Mitä tässä tekis? Mies kadoksissa ja huoli on kova.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
nyt nää epäilijät varmaan väittää, että mies käy tarkoituksella kolhimassa autoa, että selitys menee läpi :whistle:

en väitä. koska onhan tuo oikiasti voinukki tapahtua.

mie en vaan ymmärrä, en ole koskaan ymmärtäny, että miksi sitä ei voi toiselle ilimottaa jos jottain sattuu?

hyvä vaan ettei pahemmin käyny, eikä se yhteydenotto tullu poliisilta.

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Mies siis ei ollut ryyppäämässä - biljardin pelaaminen on sen harrastus.

Auto ei varsinaisesti ole tuusan nuuskana mutta toinen oli jysäyttänyt sivusta päin takarengasta eikä auto siis ole nyt ajokunnossa.

Ja edelleenkin siis miehen on ihan lupa jäädä kavereilleen yöksi ilmoittamatta mutta huolestuin koska oli alun perin ollut puhetta mennä nyt aamulla hoitamaan asioita yhdessä ja puhelin oli kiinni - se vaan oli sammunut miehen nukkuessa joten ei siitä sen enempää. Ja mies ei koskaan ala keskellä yötä soittelemaan minulle koska tarvitsen omat yöuneni - muutenkin saa noiden jo maailmassa olevien pienten muksujen kanssa heräillä niin on sovittu ettei mies enää enempää yöllä häiritse vaan minä voin soittaa aamulla kun olen herännyt. Nyt vaan alkoi huoli kasvaa kun näin miten kovasti tuolla ulkona pyrytti lunta.

tuon ymmärrän kyllä ihan täysin.

Onko ap:n mies aikuinen vai teini? Aikuinen, PERHEELLINEN mies ei harrasta mitään biljardeja keskellä yötä puolituttujen kanssa ja vielä keskellä viikkoa. Eikö mies käy töissä ollenkaan? Ei toi kovin vastuulliselta kuulosta, ettei viitsi mitään ilmoitella. Meidän perheessä olis itsestään selvää ilmoittaa toiselle, jos auto hajois keskellä yötä.

Mies siis ei ollut ryyppäämässä - biljardin pelaaminen on sen harrastus.

Auto ei varsinaisesti ole tuusan nuuskana mutta toinen oli jysäyttänyt sivusta päin takarengasta eikä auto siis ole nyt ajokunnossa.

Ja edelleenkin siis miehen on ihan lupa jäädä kavereilleen yöksi ilmoittamatta mutta huolestuin koska oli alun perin ollut puhetta mennä nyt aamulla hoitamaan asioita yhdessä ja puhelin oli kiinni - se vaan oli sammunut miehen nukkuessa joten ei siitä sen enempää. Ja mies ei koskaan ala keskellä yötä soittelemaan minulle koska tarvitsen omat yöuneni - muutenkin saa noiden jo maailmassa olevien pienten muksujen kanssa heräillä niin on sovittu ettei mies enää enempää yöllä häiritse vaan minä voin soittaa aamulla kun olen herännyt. Nyt vaan alkoi huoli kasvaa kun näin miten kovasti tuolla ulkona pyrytti lunta.

Hienoa, että juttu päättyi näin onnellisesti. Alkoi jo ihan ulkopuolistakin huolestuttaa. Olisi voinut sattua meilläkin, minusta ihan uskottava juttu noista epäluuloisista palstailijoista huolimatta. Mukavaa joulunaikaa sinulle!

Ja edelleenkään mies ei tekstareita koskaan kirjoittele kun on pahasti lukihäiriöinen joten ei varmaan ollut tullut sellainen mahdollisuus mieleenkään.

Ja tuo pariskunta on ihan sellainen jonka kanssa ollaan yhdessäkin istuttu iltaa vaikkakin siitö on pidempi aika jo...minä kun olen enemmän kotona viihtyvää sorttia.

Ja edelleenkään mies ei tekstareita koskaan kirjoittele kun on pahasti lukihäiriöinen joten ei varmaan ollut tullut sellainen mahdollisuus mieleenkään..

Joojoo ja lehmät lentää :D

No mutta, mies palasi ja sä olet tyytyväinen. Mä eläisin sen asian kanssa kunhan toi ei toistu. Sillon meinaan on jotain mätää ja pahasti.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko ap:n mies aikuinen vai teini? Aikuinen, PERHEELLINEN mies ei harrasta mitään biljardeja keskellä yötä puolituttujen kanssa ja vielä keskellä viikkoa. Eikö mies käy töissä ollenkaan? Ei toi kovin vastuulliselta kuulosta, ettei viitsi mitään ilmoitella. Meidän perheessä olis itsestään selvää ilmoittaa toiselle, jos auto hajois keskellä yötä.

No varsinaisestihan miehen työssä käynnit ei sinulle kuulu mutta mies on juuri nyt lomalla. Ja ei tuo kovin usein missään baareissa juokse joten sallittakoon miehelle se jos kerran tai kaksi kuukauden sisään käy pelaamassa kun ei kuitenkaan juopottelemaan mene. Miehellä on koko ikänsä ollut nukkumisongelmia ja jos ei saa unta niin tylsistyyhän sitä kotosalla kun on yksin hereillä eikä voi oikein mitään tehdä ettei herätä muksuja.

No en mä nyt varsinaisesti epäile tässä mitään, ja kuten ap on kirjoittanut, heillä ihan normaalia käytäntöä, että yöllä ei ilmoitella, that´s it.
Ei kai siinä sen kummempaa. Meillä vaan on ihan erilainen tyyli toimia, mut jokainen saa/pitää mennä tyylillään.
Hyvä et ap:n perheessä kaikki on kuitenkin nyt hyvin.

Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:
No en mä nyt varsinaisesti epäile tässä mitään, ja kuten ap on kirjoittanut, heillä ihan normaalia käytäntöä, että yöllä ei ilmoitella, that´s it.
Ei kai siinä sen kummempaa. Meillä vaan on ihan erilainen tyyli toimia, mut jokainen saa/pitää mennä tyylillään.
Hyvä et ap:n perheessä kaikki on kuitenkin nyt hyvin.

Samasta syystä minäkin ihmettelin asiaa. =) Ja siis hienoa, että asia selvisi ja mitään vakavaa ei ollut sattunut. =)

heti ollaan varmoja pettämisestä ja muut vaihtoehdot ei käy :laugh:

olihan täs muutamia vuosia takaperin yks palstalaisen miekkonen kateissa auton kanssa ja niin pettämisestä oltiin niin varmoja mu oliki saanu sairaskohtauksen.. et sillee.

No nyt löytyi.
Oli ollut heittämässä puolituttua kaveria kotiin niin joku oli hurauttanut pihatieltä auton kylkeen. Onneksi ei ollut tullut henkilövahinkoja ellei muutamaa mustelmaa lasketa ja oli onneksi liikkeellä mein vanhalla autolla joka muutenkin on aika rotisko.

Oli sitten mennyt yöksi sen kaverinsa luo(puolituttu pariskunta joilla lapsia) ja puhelin oli mennyt kiinni yön aikana ja huomasi vasta nyt kun oli herännyt. Kaverinsa vaimo lupasi heittää miehen kotiin kunhan itse on menossa töihin.

Luojan kiitos ettei mitään vakavampaa ollut sattunut.

niillä on ollut kimppakivat siellä! joo... tämä on meikäläisen teoria.

Alkuperäinen kirjoittaja Ohis:
Tuli vaan mieleen, että kuka kehtaa nukkua jonkun puolitutun luona (jossa vielä lapsia) puoleen päivään saakka? :o

Meinasin kirjoittaa, että mä. Mut en mäkään ehkä puolituttujen luona. Tai siis onhan ne varmaan voinut herätä jo tosi aikasin, mut ei ole vaan huomannu sitä puhelimen akun loppumista.

heti ollaan varmoja pettämisestä ja muut vaihtoehdot ei käy :laugh:

olihan täs muutamia vuosia takaperin yks palstalaisen miekkonen kateissa auton kanssa ja niin pettämisestä oltiin niin varmoja mu oliki saanu sairaskohtauksen.. et sillee.

Ilmeisesti palstalaiset ei ole koskaan nähneet oikeaa Miestä, veikkaan ma.

En nää mitään epäiltävää ap:n tarinassa, vaikka usein kovin skeptinen olenkin. Hajamielisiä miehiä on maailma täynnä ja tässä olivat vielä sopineet ettei yöllä soitella. Hyvä että kaikki päättyi hyvin.

Eli joku siis ajoi pihatieltä (hiljaisela vauhdilla, otaksun) miehesi takarenkaaseen? Sen ymmärtäisin että ajaa eturenkaaseen, mutta kyllä kai ois ehtinyt jarruttamaan ennen kuin miehes auto on niin paljon näkyvissä että osuu takaosaan autosta. Tosin voihan olla että sun miehes ajoi tuhatta ja sataa jolloin törmääjän reaktionopeus ei oo riittänyt

huolestuin koska oli alun perin ollut puhetta mennä nyt aamulla hoitamaan asioita yhdessä ja puhelin oli kiinni - se vaan oli sammunut miehen nukkuessa joten ei siitä sen enempää.

Teillä oli siis sovittuja menoja, mutta mies ei silti vaivautunut esim. laittamaan kelloa soimaan jotta ehditte niihin menoihin? Luulisi että jos tietää itsekin että toinen odottaa jotain tärkeää varten puolisoaan kotiin, niin ilmottaisi ja ainakin huolehtsi seuraavana aamuna itsensä ajoissa paikalle.

Yhteistyössä