Mitä tässä tekis? Mies kadoksissa ja huoli on kova.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja Ccc:
Ainahan se mies pettää jos on häviksissä ikinä ei voi muuta sattua ? Vittu mitä porukkaa antaisitte sitä pillua joskus miehelle niin ei pitäisi juosta vieraissa !

no kuule kyllä sitä pillua ois ollu jaossa vaikka monta kertaa päivässä ja joka päivä! mutta eipä se kelevannu ku piti sitä muualta lähtiä hakemaan!

että revi siittä.

ja kokemuksella sanon että mitä enemmän meillä oli seksiä,sitä enemmän exä petti... Ajatteli kato et ei voi epäillä mitään ku jaksaa kotonakin
:D

No nyt löytyi.
Oli ollut heittämässä puolituttua kaveria kotiin niin joku oli hurauttanut pihatieltä auton kylkeen. Onneksi ei ollut tullut henkilövahinkoja ellei muutamaa mustelmaa lasketa ja oli onneksi liikkeellä mein vanhalla autolla joka muutenkin on aika rotisko.

Oli sitten mennyt yöksi sen kaverinsa luo(puolituttu pariskunta joilla lapsia) ja puhelin oli mennyt kiinni yön aikana ja huomasi vasta nyt kun oli herännyt. Kaverinsa vaimo lupasi heittää miehen kotiin kunhan itse on menossa töihin.

Luojan kiitos ettei mitään vakavampaa ollut sattunut.

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
No nyt löytyi.
Oli ollut heittämässä puolituttua kaveria kotiin niin joku oli hurauttanut pihatieltä auton kylkeen. Onneksi ei ollut tullut henkilövahinkoja ellei muutamaa mustelmaa lasketa ja oli onneksi liikkeellä mein vanhalla autolla joka muutenkin on aika rotisko.

Oli sitten mennyt yöksi sen kaverinsa luo(puolituttu pariskunta joilla lapsia) ja puhelin oli mennyt kiinni yön aikana ja huomasi vasta nyt kun oli herännyt. Kaverinsa vaimo lupasi heittää miehen kotiin kunhan itse on menossa töihin.

uskottavaa todella...ei sit voinut sulle ilmoittaa missä on?

No nyt löytyi.

mä oon erittäin katkera ihminen jne, mut miks ukkos ei laittanu yöllä vaik tekstaria et näin on käyny? :D

Kohta joku ehdottaa, että se mies nusasee sitä kaverin vaimoa, kun pääsee kyytiin. Tää on ihme palsta. Heti epäillään, et mies on pettämässä, jos hän on hetken hukassa. Ihmettelen tosin näitä aloituksia, koska musta olis tosi outo ajatus, et mun mieheni lähtis keskellä viikkoa illalla baariin, koska töihin menee kuitenkin aamulla. Ei lähtis, vaikka olis lomakin, eikä ainkaan häviäis mihinään matkalla. Miten täällä jatkuvasti on jollain ukko hukassa? Minkälaisissa suhteissa te oikeen elätte, jos perheelliset miehet käy jatkuvasti ryyppäämässä poikaporukalla ja sammuu reissuillaan ties minne... Onko näillä miehellä jäänyt nuoruus elämättä vai mikä siiinä perhe-elämässä niin ahdistaa?

Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:
Miksei se mies tullut kotiin yöks?

nih, ja tässä tätä asiaa ihmettelee myös MIES!

eli hänkin miettii miksi ei voinu tulla kotiin yöksi...

no mutta, hyvä sentään ap että mies löysi tiensä kotiin loppujen lopuksi. jospa se vaikka sitten seuraavalla kerralla osais ilimottaa itestään...

niin, miksei laittanut yöllä viestiä että ei tule kotiin. en mä sillä, ettei tuo olisi totta..omakin mieheni on välillä vähän ajattelematon näissä asioissa. eivät kaikki tajua että toinen on HUOLISSAAN! mutta opetus nro 1: ilmoita jos olet myöhään/yötä muualla!

Olisi nyt luullut, että jos mies ekrta on kolarissa ollut ja tietää jäävänsä jonnekin yöksi, niin olisi ajatellut sinua ja ilmoittanut? Vanhassa autossa ei tietenkään näy sen toisen auton jättämät jäljet, vai? Mustelmatkaan eivät ole voineet tulla mistään muualta... No joo. Ai niin, miten ne lapset liittyivät selitykseen?

Alkuperäinen kirjoittaja Reality bites:
Olisi nyt luullut, että jos mies ekrta on kolarissa ollut ja tietää jäävänsä jonnekin yöksi, niin olisi ajatellut sinua ja ilmoittanut? Vanhassa autossa ei tietenkään näy sen toisen auton jättämät jäljet, vai? Mustelmatkaan eivät ole voineet tulla mistään muualta... No joo. Ai niin, miten ne lapset liittyivät selitykseen?

mä luulen et lapset mainittiin ihan tätä palstaa ja pahimpia haukkoja varten tuossa. ei mies varmaan ole sitä erikseen maininnut kun molemmat kuitenkin tietää ja tuntee pariskunnan.

Auto siis ei ole ajokunnossa ja taksilla tulo olisi maksanut maltaita(muutenkaan ei olla niin rikkaita että rahaa olisi tuhlattavaksi asti). Tekstiviestejä tuo ei koskaan lähetä kun on lukihäiriöinen. Ja juttelin kyllä tämän kaverinsa vaimonkin kanssa joten aika varmaksi voin uskoa että on siellä yönsä viettänyt.

Ja ihan normaalia siis on se ettei erikseen ala soittelemaan keskellä yötä jos jonnekin menee vaan että minä soittelen sitten aamulla kun olen herännyt. Nyt vaan oli puhelin mennyt kiinni miehen nukkuessa joten kun heräsi niin iski laturiin ja soitti itse.

Alkuperäinen kirjoittaja Daadeli:
Siis oliko auto mennyt niin tuusannuuskaksi, ettei sillä enää voinut ajaa??!! :o
Miks ei taksilla voinut tulla kotiin? Tai edes ilmoittaa, että jää yöksi tuttava pariskunnan luokse! :o

ei. vaan tää menee nyt niin että mies ei mitenkään voinu ilimottaa tuosta kolarista yöllä vaimokkeelleen koska vaimoke on raskaana ja näinollen ois saattanu saada vaikka supistuksia ja muutenkin turhaa huolta.

kato se on paljon, paljon parempi että ei ilimoteta ollenkaan ja annetaan toisen sitte aamusella huolestua kunnolla. kun sehän ei sitten vaikutakkaan siihen raskauteen milläänlailla se aamulla noussu huoli :whistle: :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja hk:
eli "papereissa" tarkoitan juuri sairaalan tietoja,eivät automaattisesti ilmota,läheinen voi olla vaikka äiti

Entäs jos ei ole ollut koskaan (syntymän jälkeen) asiaa sairaalaan. Eihän sieltä sitten mitään tietoa automaattisesti löydy. :|

uuh. mun hälytyskellot soisivat kyllä tässä vaiheessa. mietin vaan, että jos itse olisin ko. tilanteessa niin aivan varmasti olisin soittanut/laittanut tekstaria tilanteesta. varsinkin jos pitäisi jäädä jonnekin muualle kuin kotiin yöksi. sorry :(

Alkuperäinen kirjoittaja milla:
niin, miksei laittanut yöllä viestiä että ei tule kotiin. en mä sillä, ettei tuo olisi totta..omakin mieheni on välillä vähän ajattelematon näissä asioissa. eivät kaikki tajua että toinen on HUOLISSAAN! mutta opetus nro 1: ilmoita jos olet myöhään/yötä muualla!

Nimenomaan näin. Tosin kyllähän niitä vahinkoja sattuu, että sammuu sinne sun tänne, ja ei sit voi ilmottaa...
Mut aina pitäis kyl ilmottaa, vaikka tosin laittaa se tekstari, koska se odottaminen ja epätietoisuus toisesta on joskus aika raastavaa. Nimimerkillä kokemusta on.

Ei nyt liity tähän tapaukseen mutta mun omassa liitossa yksi lopun merkkejä oli se ettei toiselle ilmoitettu jos jää jonnekin yöksi tai milloin tulee kotiin... Jos tämä oli vain yksittäinen tapaus niin ok, muuten huolestuisin.

Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:
Alkuperäinen kirjoittaja milla:

Nimenomaan näin. Tosin kyllähän niitä vahinkoja sattuu, että sammuu sinne sun tänne, ja ei sit voi ilmottaa...
Mut aina pitäis kyl ilmottaa, vaikka tosin laittaa se tekstari, koska se odottaminen ja epätietoisuus toisesta on joskus aika raastavaa. Nimimerkillä kokemusta on.

no hemmetti. just näin. :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja Daadeli:
Siis oliko auto mennyt niin tuusannuuskaksi, ettei sillä enää voinut ajaa??!! :o
Miks ei taksilla voinut tulla kotiin? Tai edes ilmoittaa, että jää yöksi tuttava pariskunnan luokse! :o

ei. vaan tää menee nyt niin että mies ei mitenkään voinu ilimottaa tuosta kolarista yöllä vaimokkeelleen koska vaimoke on raskaana ja näinollen ois saattanu saada vaikka supistuksia ja muutenkin turhaa huolta.

kato se on paljon, paljon parempi että ei ilimoteta ollenkaan ja annetaan toisen sitte aamusella huolestua kunnolla. kun sehän ei sitten vaikutakkaan siihen raskauteen milläänlailla se aamulla noussu huoli :whistle: :xmas:

Kiitos tiedosta :wave: Onneksi en ole raskaana, mies kun saattaisi heittäytyä ylihuolehtivaksi :D

No mies saa mennä aina mielensä mukaan mutta siksi olen niin huolissani kun normaalisti aina ilmoittaa mikäli menee kaverilleen tms ettei tule kotiin. Ja en oikein usko että menisi pettämään tällä hetkellä kun olen raskaana - aina on halveksinut miehiä jotka riskeeraavat oman lapsensa terveyden pettämällä raskaana olevaa puolisoa vaikkei muuten pettäjiä niin kovin tuomitsekaan.

voi vitsit miten sinisilmäinen ja naiivi olet! Munkin ex sanoi yhtä ja toista, mutta petti monen kanssa. Jopa "halveksui" ääneen ja usein niitä jotka olivat jääneet pettämisestä kiinni.

Mies siis ei ollut ryyppäämässä - biljardin pelaaminen on sen harrastus.

Auto ei varsinaisesti ole tuusan nuuskana mutta toinen oli jysäyttänyt sivusta päin takarengasta eikä auto siis ole nyt ajokunnossa.

Ja edelleenkin siis miehen on ihan lupa jäädä kavereilleen yöksi ilmoittamatta mutta huolestuin koska oli alun perin ollut puhetta mennä nyt aamulla hoitamaan asioita yhdessä ja puhelin oli kiinni - se vaan oli sammunut miehen nukkuessa joten ei siitä sen enempää. Ja mies ei koskaan ala keskellä yötä soittelemaan minulle koska tarvitsen omat yöuneni - muutenkin saa noiden jo maailmassa olevien pienten muksujen kanssa heräillä niin on sovittu ettei mies enää enempää yöllä häiritse vaan minä voin soittaa aamulla kun olen herännyt. Nyt vaan alkoi huoli kasvaa kun näin miten kovasti tuolla ulkona pyrytti lunta.

Oliko siis kyse vain miehen tuttavapariskunnasta..

Miksei muka ilmottanu kotiin..

Onko auto oikeasti rutattu vai onko vaan polkassu kylkeen lommon..

Sori vaan mutta liityn skeptikkoihin.

Alkuperäinen kirjoittaja Raivotar:
Alkuperäinen kirjoittaja hk:
eli "papereissa" tarkoitan juuri sairaalan tietoja,eivät automaattisesti ilmota,läheinen voi olla vaikka äiti

Entäs jos ei ole ollut koskaan (syntymän jälkeen) asiaa sairaalaan. Eihän sieltä sitten mitään tietoa automaattisesti löydy. :|

on sielä! Jos ei muita, niin sun vanhempiesi tiedot. Ne on sielä automaattisesti jos et mene naimisiin tai muuta tietoja

Yhteistyössä