Mies kadoksissa. Mitä teen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "apuva"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Töölön sairaalaan on lisäksi avattu potilastiedotuskeskus, josta voi tiedustella omaisten tilannetta puhelinnumeroista (09) 587 2498, (09) 587 9286 ja 050 427 1817.T

Tällainen löyty iltalehden sivuilta. Soita ihmeessä, niin saat rauhan sen suhteen.

"Töölön sairaalaan on lisäksi avattu potilastiedotuskeskus, josta voi tiedustella omaisten tilannetta puhelinnumeroista (09) 587 2498, (09) 587 9286 ja 050 427 1817."

Tämmösen löysin..

Töölön sairaalaan on lisäksi avattu potilastiedotuskeskus, josta voi tiedustella omaisten tilannetta puhelinnumeroista (09) 587 2498, (09) 587 9286 ja 050 427 1817.T

Tällainen löyty iltalehden sivuilta. Soita ihmeessä, niin saat rauhan sen suhteen.

Soitin!

Ja ei ollut! <3 Jeeee!!!

Eli nyt saan VIRALLISESTI alkaa mököttämään! ^^

Onko kenelläkään hyviä mökötysvinkkejä? Alanko pommittaa vai pidänkö mykkäkoulua? Herätänkö aikasin aamulla ja jätän yksi lasten kanssa ja menen jonnekkin evakkoon? Silliä sukkiin?

Huh onpa helpottunut olo....
Kaikki potilaat kuulemma tunnistettu niin on varma juttu.

Laitoitko hänelle viestiin, että vastaa/soittaa sinulle heti? Tietää, että olet huolissasi. Pääsetkö lähtemään käymään siellä pikkujoulupaikalla? Saisit mielenrauhan. Olen itse ihan samanlainen panikoitsija, jos mies on "hukassa".

[QUOTE="vieras";25590475]Semmoisella joka meikkaa, käyttää naisten alushousuja, korkokenkiä ja on jollain tavalla seksuaalisesti häiriintynyt.[/QUOTE]

XD Miltä vuosisadalta sie oot? Onhan noi miehet laukkuja käyttäneet jo joku 15 vuotta... Suomessa ehkä kymmenen.

Laitoitko hänelle viestiin, että vastaa/soittaa sinulle heti? Tietää, että olet huolissasi. Pääsetkö lähtemään käymään siellä pikkujoulupaikalla? Saisit mielenrauhan. Olen itse ihan samanlainen panikoitsija, jos mies on "hukassa".

Ihan asiallisesti ilmoitin että jos en saa yheksään mennessä kiinni niin alan soittaa sairaaloita läpi kun oon huolissani. Seassa ehkä sellanen vähän hermostunut fiilis ja vihje että kannattaa ottaa yhteyttä jos on kunnossa.

En mie millään pääse. Lapset nukkuu, mutta eiköhän tuo nyt kunnossa ole. Nyt saa rauhassa vähän suuttua. Jee!

Jätä sille vieti että soittaa heti. Ja viestiin myös selitys, että olit huolissasi kun on koko päivän uutisoitu pahoista kolaresta ja mies tavoistaan poiketen ei jostain syystä vastaa. Että tajuaa etten nalkuta, vaan että olet huolissasi.

Hei nyt rauhotu nainen! Ja mieti, jos ne siellä juhlii yhdessä ja vaikka lähtee baariin, niin ei kai siinä mitään kännykkää jouda vilkuilemaan. Itse en ainakaan viihteellä ollessa muistakaan koko puhelinta, ehkä kerran illassa vilkaisen. Ja mun mies on ihan samanlainen, jos on pikkujoukut tai muut kemut niin ihan turha luulla että sen puhelimitse sais kiinni illan tai yön aikana. Tuo on ihan normaalia. Eihän missään juhlissa edes kuule mitään puhelien ääntä kun on ihmiset äänessä, musaa jne. hälyä.

Joskus ihanakin mies vaan unohtuu juttuihin (varsinkin kun on alkoholia tai vanhoja tuttuja kuvioissa). Mun mies kerran sanoi olevansa kaverinsa varpajaisissa vaan hetken jatulevansa kotiin, mutta vielä aamulla neljältä ei ollut tullut ni hermostuin ja koitin soittaa ja laitoin viestiä, mutta ei vastannut ja lopulta sitten viiden maissa tuli soitto, että en saa taksia voitko tulla hakeen (oli pikkujouluaika). Olivat menneet baariin ja sieltä vielä vähän jatkamaan ukkoporukalla. Vähän olin kyllä kiukkuinen.

Ymmärrän huolesi, mutta nolaat miehesi jos menet sinne juhliin katsomaan onko kaikki hyvin :-) Itse hain mieheni pikkujoulujen jälkeisenä aamuna putkasta..

Auts.....

No tuosta ei onneksi ole pelkoa. Toisin mun ensimmäinen mies loi joka vkl jos minkäkin laista ohjelmaa. Milloin oli tikit päässä ja milloin ukko putkassa ja milloin hävisi koko viikonlopuksi ja milloin oli epämääräisiä tyyppejä oven takana.
Tylsästi kyllä nousee nyt muistot mieleen, mutta onneksi tietää että tuo nykynen tomppeli on sitten vaan innoissaan ja ajattelematta jättänyt varmaan puhelimen jonnekkin.

En mie sinne oikeesti menisi :D En kehtaisi.

Mä en oikein ymmärrä panikoitumisen aihetta, kun kerran pikkujoulut töiden jälkeen on ollut tiedossa. Sitten jos ei viestiin vastaa niin heti huolestutaan ja ollaan soittamassa sairaaloihin. Ja mitä ihmeen möksähtämistä asiassa on, kun kerran ap:kin tiesi miehen menevän juhliin?

Eiköhän tuo osaa kotiinsa tulla juhlien jälkeen, aikuinen mies. Varsinkin kun ei ole mitään katoamistemppuja harrastanut koskaan.

Voi pillikarva.

Ukkeli soitti ja on iha tuhannen tuiskeessa o.O

Se on sitte kolmas kerta koko suhteen aikana kun on humalassa.

Huoh.
Osaapas ne olla ärsyttäviä kännissä -_-;;

[QUOTE="vieras";25590693]Mä en oikein ymmärrä panikoitumisen aihetta, kun kerran pikkujoulut töiden jälkeen on ollut tiedossa. Sitten jos ei viestiin vastaa niin heti huolestutaan ja ollaan soittamassa sairaaloihin. Ja mitä ihmeen möksähtämistä asiassa on, kun kerran ap:kin tiesi miehen menevän juhliin?

Eiköhän tuo osaa kotiinsa tulla juhlien jälkeen, aikuinen mies. Varsinkin kun ei ole mitään katoamistemppuja harrastanut koskaan.[/QUOTE]

Elä oo tosikko ;) En mie oikeesti möksää.

Ja kun ihmiset on niin erillaisia. Jos on tottunut että toinen aina ilmoittaa itsestään ja on ajoissa kotona ja ei juo niin tietenkin huolestuu jos asiat menee eritavalla.

[QUOTE="apuva";25590699]Voi pillikarva.

Ukkeli soitti ja on iha tuhannen tuiskeessa o.O

Se on sitte kolmas kerta koko suhteen aikana kun on humalassa.

Huoh.
Osaapas ne olla ärsyttäviä kännissä -_-;;[/QUOTE]
SILLIÄ SUKKIIN, SILLIÄ SUKKIIN!!!
jumping0041.gif

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25590830:
SILLIÄ SUKKIIN, SILLIÄ SUKKIIN!!!
jumping0041.gif

EI oooo!!! Mutta mulla on viikon avattuna ollut tonnikalapurkki :D Jos mie ripotan ne sukkiin kun nukahtaa!

Aamulla kiva herätys <3

No eeei. Saa luvan ostaa mulle huomenna B&J jädeä <3

Nyt vaan jännittää kun on huomenna aamulla menoa... Pitäisi jättää lapset hänen kanssaan... Saas nähä mitä siitä tulee.

Viimeeksi kun oli krapulassa joku kolme vuotta sitten jätin yksin lasten kaa ja lähin shoppailee. Se oli jollain tasolla aika tyydyttävää.

Pääasia että löytyi, eikös vaan :)

Nyt pääset sinäkin rauhassa perjantain viettoon. Ymmärrän huolesi, itse olisin ollut omasta samalla lailla huolissani, kun ei tosiaan "katoaminen" kuulu tapoihin. Loppu hyvin, kaikki hyvin :)

[QUOTE="sipsi";25590936]Pääasia että löytyi, eikös vaan :)

Nyt pääset sinäkin rauhassa perjantain viettoon. Ymmärrän huolesi, itse olisin ollut omasta samalla lailla huolissani, kun ei tosiaan "katoaminen" kuulu tapoihin. Loppu hyvin, kaikki hyvin :)[/QUOTE]

Hyvin sai taas provo vedätettyä nautoja :)

[QUOTE="sipsi";25590936]Pääasia että löytyi, eikös vaan :)

Nyt pääset sinäkin rauhassa perjantain viettoon. Ymmärrän huolesi, itse olisin ollut omasta samalla lailla huolissani, kun ei tosiaan "katoaminen" kuulu tapoihin. Loppu hyvin, kaikki hyvin :)[/QUOTE]

Juu :) <3

Ja hänkin puhelimessa selkeesti ymmärsi mun huolen. Oli tosissaan vaan ollut paljon ohjelmaa...

Mitä mä teen kun mun mies ei oo kotona. Hitsit en ole tajunnut miten liian tottunut olen meidän tiiviiseen yhdessäoloon. Pitää varmaan vaan mennä nukkumaan niin aamulla on kotona niin on joku kenen kanssa höpöttää.