Eli aamulla on vatsa ihan turvonnut ja arka kun on niin kauhee pissahätä. Viimeksi tällaista on ollut kun olin raskaana ja raskaana ei pitäis olla kun menkatkin on tullut. On jatkunut noin pari viikkoa. Myös huonoa oloa on ollut muutamana iltana. Oonkohan tulossa kipeäksi?
Imetyksen lopetin viikko sitten. Imetin enään vain kerran päivässä aamulla. Että voisko toi kauhee pissahätä aamulla johtua imetyksen lopettamisesta? En mielestäni juo enempää kuin ennen.
sekavasti kirjotettu, mutta toivottavasti joku ymmärsi
Imetyksen lopetin viikko sitten. Imetin enään vain kerran päivässä aamulla. Että voisko toi kauhee pissahätä aamulla johtua imetyksen lopettamisesta? En mielestäni juo enempää kuin ennen.
sekavasti kirjotettu, mutta toivottavasti joku ymmärsi