Jääkaappi murisee? :D

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Britney
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Britney

Jäsen
14.03.2011
187
0
16
Jääkaappi on alkanu välillä pitää sellasta hurinaa ja murinaa, mut tänään se on oikeen kovaäänistä ja se ei lopu ollenkaan. Oiskohan täällä ketään insinööriä joka tietäis mistä vois olla kyse? :D
Tuolla takanahan on se joku..kompura, niin onkohan se esimerkiks paskana vai mikähän voi olla syy?
Alkaa täällä yksinäisyydessä ottaa päähän toi möykkä :headwall:
 
Joo mut toi tollanen kovaääninen mörinä alko joku aika sitten ja tänään se on ollu jatkuvaa. Siis hajoamispisteessä varmaan... Mitähän tollaselle voi tehä, pienentää lämpötiloja vai mitäköhän :) Nooh pitää tarkkailla.
 
Termostaatti rikki, joten se hurisee koko ajan? Kertyykö takaseinään lunta/jäätä? Pienet jäätyneet pisarat on normaaleja. Jos on pelkkä termostaatti, se ei ole kovin kallis korjattava.
 

Similar threads

Yhteistyössä