V
"voevoe"
Vieras
Jotenkin huvittavaa, että valitat pomojen istuvan juomassa kahvia päivät pitkät, ja samaan hengenvetoon toteat jääväsi kolmeksi vuodeksi kotiin, vaikka sulla ei ole mitään koulutusta. Jos et saa oppisopimuspaikkaa, niin sitten haet jotain muuta. Opiskelemaan pääsee aina.
En ollenkaan epäile sitä, että miehesi työpaikalla on huono ilmapiiri, mutta tuossa teidän tilanteessa on kyllä viisainta, että miehesi hakee uutta työpaikkaa. Se nykyinen työpaikka ei ilmeisesti ole sen väärti, että kannattaisi ottaa luottamusmieheen tms. yhteyttä, koska siitä prosessista voi tulla melkoinen ruljanssi.
Teillä on nuorina ihmisinä kaikki vielä mahdollista, joten ihan turha jäädä nitkuttamaan tuohon tilanteeseen.
En ollenkaan epäile sitä, että miehesi työpaikalla on huono ilmapiiri, mutta tuossa teidän tilanteessa on kyllä viisainta, että miehesi hakee uutta työpaikkaa. Se nykyinen työpaikka ei ilmeisesti ole sen väärti, että kannattaisi ottaa luottamusmieheen tms. yhteyttä, koska siitä prosessista voi tulla melkoinen ruljanssi.
Teillä on nuorina ihmisinä kaikki vielä mahdollista, joten ihan turha jäädä nitkuttamaan tuohon tilanteeseen.