mistä leffasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Emmaliina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Emmaliina:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Mikä vittu teitä porilaisia vaivaa?

Vares 2-jäätynyt enkeli..JA aivan loistokommentti muuten.. :D

porilaiset ei vaan ymmärrä huumoria kun tuon kysyy ... :D

No ei tietenkään :laugh:

johtuukohan siitä että jokainen ulkopaikkakuntalainen kysyy sen saman kysymyksen...Aina! |O

Sama asia kun turkulaiselta ystävältäni kysytään aina kun kertoo asuvansa Turussa : Ai, kummal puol jokkee??!! Joo.. heh heh. Naurattaa kovasti sadannen kerran jälkeen...

:laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras harmaana:
johtuukohan siitä että jokainen ulkopaikkakuntalainen kysyy sen saman kysymyksen...Aina! |O

Sama asia kun Turkulaiselta ystävältäni kysytään aina kun kertoo asuvansa Turussa : Ai, kummal puol jokkee??!! Joo.. heh heh. Naurattaa kovasti sadannen kerran jälkeen...

Tätä tosiaan kysytään joka kerta,mut musta se on huvittavaa kun tosi harva ulkopaikkakuntalainen oikeesti tietää mitä toi tarkottaa.Tai siis,et kumpi on tois puol jokkee ja minkä takia.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras harmaana:

Sama asia kun Turkulaiselta ystävältäni kysytään aina kun kertoo asuvansa Turussa : Ai, kummal puol jokkee??!! Joo.. heh heh. Naurattaa kovasti sadannen kerran jälkeen...

:whistle: :laugh:

miksei muuten niitä vanhoja tarzan leffoja enää näytetä, pikkupoikana tuntu että ei sen parempia elokuvia olekkaan...

Eikös yks kesä niitä tullu..Varmaan kaikki mitä on tehty..Mut se tais olla sillon ko oltiin vielä paaaaaljon nuorempia... =)

miksei muuten niitä vanhoja tarzan leffoja enää näytetä, pikkupoikana tuntu että ei sen parempia elokuvia olekkaan...

Eikös yks kesä niitä tullu..Varmaan kaikki mitä on tehty..Mut se tais olla sillon ko oltiin vielä paaaaaljon nuorempia... =)

mua pisti jo lapsena silmään se että niitä kantajia kuoli aina sankoin joukoin. putosivat rotkoon tai krokotiili söi. Ja sitten ne valkoset suri niitä menetettyjä varusteita vaan... :/

mua ei ainakaan kiinnosta että kummalla puolella jokea, kun en tiedä kumpi on kumpi :whistle:

Juu toi joki juttu on kyllä kinkkinen, mutta Turussa se menee niin että se puoli turkua jossa on tuomiokirkko on täl puol jokkee ja se toinen puoli on tois puol jokkee.. Ja se tulee ihan vaan historiasta koska turku oli ensin kokonaan täl puol ja sit se laajeni ajan saatossa tois pual. :) Näin itse olen ymmärtänyt asian. että se sen suurempi ihmetys sit ollukkaa

Yhteistyössä