Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Alkuperäinen kirjoittaja shedevil:Mulle sanottiin neuvolassa,että Panacodia ei saa ottaa raskausaikana!
Mulle lääkäri määräs kovaan krooniseen kipuun Panacodia raskausaikana. Tietenkään sitä syödä ku leipää mutta pakkotilanteessa voi ottaa.
Duodecim Terveyskirjastossa Panacodin kohdalla sanotaan:
Raskaus ja imetys
Lääkettä voi tavanomaisina annoksina käyttää myös raskauden aikana ja imetyksen yhteydessä.
Noh,olisin kuitenkin sitä mieltä,että kysyy lääkäriltä ensin tuon panacodin käytöstä ennekuin ottaa.