V
"vieras"
Vieras
[QUOTE="himputti";25630318]Juu ei ole työtä, harmittavaa se kyllä :/. Ollaan mietitty toiselle paikkakunnalle muuttamista, mutta ollaan aika nuoria ja täällä on meidän sukulaiset ja muut tutut.
Haluaisin kovasti päästä oppisopimuksella opiskelemaan, mutta tuntuu olevan oppisopimuksenkin saaminen tässä kaupungissa erittäin vaikeeta
![/QUOTE]
Eli paras aika muuttaa, kun on vielä nuori. Ei ole kovin ruusuinen tulevaisuudenkuva teille, jos elättelette perhettä työttömyyskorvauksella ja sosiaalituilla ties vaikka siihen asti, kun muuttavat kotoa. Tuskin paikkakunnan tilanne mitenkään kummallisen hyväksi muuttuu. Toisella paikkakunnalla voisi opiskella jonkun ammatin ja palata sitten jopa jokusen vuoden jälkeen takaisin, kun on paremmat mahdollisuudet työllistyä. Eikä sitä satojen kilometrien päähän tarvitse lähteä.
Haluaisin kovasti päästä oppisopimuksella opiskelemaan, mutta tuntuu olevan oppisopimuksenkin saaminen tässä kaupungissa erittäin vaikeeta
Eli paras aika muuttaa, kun on vielä nuori. Ei ole kovin ruusuinen tulevaisuudenkuva teille, jos elättelette perhettä työttömyyskorvauksella ja sosiaalituilla ties vaikka siihen asti, kun muuttavat kotoa. Tuskin paikkakunnan tilanne mitenkään kummallisen hyväksi muuttuu. Toisella paikkakunnalla voisi opiskella jonkun ammatin ja palata sitten jopa jokusen vuoden jälkeen takaisin, kun on paremmat mahdollisuudet työllistyä. Eikä sitä satojen kilometrien päähän tarvitse lähteä.