Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Heisirappapaa B)
B)
Alkuperäinen kirjoittaja Emmaliina:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Heisirappapaa B)
B)
Onko toi ees leffasta? Ku yhessä laulussa sanotaan noin..Muusta en sit tiiä tota kyl..
Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:"Tsot tsot...se ei oo enää neekeri vaan yön Timo"
Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:"Tsot tsot...se ei oo enää neekeri vaan yön Timo"
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Alkuperäinen kirjoittaja Emmaliina:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Heisirappapaa B)
B)
Onko toi ees leffasta? Ku yhessä laulussa sanotaan noin..Muusta en sit tiiä tota kyl..
on se.
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Heisirappapaa B)
B)
Alkuperäinen kirjoittaja Emmaliina:"Kato, mä oon Picasso!"
"En mä tajuu.."
"Sinä sivistymätön sika!.....Mitä sä toljotat? Oot sä lätkässä vai?"
Alkuperäinen kirjoittaja nyyttimyy:Alkuperäinen kirjoittaja Emmaliina:"Kato, mä oon Picasso!"
"En mä tajuu.."
"Sinä sivistymätön sika!.....Mitä sä toljotat? Oot sä lätkässä vai?"
Toy story 1
Alkuperäinen kirjoittaja Emmaliina:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Mikä vittu teitä porilaisia vaivaa?
Vares 2-jäätynyt enkeli..JA aivan loistokommentti muuten..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Emmaliina:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Mikä vittu teitä porilaisia vaivaa?
porilaiset ei vaan ymmärrä huumoria kun tuon kysyy ...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Emmaliina:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Mikä vittu teitä porilaisia vaivaa?
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:porilaiset ei vaan ymmärrä huumoria kun tuon kysyy ...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nyyttimyy:"tää on taas näitä päiviä... ja että näitäkin päiviä"
Alkuperäinen kirjoittaja Emmaliina:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Emmaliina:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Mikä vittu teitä porilaisia vaivaa?
No ei tietenkään![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras harmaana:johtuukohan siitä että jokainen ulkopaikkakuntalainen kysyy sen saman kysymyksen...Aina! |O
Sama asia kun Turkulaiselta ystävältäni kysytään aina kun kertoo asuvansa Turussa : Ai, kummal puol jokkee??!! Joo.. heh heh. Naurattaa kovasti sadannen kerran jälkeen...
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras harmaana:johtuukohan siitä että jokainen ulkopaikkakuntalainen kysyy sen saman kysymyksen...Aina! |O
Sama asia kun Turkulaiselta ystävältäni kysytään aina kun kertoo asuvansa Turussa : Ai, kummal puol jokkee??!! Joo.. heh heh. Naurattaa kovasti sadannen kerran jälkeen...
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:miksei muuten niitä vanhoja tarzan leffoja enää näytetä, pikkupoikana tuntu että ei sen parempia elokuvia olekkaan...
Alkuperäinen kirjoittaja Emmaliina:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:miksei muuten niitä vanhoja tarzan leffoja enää näytetä, pikkupoikana tuntu että ei sen parempia elokuvia olekkaan...
Eikös yks kesä niitä tullu..Varmaan kaikki mitä on tehty..Mut se tais olla sillon ko oltiin vielä paaaaaljon nuorempia... =)
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:mua ei ainakaan kiinnosta että kummalla puolella jokea, kun en tiedä kumpi on kumpi![]()