsetkö lähtemään käymään siellä pikkujoulupaikalla? Saisit mielenrauhan. Olen itse ihan samanlainen panikoitsija, jos mies on "hukassa".
Ymmärrän huolesi, mutta nolaat miehesi jos menet sinne juhliin katsomaan onko kaikki hyvinItse hain mieheni pikkujoulujen jälkeisenä aamuna putkasta..
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25590830:SILLIÄ SUKKIIN, SILLIÄ SUKKIIN!!!![]()