Mitä isänmaallisuus teille merkitsee?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "wtf"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei ainakaan sitä, että Suomi ja suomalaiset olisivat ylivertaisia muihin maihin ja kansoihin nähden, ja että Suomen rajat pitäisi sulkea.

Suomi on hiton hieno maa, mulle rakas, mun synnyinmaa ja tällä hetkellä mulle varmasti paras paikka asua :). Pidän itseäni isänmaallisena.

• Tykkää
Reactions: Hepulii
Mulle se merkitsee turvallisuutta ja luontoa. Paljon maailmalla olleena olen saanut tarpeekseni turvattomuudesta ja saasteista. Isänmaallisuuden eteen koitan harjoittaa lähimmäisen rakkautta ja ympäristönsuojelua.

• Tykkää
Reactions: Hepulii
Isänmaallisuus... No musta suomalaiset eivät ole parempia tai huonompia kuin muutkaan. En osaa ajatella, että mun pitäisi jotenkin olla ylpeä saati hävetä asiasta, johon en ole pystynyt vaikuttamaan millään lailla.

Mä olen ehdottomasti isänmaallinen ihminen omasta mielestäni. Arvostan Suomea, suomalaisuutta, suomalaisia ihmisiä, suomalaista kulttuuria ja historiaa. Se arvostus ei tarkoita, että kuvittelisin tämän maan olevan täydellinen, ei se ole eikä ole mikään muukaan. Isänmaallisuus ei tarkoita rasismia tai umpimielisyyttä, ei illuusioita siitä että me olisimme muiden yläpuolella. Se on ainakin mulle sellaista tervettä ylpeyttä ja omanarvontuntoa ja kotiseuturakkautta, ei muiden polkemista tai vähättelyä.

• Tykkää
Reactions: Coffee Break
yritän ostoksillani suosia suomalaisia tuotteita ja tällätavoin tukea suomalaisia yrittäjiä. toivotan tervetulleeksi maahamme uusia kansalaisuuksia, yritän valinnoillani vaikuttaa puhtaan luonnon säilymiseen, arvostan suomalaista koulujärjestelmää ja kelan ja sosiaalitoimistojen työpanosta, emme jätä heikoimpia jalkoihin. suomen terveyspalvelut myös pelaavat todella hyvin, kaikki saavat hoitoa tarvittaessa.

Yhteistyössä