mistä hitosta toi ilmaantus..??!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sitruuna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Sitruuna

Aktiivinen jäsen
22.05.2004
2 393
1
38
Olin äsken kuulevani kärpäsen äänen, ajattelin että päässäni vaan surisee... :D
Mut joo, kyllä tuolla katossa yksi yksinäinen kärpänen on. mistä se on oikeen tullut, ulkona kun ei enään kärpäsiä ole.
 
Meillä sisällä paljon.Sellaisia puolipökerryksissä olevia jotka kuolee päivän loputtua.
Pääsevät jostain raosta tänne lämpimään.Nyt alkanut laantua kavereiden tulo.
 

Yhteistyössä