Voi mun kissaparkaa...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja An-Nikki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

An-Nikki

Jäsen
25.08.2008
312
0
16
Olin vaihtamassa vauvalle vaippaa kun partsilta kuului kolahdus. Ajattelin että kissa on pudottanut kukkaruukun parvekkeen pöydältä, mutta kaikki näytti olevan kunnossa kun kävin siellä katsomassa. Kohta alakerran naapuri huhuilee, että oliks sulla siellä yläkerrassa kissaa, tänne tipahti yksi...
Kävin sitten hakemassa kissan kotiin, raukka oli säikähtänyt oikeen kunnolla ja on vieläkin kuin pieni yöeläin silmät suurina ja karvat pörrössä. :heart:
Mä en vaan tajua mistä välistä se oli päässyt putoamaan, kun meillä on lasitettu toi parveke ja kaikki ovet oli kiinni :/
 
Joo olen tossa tuota seuraillut ja "käpälöinyt" kissan korvista hännänpäähän. Ihan normaalilta vaikuttaa, tietty vähän säikähtäneeltä. Ei onneks ollu pudotusta kuin yksi kerros. Kunnon Houdini tää kisu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja An-Nikki:
Mä teen joskus kisuille huopapalloja niiden omista karvoista :D Niillä sitten tykkäävät leikkiä karjaustuokion päätteeksi.. Joo, halvat on meillä huvit jne... :xmas:

mä en tehny niistä mitään. yöks! vedin ne vaan hiustenleikkuukoneen kans pois koko selän ja sit pesin ja hinkkasin sitä. saipahan kisu herkkuja palkkioksi ku oli nätisti. täytyy sellasen karstaharjan kans harjailla sitä täs, ku sitä huopaa vaan lähtee ja lähtee..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:
mä en tehny niistä mitään. yöks! vedin ne vaan hiustenleikkuukoneen kans pois koko selän ja sit pesin ja hinkkasin sitä. saipahan kisu herkkuja palkkioksi ku oli nätisti. täytyy sellasen karstaharjan kans harjailla sitä täs, ku sitä huopaa vaan lähtee ja lähtee..

Mun on pakko harjailla etenkin tätä putoilijakissaa aika säännöllisesti, vaikka on kanssa lyhytkarvainen. ( abessinialainen ) Sillä on suvussa pitkäkarvageeniä, jotenka se kasvattaa kamalan paljon alusvillaa. Olis muuten ihan kauhee rastafari hyvinkin pian.
Nyt ovat kaverin kanssa ( siamilainen ) kasassa pötköttelemässä tuolla sängyllä, nuolevat ja hoitavat toisiaan =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja An-Nikki:
Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:
mä en tehny niistä mitään. yöks! vedin ne vaan hiustenleikkuukoneen kans pois koko selän ja sit pesin ja hinkkasin sitä. saipahan kisu herkkuja palkkioksi ku oli nätisti. täytyy sellasen karstaharjan kans harjailla sitä täs, ku sitä huopaa vaan lähtee ja lähtee..

Mun on pakko harjailla etenkin tätä putoilijakissaa aika säännöllisesti, vaikka on kanssa lyhytkarvainen. ( abessinialainen ) Sillä on suvussa pitkäkarvageeniä, jotenka se kasvattaa kamalan paljon alusvillaa. Olis muuten ihan kauhee rastafari hyvinkin pian.
Nyt ovat kaverin kanssa ( siamilainen ) kasassa pötköttelemässä tuolla sängyllä, nuolevat ja hoitavat toisiaan =)

mein kissa on sellainen kans. mut se on 6 vuotta eikä sitä oo tarvinnu enne höösiä. vanhuus ei tule näköjään yksin. ehkä se ei jaksa enää sukia ittees. :D
 
Meidän kissa avasi eilen ikkunan, joka oli kiinni, muttei säpissä, ja putosi 3. kerroksesta :/ säikähdyksellä onneksi selvittiin. Tietääpähän nyt, että kisu saa ikkunan auki, jos se ei ole säpissä. Huonoja omistajia, mutta onneksi saimme toisen tilaisuuden.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:
mein kissa on sellainen kans. mut se on 6 vuotta eikä sitä oo tarvinnu enne höösiä. vanhuus ei tule näköjään yksin. ehkä se ei jaksa enää sukia ittees. :D

Onks teitin mirri sisä- vai ulkokissa? Jos on jossain vaiheessa kastunut esim. sateessa? Tää mun samainen vipeltäjä putosi kerran vessanpyttyyn ( puhtaaseen ) ja tietty kastui läpimäräksi. Sen jälkeen saikin harjailla ihan urakalla kun se kastunut villa huovuttui ihan mahdottomasti. Ei saanut sitä kisu itse järjesteltyä kuntoon.
 

Yhteistyössä