Apua mitä teen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auts
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

auts

Vieras
Menin kännissä kirjoittamaan entiselle (12v sitten) opelle, jolloin kirjoitin rakkauskirjeen, että:
Olen sinulle se eilispäivän harmi, mutta ihastuin sinuun. Olen pahoillani kaikesta ja tunnen häpeää, mutta rakastin ainoastaan. Toivon, että olet onnellinen. Se miksi kirjoitan, on anteeksipyyntöni ja toivon, että edes jotenkin voit ymmärtää minua. Anteeksi ei ehkä riitä, mutta en voi sanoa enempää. Onnellista elämää, X

Ja vastasi:
Oi oi, suotta pyytelet anteeksi! Kivahan se näin jälkikäteen on ajatella, että joku joskus on minuunkin rakastunut! Silloin vaan olin aika huolissani, koska jossain vaiheessa vaikutit aavistuksen itsetuhoiselta.Mitä sinulle nyt kuuluu? Missä vaikutat ja mitä teet? Et ilmeisesti kuitenkaan ole X:llä enää?

Tekisi mieli kertoa kaikkea, mutta parempi kai pysyä niukkasanaisena?

ei hajuakaan. ikäero jotain 15v. ja se suhtautuminen asiaan näkyi alkuperäisessä viestissä eli: Oi oi, suotta pyytelet anteeksi! Kivahan se näin jälkikäteen on ajatella, että joku joskus on minuunkin rakastunut! Silloin vaan olin aika huolissani, koska jossain vaiheessa vaikutit aavistuksen itsetuhoiselta.Mitä sinulle nyt kuuluu? Missä vaikutat ja mitä teet? Et ilmeisesti kuitenkaan ole X:llä enää?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ei hajuakaan. ikäero jotain 15v. ja se suhtautuminen asiaan näkyi alkuperäisessä viestissä eli: Oi oi, suotta pyytelet anteeksi! Kivahan se näin jälkikäteen on ajatella, että joku joskus on minuunkin rakastunut! Silloin vaan olin aika huolissani, koska jossain vaiheessa vaikutit aavistuksen itsetuhoiselta.Mitä sinulle nyt kuuluu? Missä vaikutat ja mitä teet? Et ilmeisesti kuitenkaan ole X:llä enää?

Juu mä osasin kyllä alotuksen lukea. Ehkä hän vain yritti olla neutraali eikä säikähtää tilannetta. Mutta asiat selkenee jos vastaat ja odotat mitä hän sanoo. Kerrothan tännekin mitä hän vastaa (jos aiot kirjoittaa hänelle vielä) niin voisin analysoida. :)
Ja asia hiukan eri jos nyt olet 20 w kun jos olet vähän varttuneempi, luulen..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
olen nyt 29v, tuo tapahtui 11 vuotta sitten,, ja en viitsi kirjoittaa heti etten vaikuta yli-innokkaalta....

Hö, kirjottaisit ny vaan. Mun silmät alkaa painumaan niin se ois vaan hyvää kyyditystä kauniille unille. :)
Tv. romantikko

Yhteistyössä