P
päätön
Vieras
pitäis ensin löytää se tuomiokirkko sieltä
ei ole paljoa tullu oleiltua turussa, vaikkei tuo nyt niin kaukana olis...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:pitäis ensin löytää se tuomiokirkko sieltä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:-Kaivoit sä just sun nenää?
-Ei kun raaputin kun kutisi!
Alkuperäinen kirjoittaja Emmaliina:Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:-Kaivoit sä just sun nenää?
Tähänkin tahtoo vinkin..veikkaan jotain animaatiota/piirrettyä...
Alkuperäinen kirjoittaja Emmaliina:Anna tulla vaan.Mä tykkään piirretyistä ja oon kans aika monta nähny![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:Alkuperäinen kirjoittaja Emmaliina:Anna tulla vaan.Mä tykkään piirretyistä ja oon kans aika monta nähny![]()
No okei.. tää on helppo!
- Minä olen kiva hai, en aivoton syömäkone, jos tahdon muuttaa mielikuvaa on minun muututtava ensin itse, kala on kaveri, ei sapuska!
Alkuperäinen kirjoittaja gutupallo:Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:Alkuperäinen kirjoittaja Emmaliina:Anna tulla vaan.Mä tykkään piirretyistä ja oon kans aika monta nähny![]()
No okei.. tää on helppo!
- Minä olen kiva hai, en aivoton syömäkone, jos tahdon muuttaa mielikuvaa on minun muututtava ensin itse, kala on kaveri, ei sapuska!
Hain tarina?
Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:Alkuperäinen kirjoittaja Emmaliina:Anna tulla vaan.Mä tykkään piirretyistä ja oon kans aika monta nähny![]()
No okei.. tää on helppo!
Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:Alkuperäinen kirjoittaja gutupallo:Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:Alkuperäinen kirjoittaja Emmaliina:Anna tulla vaan.Mä tykkään piirretyistä ja oon kans aika monta nähny![]()
No okei.. tää on helppo!
Hain tarina?
Noups..
Alkuperäinen kirjoittaja Emmaliina:Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:Alkuperäinen kirjoittaja gutupallo:Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:Alkuperäinen kirjoittaja Emmaliina:Anna tulla vaan.Mä tykkään piirretyistä ja oon kans aika monta nähny![]()
No okei.. tää on helppo!
Hain tarina?
Noups..
Nemoa etsimässä
Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:Alkuperäinen kirjoittaja gutupallo:Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:Alkuperäinen kirjoittaja Emmaliina:Anna tulla vaan.Mä tykkään piirretyistä ja oon kans aika monta nähny![]()
No okei.. tää on helppo!
Hain tarina?
Noups..
Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:Alkuperäinen kirjoittaja Emmaliina:Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:Alkuperäinen kirjoittaja gutupallo:Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:Alkuperäinen kirjoittaja Emmaliina:Anna tulla vaan.Mä tykkään piirretyistä ja oon kans aika monta nähny![]()
No okei.. tää on helppo!
Hain tarina?
Noups..
Nemoa etsimässä
Juu! No entäs sitten tää..
-Voi kauhia paikka, jätskit on loppu..
Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:-Kaivoit sä just sun nenää?
Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:-Kaivoit sä just sun nenää?
Keksiiks kukaan tätä vai paljastanko??
Alkuperäinen kirjoittaja gutupallo:Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:-Kaivoit sä just sun nenää?
Anna pikku vinkki?
Alkuperäinen kirjoittaja gutupallo:Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:-Kaivoit sä just sun nenää?
Anna pikku vinkki?
Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:-Kaivoit sä just sun nenää?
Alkuperäinen kirjoittaja gutupallo:Timon ja Pumba