mitä te sanoisitte tai tekisitte jos mies toistamiseen jättäisi tulematta kotiin.. on siis "luvattua" menoa ja jättää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyt niin vihainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nyt niin vihainen

Vieras
tulematta kotiin eikä vastaa puhelimeen.
ja kun sitten vastaa myöhemmin, sanoo ettei kiinnosta lähteä vaikka kauppaan.
sanoo että minun täytyy 2 pienen kanssa lähteä :(

on siis jäänyt kaljalle, tuskin vaan yhdelle.. vi.ttu!!! ja tämä ei eka kerta todellakaan. huomenna kauppa ei onnistu, kai se on pakkö lastata lapset autoon ja mennä *huokaa hel.vetin syvään*

alkaa voimat olemaan loppu.

Alkuperäinen kirjoittaja kotikurppa:
Mun mies ei edes uskaltas tehdä noin

ei tuokaan ennen. nyt puolen vuoden aikana karannut mopo ihan käsistä, alkanut juomaan enemmän ja.. jotenkin outo tapaus.
on vaan niin syvältä tän hetken olo!!

Mä kävisin kaupassa tästä lähtien vain itselleni ja lapsille. Mies ostakoon omat ruokansa. Jos ei muuta, niin heittäytyisin niin lapselliseksi että ostaisin vaikka sitten lukon jääkaapin oveen, ettei urpo syö niitä ruokia jos ei itse viitsi mitään tehdä.

Ja jos juominen menee käsistä, niin se olis kyllä pysähdyksen paikka.

Mutta se taitaa tietää, että sun on vaan pakko joustaa :/

Alkuperäinen kirjoittaja nyt niin vihainen:
Alkuperäinen kirjoittaja kotikurppa:
Mun mies ei edes uskaltas tehdä noin

ei tuokaan ennen. nyt puolen vuoden aikana karannut mopo ihan käsistä, alkanut juomaan enemmän ja.. jotenkin outo tapaus.
on vaan niin syvältä tän hetken olo!!

Uskon kyllä, että sulla pahaolo on. Yritä keskustella miehesi kanssa kun kotiutuu ja sano et ei tollanen peli vetele. Jaksamisia sulle :hug:

Varmaan nirhaisin sen miehen ja nylkisin! :kieh: Ei tuollainen peli vetele, ei sitten mitenkään! |O Pitäähän tietty miehelläkin olla "oikeus" relata jne. mut ei tuolla viissiin, että jää jonnekin kaljottelemaan harva se päivä ja passittaa vaimon kahden pienen kanssa kaksin kauppaan. Ei taida perhe-elämä enää miestä kiinnostaa :/ Nyt pistät kova kovaa vasten!!! Ja otat selville mikä sitä miestä nyt mättää. Ei ne lapset sun yksin ole vaan hänelläkin on vastuu siitä!

Voimia sulle kovasti :hug: