Lasten hauskoja heittoja!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja !
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
meillä tuo 6v kyselee aina kun ajellaan,että missä ollaan,missä ollaan ja kerran 2 vuotias poikani vastas tomerasti että no autossa :)

siskoni kysyi pienenä iskältä,että kun olit pieni niin oliko sillon niitä dinosauruksia :)

Mun 5 vuotias pikkuveli sanoi kun olimme poikaystäväni kanssa vahtimassa häntä ja suunnittelimme saunaan menoa että: "Sittenhän nään Markon pippelin, mahtuukohan se edes tonne pesuhuoneeseen?" :)

-"Äiti, oliko silloin dinosauruksia kun sä olit pieni?"

-Iskälle tatuoitiin kaksi riimukirjainta selkään, elhaz ja teiwaz. Poika tulee viereen, katselee pää kenossa ja kysyy "Miksi toi nuoli osoittaa tota kananjalkaa?" :snotty:

mun pikkusisko joskus kovin nuorena päätti alkaa "rakennusmieheksi" mutta kun sanaa sei tiennyt kuuluin kovin ponteva ilmoitus näin

-musta tulee isona työmaa!

ja mun veljenpoika kaks vee yritti laputtaa mäkeä alas isänsä edellä, vauhti ei enään pysähtynytkään ja juoksuksihan se meni kun ei kaatua tietenkään halunnut. huuto kaikui perässä tekee kipiää! onneksi iskä si juoksi kiinni.

Kerran istuin ruskea hiusväri, joka aluksi näytti harmaalta kunnes alkoi tummenemaan, päässä tietokoneella ja jotain netistä selailin kunnes huoneeseen astui naapurin poika 4v ja kipus syliin ja kysyi "Tuota tuleeko sulle vanha tukka vai uus, kun se on harmaa?"

Hmm, no vähän aikaa sitten mulla oli vyöruusu, ja oli ihottumaa tuossa kyljessä. Taisin sitä miehelleni röpelöiseksi ihottumaksi kutsua. Piti ottaa 4 v. poika lääkäriin mukaan, kun menin sitä ihottumaa näyttämään, ja mulla oli semmoset verkkarit jalassa, mitkä peitti sen ihottuman kun se oli pirun kipeä muiden housujen vyötärön alla. No poika hyökkää ovesta sisään, ja lääkärille tohottaa, että "Toin mun äidin lääkäriin, kun sillä on taas sitä röpelöä housussa!" Ja oli vielä kiskomassa paitaa ylös, että näyttäs lääkärille. Isiä nauratti monta päivää se röpelöt housussa... :D

Poika 3 vee huomasi saunassa, että isin pippeli on rikki eikä isi ehtinyt korjata käsitystä, koska samaan aikaan tapahtui muuta. Mutta auta armias, kun poika parin päivän päästä huomasi, että hänenkin pippeli on rikki...

poika 3v huusi yks ilta vessasta
pappa pappa tuu kattomaan ja mies sitten meni kattomaan ja kysyi että mitä. poika näytti jalassaan olevaa luomea ja sanoi "mulla on tällanen pimppi tässä jalassa" johon mies repesi nauramaan ja sanoi että luomi ei pimppi ja poika tähän ai niin luomi se oli ei pimppi :laugh:

Joo, nuo pimppi ja pippelijutut... Mun pojalle ne oli niin mielenkiintoisia, kyseli mistä tyttöjen pissi tulee, kun ei ole pimppiä , tuleeko se pyllystä. Ja mä selitin sille, että joo tytöillä on erikseen pissireikä ja kakkareikä ja sitten vauvareikä.

Kaupassa lähettiin vessaa herralle ettimään kun tuli pissihätä, ja kun tultiin vessasta ulos, niin tämä kovalla äänellä huutelee, että onneks mulla on pippeli kun sulla on vaan se ERIKOINEN PISSIREIKÄ! Hih...

Kuopuksen syntyman jalkeen 3-vuotias huomasi minun vatsanahkaan ilmestyneet raskausarvet. Meni sitten moittimaan vauvaa: "ei siella mahassa saanut nahkaan piirtaa!" ja tuli sitten lohduttamaan minua: "ela huoli aiti, ne voi pesta pois" :D
Kumpa voisikin...

Yhteistyössä