Olin vaihtamassa vauvalle vaippaa kun partsilta kuului kolahdus. Ajattelin että kissa on pudottanut kukkaruukun parvekkeen pöydältä, mutta kaikki näytti olevan kunnossa kun kävin siellä katsomassa. Kohta alakerran naapuri huhuilee, että oliks sulla siellä yläkerrassa kissaa, tänne tipahti yksi...
Kävin sitten hakemassa kissan kotiin, raukka oli säikähtänyt oikeen kunnolla ja on vieläkin kuin pieni yöeläin silmät suurina ja karvat pörrössä. :heart:
Mä en vaan tajua mistä välistä se oli päässyt putoamaan, kun meillä on lasitettu toi parveke ja kaikki ovet oli kiinni :/
Kävin sitten hakemassa kissan kotiin, raukka oli säikähtänyt oikeen kunnolla ja on vieläkin kuin pieni yöeläin silmät suurina ja karvat pörrössä. :heart:
Mä en vaan tajua mistä välistä se oli päässyt putoamaan, kun meillä on lasitettu toi parveke ja kaikki ovet oli kiinni :/